Ik vind het vooral lachwekkend hoeveel keer iemand het deksel op zijn neus kan krijgen en nog steeds van zijn gelijk overtuigd blijft door alle andere opinies weg te lachen
Wilmots is zowat een running gag geworden na het EK, maar leg eens zijn resultaten tegen topploegen naast die van Martinez? Wilmots zijn winstpercentage is zowaar hoger. Het trok op niks met Wilmots, en het trok op niks met Martinez. Je hele argument dat Martinez beter was dan Wilmots is op niks gebaseerd. Ik vond Wilmots ook dramatisch, maar het is gemakkelijk om hem een tactische nul te noemen om zo de keuze voor Martinez te zalven.
Ging het op mijn manier beter geweest zijn? Misschien niet. Maar had je Martinez nooit aangenomen of buiten gebonjourd na Zwitserland, dan had het alleszins niet slechter geweest. En had je KDB op de bank gezet na Canada, idem. Et cetera et cetera. Hoe lachwekkend je het allemaal vindt, de feiten spreken je tegen. Je bent zelf ook degene die openlijk gaat zeggen dat mijn argumenten lachwekkend zijn, maar voelt je aangevallen als je dezelfde repliek krijgt.