Denk je dat die dat niet zou dien indien dat een mogelijkheid zou zijn?Zet toch fucking Lukaku arschloch.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk je dat die dat niet zou dien indien dat een mogelijkheid zou zijn?Zet toch fucking Lukaku arschloch.
Nee want het gaat om Martinez.Denk je dat die dat niet zou dien indien dat een mogelijkheid zou zijn?
Bobby speelt geen 433 hoor, ik vermoed dus eerder:Zeker van? Carrasco staat ook op het blad.
Wat gaat de opstelling nu zijn eigenlijk?
Courtois - Castagne, Vertonghen, Alderweireld, Meunier - Witsel, Dendoncker, De Bruyne - Carrasco, Mertens, Trossard
Of Courtois - Vertonghen, Dendoncker, Alderweireld - Castagne, Witsel, De Bruyne, Meunier - Carrasco, Mertens, Trossard?
Mertens is een grap, maar wel beter dan Batshuayi.
Oost-Vlaams, West-Vlaams, Antwerps?Deze formatie is aanzienlijk Vlaamser dan waar Bobby het toernooi mee begon. Maar of dat iets gaat oplossen?

Ik vind dat Trossard z'n beste positie jaZeker van? Carrasco staat ook op het blad.
Wat gaat de opstelling nu zijn eigenlijk?
Courtois - Castagne, Vertonghen, Alderweireld, Meunier - Witsel, Dendoncker, De Bruyne - Carrasco, Mertens, Trossard
Of Courtois - Vertonghen, Dendoncker, Alderweireld - Castagne, Witsel, De Bruyne, Meunier - Carrasco, Mertens, Trossard?
Mertens is een grap, maar wel beter dan Batshuayi.
- uiteraard uitgaande dat de praktijk hetzelfde is als de opstelling..Als Dendoncker doorschuift en Castagne/Meunier inzakken heb je makkelijk een 4-3-3 zo.
Aan de hand van de volgorde in deze oplijsting, denk ik dat Leander achteraan gaat spelen en dus KDB naast Witsel. Castagne op linkerwing en Carrasco als linksbuiten.
Dus 2 man op het middenveld centraal vs 3 Kroaten?
Aan de hand van de volgorde in deze oplijsting, denk ik dat Leander achteraan gaat spelen en dus KDB naast Witsel. Castagne op linkerwing en Carrasco als linksbuiten.
Laten we hopen dat het dat niet is, want dan speel je weer een hele hoop spelers uit positie.Bobby speelt geen 433 hoor, ik vermoed dus eerder:
Courtois - Vertonghen, Alderweireld, Castagne - Carrasco, Witsel, Dendoncker, Meunier - Trossard, Mertens, De Bruyne
Durft precies niveel commentaar geven nu. Blijft rond de pot draaien op Sporza.Sonck![]()
![]()
![]()
Trossard zijn beste positie is toch linksbuiten?Ik vind dat Trossard z'n beste positie ja- uiteraard uitgaande dat de praktijk hetzelfde is als de opstelling..
Arme TessDurft precies niveel commentaar geven nu. Blijft rond de pot draaien op Sporza.