Groep F (BELGIË, Canada, Marokko, Kroatië)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voetbal is vaak onrechtvaardig. Tegen Canada moet je dik verliezen, vandaag had je dik moeten winnen. De xG is zwaar in Belgisch voordeel.

Belgen hadden het zeker verdiend door te gaan maar dat telt helaas niet.

Belachelijke comment.
Ik vind het vooral lachwekkend hoeveel keer iemand het deksel op zijn neus kan krijgen en nog steeds van zijn gelijk overtuigd blijft door alle andere opinies weg te lachen :unsure:

Wilmots is zowat een running gag geworden na het EK, maar leg eens zijn resultaten tegen topploegen naast die van Martinez? Wilmots zijn winstpercentage is zowaar hoger. Het trok op niks met Wilmots, en het trok op niks met Martinez. Je hele argument dat Martinez beter was dan Wilmots is op niks gebaseerd. Ik vond Wilmots ook dramatisch, maar het is gemakkelijk om hem een tactische nul te noemen om zo de keuze voor Martinez te zalven.

Ging het op mijn manier beter geweest zijn? Misschien niet. Maar had je Martinez nooit aangenomen of buiten gebonjourd na Zwitserland, dan had het alleszins niet slechter geweest. En had je KDB op de bank gezet na Canada, idem. Et cetera et cetera. Hoe lachwekkend je het allemaal vindt, de feiten spreken je tegen. Je bent zelf ook degene die openlijk gaat zeggen dat mijn argumenten lachwekkend zijn, maar voelt je aangevallen als je dezelfde repliek krijgt.

Wat heb ik me ook weer heerlijk geërgerd aan Witsel die in het laatste kwartier soms gruwelijk lang de bal bij hield, twijfelt over welke pass hij gaat versturen, en dan toch maar naar Vertonghen past.

Hopelijk de laatste keer.

Ik vind het vooral lachwekkend hoeveel keer iemand het deksel op zijn neus kan krijgen en nog steeds van zijn gelijk overtuigd blijft door alle andere opinies weg te lachen :unsure:

Wilmots is zowat een running gag geworden na het EK, maar leg eens zijn resultaten tegen topploegen naast die van Martinez? Wilmots zijn winstpercentage is zowaar hoger. Het trok op niks met Wilmots, en het trok op niks met Martinez. Je hele argument dat Martinez beter was dan Wilmots is op niks gebaseerd. Ik vond Wilmots ook dramatisch, maar het is gemakkelijk om hem een tactische nul te noemen om zo de keuze voor Martinez te zalven.

Ging het op mijn manier beter geweest zijn? Misschien niet. Maar had je Martinez nooit aangenomen of buiten gebonjourd na Zwitserland, dan had het alleszins niet slechter geweest. En had je KDB op de bank gezet na Canada, idem. Et cetera et cetera. Hoe lachwekkend je het allemaal vindt, de feiten spreken je tegen. Je bent zelf ook degene die openlijk gaat zeggen dat mijn argumenten lachwekkend zijn, maar voelt je aangevallen als je dezelfde repliek krijgt.
Kwestie van mijn comments niet te begrijpen en zwart-wit denken kan dit wel tellen. Ge blijft erop hameren dat ik Martinez goed vind, terwijl dit niet zo is. Maar blijkbaar moet hij Wilmots 2.0 zijn of Guardiola 2.0. Prima hoor, maar dan begrijp je me totaal niet.

Edit: ik voel me totaal niet aangevallen. Ge moogt alles zeggen. Heb ik echt geen problemen mee. We hoeven het simpel weg niet eens te zijn.

Ik moet de Rode Duivels toch bedanken. Ik herleefde precies een deel van mijn jeugd. Toen was alles mathematisch ook nog mogelijk. Misschien zoals in 98 België naar huis en Frankrijk wereldkampioen?

Ik snap nog altijd niet hoe Lukaku er is in geslaagd om uit die kansen geen doelpunt te puren.
En Doku die op 15 minuten veruit de beste man van de wedstrijd was, zegt ook genoeg.

Maar dieje jong eens wat meer kansen geven, nee hoor.

Martinez een dikke flop, ik zou die zijn terugvlucht al niet meer betalen als ik van de bond was.

Heerlijke pot waar het balletjes twee kanten op kon vallen. Spanning tot de laatste seconde.

Voor de haters: Toby en Jan zijn nog heel fit .
Ook Witsel gestreden als een Luikse leeuw.

Kwestie van mijn comments niet te begrijpen en zwart-wit denken kan dit wel tellen. Ge blijft erop hameren dat ik Martinez goed vind, terwijl dit niet zo is. Maar blijkbaar moet hij Wilmots 2.0 zijn of Guardiola 2.0. Prima hoor, maar dan begrijp je me totaal niet.

Edit: ik voel me totaal niet aangevallen. Ge moogt alles zeggen. Heb ik echt geen problemen mee. We hoeven het simpel weg niet eens te zijn.
Vind jij dat er naar vermogen gepresteerd is?

Jij bent degene die mij altijd gaat quoten hé. Het was bv lachwekkend dat ik zei dat KDB eens op de bank mocht tegen Marokko. Dit is een van de vele voorbeelden van al onze discussies. Ik zeg het, jij quote me om het lachwekkend te noemen, ik reageer, en jij kiest de high-road door mij zwart-wit te noemen, en het argument lachwekkend te vinden. Dan gaan we met de billen bloot tegen Marokko, speelt KDB een gruwelijke match, en negeer je het allemaal compleet, en quote je me op iets anders.

Ik heb mijn mening, dat is waar. Het probleem is dat jij er geen hebt. Je schippert altijd tussen een paar vage statements, noemt iedere sterke mening lachwekkend, en wat bereik je ermee? Absoluut niks.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan