Groep F (BELGIË, Canada, Marokko, Kroatië)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeker van? Carrasco staat ook op het blad.

Wat gaat de opstelling nu zijn eigenlijk?

Courtois - Castagne, Vertonghen, Alderweireld, Meunier - Witsel, Dendoncker, De Bruyne - Carrasco, Mertens, Trossard

Of Courtois - Vertonghen, Dendoncker, Alderweireld - Castagne, Witsel, De Bruyne, Meunier - Carrasco, Mertens, Trossard?

Mertens is een grap, maar wel beter dan Batshuayi.
Bobby speelt geen 433 hoor, ik vermoed dus eerder:

Courtois - Vertonghen, Alderweireld, Castagne - Carrasco, Witsel, Dendoncker, Meunier - Trossard, Mertens, De Bruyne

Zeker van? Carrasco staat ook op het blad.

Wat gaat de opstelling nu zijn eigenlijk?

Courtois - Castagne, Vertonghen, Alderweireld, Meunier - Witsel, Dendoncker, De Bruyne - Carrasco, Mertens, Trossard

Of Courtois - Vertonghen, Dendoncker, Alderweireld - Castagne, Witsel, De Bruyne, Meunier - Carrasco, Mertens, Trossard?

Mertens is een grap, maar wel beter dan Batshuayi.
Ik vind dat Trossard z'n beste positie ja :) - uiteraard uitgaande dat de praktijk hetzelfde is als de opstelling..

Samenspel tussen Carrasco en trossard ben ik wel benieuwd naar.

Ondanks dit hele strontparcours met deze stronttrainer hoop ik er stiekem toch nog op !

Martinez heeft altijd 5-2-3 gespeeld, waarom zou die nu plots 4-3-3 spelen. Ik gok zoals @Dyer Hunt op:
Courtois - Vertonghen, Alderweireld, Castagne - Carrasco, Witsel, Dendoncker, Meunier - Trossard, Mertens, De Bruyne

Nu je mag zeggen wat je wilt : coach van Kroatië zou nooit een strategie vooraf tegen deze opstelling kunnen bedenken.

Dus qua verrassing hebben we al een streep voor.

Ik ben idd vooral benieuwd naar de eigenlijke opstelling...
Zoals ik het lees staat Dendoncker mee op het middenveld en is het meer een 4-3-3 met KDB mee centraal in het midden en Carrasco en Trossard als flankaanvallers in steun van Mertens. Dat is, gezien de fitheid van Lukaku, nog 1 van de beste opstellingen die hij kon zetten.
Allez, binnen zijn beperkte mentale capaciteit dan natuurlijk en gelet op het aantal minuten dat sommige spelers al gekregen hebben.

Ik ben vooral blij dat Batshuayi deruit ligt want daar was je echt niks mee. Ik hoop nu wel dat ze geen voorzetten van de flank gaan geven naar onze spits van 1m60...

Zeker niet de slechtste line up die ik me kon inbeelden.

Als Witsel straks nog naar voor gaat passen, zie ik zelfs een kans voor onze Duivels :unsure:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan