Groep F (BELGIË, Canada, Marokko, Kroatië)

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • 2 minuten geleden

Opstelling Rode Duivels​

Courtois, Vertonghen, Alderweireld, Castagne, Meunier, Dendondoncker, Witsel, Carrasco, Trossard, De Bruyne, Mertens

Kroatië heeft ook gewoon een sterke ploeg hoor, dat middenveld alleen al is al completer.
Brozovic alleen al is de opruimer voor Modric zodat hij de lijnen kan uitzetten en Kovacic de loper.

Ik zie 't zeer somber in, buiten opeens een optater waardoor we sneller spelen en geen domme fouten - He Meunier en Witsel- dan kan 't iets worden.

Misschien kunnen we gewoon ons middenveld opnieuw overslaan zoals tegen Canada dan.
Een beetje american football tactiek waarbij Alderweireld als quarterback gewoon telkens lange passes verstuurt naar onze receivers vooraan.

:unsure: :unsure: :unsure:

Oh boy...

Ik begrijp Bobby zijn redenering: Bats was slecht, Lukaku enkel fit om in te vallen, Openda alleen goed voor countervoetbal, CDK geen echte spits en te groen.

----------> Merteeeeeeeeeeeeeens :unsure:

Maar kijk, daarom had ik altijd Origi meegepakt (i.p.v. Mertens dus bijvoorbeeld), die had je nu kunnen opstellen, om dan later te wisselen voor Lukaku.

Oh boy...

Ik begrijp Bobby zijn redenering: Bats was slechts, Lukaku enkel fit om in te vallen, Openda alleen goed voor countervoetbal, CDK geen echte spits en te groen.

----------> Merteeeeeeeeeeeeeens :unsure:

Maar kijk, daarom had ik altijd Origi meegepakt (i.p.v. Mertens dus bijvoorbeeld), die had je nu kunnen opstellen, om dan later te wisselen voor Lukaku.
Zet daar dan Trossard en Doku of Thorgan op de flank.
Wat gaat Mertens daar uithangen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan