JorisBlack
Well-known member
Ik kijk er echt naar uit.
Naar de match Japan-Spanje bedoel ik he.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kijk vooral uit naar op welke locaties er deze keer weer gereld gaat worden door dezelfde pipo's als vorige keer.Ik kijk er echt naar uit.
Dat is toch een sterke ploeg?
12e op de fifa ranking
Op het EK in 2020 wel redelijk vroeg uitgeschakeld door Spanje
Op het vorige WK in 2018 verliezend finalist
Toch niet evident om daar tegen te winnen...
Zeker geen slechte ploeg, en zou mooi zijn om tegen zo'n ploeg te winnen, maar ik had het vooral over het woord "stunten"."ocharme" Kroatië?
Nu ook niet overdrijven![]()
Zeker geen slechte ploeg, en zou mooi zijn om tegen zo'n ploeg te winnen, maar ik had het vooral over het woord "stunten".
Laat het me anders formuleren: Tot een paar weken/maanden(?) geleden had toch niemand beweerd dat een eventuele overwinning van België tegen Kroatië een "stunt" zou zijn.
Mjah, hopen dat Courtois dan Modric zijn vriendin nooit eens ne keer heeft uitgenodigd.Ik mag hopen dat ze het op een onderonsje hebben gegooid met de Kroaten
Eerste helft op 0-0 spelen en het resultaat afwachten in de andere match
Komt Marokko voor dan krijgen we een open match de resterende tijd
Komt Canada voor kan Kroatië het zich permitteren om te verliezen
beetje decadent deze mening.'t Is al erg dat we een overwinning tegen ocharme Kroatië tegenwoordig als "stunten" moeten bezien...![]()
Op dat vlak weet de tegenstander, waar we tegen uitgeschakeld worden, wel dat hij kampioen gaat worden. Telkens we eruit vlogen, onder Martinez, was dat tegen de latere winnaar van het tornooi.Droomscenario: We worden wereldkampioen en na het WK staan de clubs in de rij aan te schuiven voor Martinez die ons dan *kuch* jammer genoeg *kuch* moet verlaten. Zijn afscheid gaat samen met het door de grote poort eindigen van de interlandcarrière van E. Hazard, Witsel, Vertongen en Mertens.
Realistisch doemscenario: Met meer geluk dan kunde winnen we van de Kroaten waardoor we een ronde verder geraken. Daar gaan we onderuit tegen de toekomstige finalist dus ja, "dat kan gebeuren en ligt aan de loting" Bobby krijgt een contractverlenging. Bij de eerstvolgende selectie is Witsel de eerste die telefoon krijgt.
Realistischer hoopscenario: We starten met Witsel en Hazard in de basis en krijgen er 3 om ons oren door de Kroaten en zitten zaterdag al op de vlieger naar huis. De bond kan niet anders dan Martinez te bedanken voor bewezen diensten en haalt een nieuwe bondscoach die onmiddellijk kiest voor verjonging. Hij gebruikt de matchen in de kwalificatie en de nations league om verschillende systemen uit te testen en heeft een goeie ploeg tegen het EK waar we een outsider worden voor de eindwinst.
Zolang het scenario 2 niet is ist voor mij allemaal goed![]()
Wat Martinez vandaag sowieso moet doen is talisman Dendoncker in de ploeg zetten.
Marokko dan ?Op dat vlak weet de tegenstander, waar we tegen uitgeschakeld worden, wel dat hij kampioen gaat worden. Telkens we eruit vlogen, onder Martinez, was dat tegen de latere winnaar van het tornooi.
Maar Witsel is incontournable. Untouchable. Dus dan zet je Dendoncker weer als verdediger?
Ik zie de radertjes tikken
![]()
computer says no
buiten opeens een optater waardoor we sneller spelen en geen domme fouten