Groep F (BELGIË, Canada, Marokko, Kroatië)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goh uiteindelijk valt het al bij al nog mee.

Trossard ipv Hazard. Misschien spelen Trossard en Mertens vooral diep, en KDB daarachter? We zullen zien.

Ook Dendoncker erin om toch voor wat beukwerk te zorgen op het middenveld.

Ik vind Mertens in de spits zelfs nog niet zo erg. Als Lukaku niet kan starten, zijn de alternatieven niet veel beter momenteel. Openda is de enige andere mogelijkheid voor mij.

En ja Witsel natuurlijk. Maar had iemand nu echt gedacht dat die op de bank ging blijven? Het belangrijkste is dat die een 'hardere' speler naast hem heeft nu. Witsel kan je nu eigenlijk alleen vervangen door Tielemans, en die is helaas ook een drama momenteel...

Het is wat het is...

• 2 minuten geleden

Opstelling Rode Duivels​

Courtois, Vertonghen, Alderweireld, Castagne, Meunier, Dendondoncker, Witsel, Carrasco, Trossard, De Bruyne, Mertens
Awel, jullie zullen me haast niet geloven... Maar...

Ik vind het niet het ergste dat ik op mijn nuchtere maag kon zien. Ja Witsel is bonkers, ja Meunier was om te huilen, ja Castagne is geen CB en we hebben verschillende degelijke CB's op de bank en ja Mertens is zo goed als klaar.

Maar Batsman was om te wenen op elk vlak behalve afwerken, Mertens is beweeglijk en kan combineren, Trossard mag nu eens een hele pot aan de bak en we kunnen wisselen om sterker af te sluiten. Straks Lukaku er in als stormram, Witsel er af voor Tielemans voor meer creativiteit en gaan.

Het is nog steeds slecht he, maar het kon erger. Die keuze voor Castagne blijf ik zeer bizar vinden. Castagne zijn grote voordeel is zijn motor op de wingback maar we hebben een iets meer zuivere inspeelpas nodig op die positie en vooral willen we Meunier niet op het veld. Waarom Castagne op een gekke plaats zetten als we Faes en Theate op de bank hebben zitten?

Maar bon, we beginnen er aan met volle goesting.

Bobby verrast.
't is nu de vraag of Dendoncker achteraan gaat spelen met KDB naast Witsel of Dendoncker naast Witsel en KDB nog altijd in die ondankbare rol op AMR.
Dus ook de vraag dan of Castagne centraal achteraan blijft of linkerwinger en dus ook of Carrasco linkerwinger wordt of AML. En dan Mertens of Trossard in punt, of afwisselend?

• 2 minuten geleden

Opstelling Rode Duivels​

Courtois, Vertonghen, Alderweireld, Castagne, Meunier, Dendondoncker, Witsel, Carrasco, Trossard, De Bruyne, Mertens
Deze formatie is aanzienlijk Vlaamser dan waar Bobby het toernooi mee begon. Maar of dat iets gaat oplossen?

Weinig vertrouwen in Castagne en Dendondoncker,
Mertens kan het konijn uit de hoed zijn.
De coach van Kroatie is alvast op het verkeerde been gezet lijkt me.

Ben al blij dat trossard start op z'n beste positie
Zeker van? Carrasco staat ook op het blad.

Wat gaat de opstelling nu zijn eigenlijk?

Courtois - Castagne, Vertonghen, Alderweireld, Meunier - Witsel, Dendoncker, De Bruyne - Carrasco, Mertens, Trossard

Of Courtois - Vertonghen, Dendoncker, Alderweireld - Castagne, Witsel, De Bruyne, Meunier - Carrasco, Mertens, Trossard?

Mertens is een grap, maar wel beter dan Batshuayi.

Bobby verrast.
't is nu de vraag of Dendoncker achteraan gaat spelen met KDB naast Witsel of Dendoncker naast Witsel en KDB nog altijd in die ondankbare rol op AMR.
Dus ook de vraag dan of Castagne centraal achteraan blijft of linkerwinger en dus ook of Carrasco linkerwinger wordt of AML. En dan Mertens of Trossard in punt, of afwisselend?

Kan inderdaad veel kanten uit, zowel met 4 als 3 achteraan.
Dat Lukaku niet fit genoeg is om de match te starten vind ik wel een behoorlijke dreun.

Zeker van? Carrasco staat ook op het blad.

Wat gaat de opstelling nu zijn eigenlijk?

Courtois - Castagne, Vertonghen, Alderweireld, Meunier - Witsel, Dendoncker, De Bruyne - Carrasco, Mertens, Trossard

Of Courtois - Vertonghen, Dendoncker, Alderweireld - Castagne, Witsel, De Bruyne, Meunier - Carrasco, Mertens, Trossard?

Mertens is een grap, maar wel beter dan Batshuayi.
4-3-3

Carrasco - Trossard - Mertens als voorhoede

Ik snap niet met al onze middenvelders waarom hij gewoon niet Witsel een rij achteruit gezet heeft.

Of er gewoon uit 😅

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan