Groep F (BELGIË, Canada, Marokko, Kroatië)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik lees op de Standaard

Zesentwintig Rode Duivels trainen deze namiddag een laatste keer voor de wedstrijd tegen Kroatië. Eden Hazard en Kevin De Bruyne doen opnieuw mee met de groep en zouden in principe fit moeten raken voor Kroatië. Dinsdag trainden beiden nog apart. Hazard ondervond last van een trap, De Bruyne kampte met stijfheid.
Waarom pakt die ook niet gewoon de lift?

Zou het zijn van na het ontbijt of avondbuffet?

Zesentwintig Rode Duivels trainen deze namiddag een laatste keer voor de wedstrijd tegen Kroatië. Eden Hazard en Kevin De Bruyne doen opnieuw mee met de groep en zouden in principe fit moeten raken voor Kroatië. Dinsdag trainden beiden nog apart. Hazard ondervond last van een trap, De Bruyne kampte met stijfheid.

Ge ziet, niets als missserie als de spelersvrouwen op bezoek mogen komen.

2C17EDD3-B29B-4A7C-9371-712FC088E120.jpeg

Ik had ons al voor aanvang op het WK op verlies gezet deze match, ik kan niet zeggen dat met wat ik tegen Canada en Marokko heb gezien, en met onze beste speler tot nu toe uitgesloten, van mening ben veranderd. Ik gok op 2-1 of 3-1 voor Kroatië.

Mijn pronostieken zijn dit WK wel notoir belabberd, dus er is misschien nog hoop voor de Duivels.

Ik had ons al voor aanvang op het WK op verlies gezet deze match, ik kan niet zeggen dat met wat ik tegen Canada en Marokko heb gezien, en met onze beste speler tot nu toe uitgesloten, van mening ben veranderd. Ik gok op 2-1 of 3-1 voor Kroatië.

Mijn pronostieken zijn dit WK wel notoir belabberd, dus er is misschien nog hoop voor de Duivels.

Ik heb ook 2-1 voor Kroatie. Dus dat wordt 2-0 en in de 98ste minuut een goal van Belgie afgekeurd.

Volgens HLN is dit de opstelling:

België: Courtois - Dendoncker, Alderweireld, Vertonghen - Castagne, Witsel, De Bruyne, Carrasco - E. Hazard, Lukaku, Trossard

Dus weeral geen Faes (of Theate), Witsel in het middenveld, KDB op de plek van Tielemans en Trossard die mag starten naast Eden ipv hem te vervangen.

Ik mis de oude Witsel. Hoger op het veld, wilde tackles, af en toe scoren en op zijn eentje de Oostenrijkers in eigen huis oprollen. Hij komt nooit meer terug

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan