Groep F (BELGIË, Canada, Marokko, Kroatië)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn toch ook al spelers in China (niveau nihil) gaan spelen die erna of op WK hun gewone niveau haalden?
Dat zal dan eerder uitzondering dan regel zijn. Eenmaal je wekelijks op een lager niveau speelt, is het heel moeilijk omdat niveau plots omhoog te halen voor een WK (wat ook gewoon normaal is)

Zelfde spelers als tegen Canada, enkel Lukaku ipv Batshuayi. Of wat dacht ge.

Ik verwacht Lukaku eigenlijk niet direct aan de aftrap. Of ja, die kan toch nog geen hele match spelen, dus liever in de tweede helft brengen.
Alleen jammer dat Batshuayi zo vreselijk slecht was tegen Marokko :unsure:

Ik blijf erbij dat Origi mee moest, maar bon, Bobby moet het maar oplossen met zijn selectie he

Ik kijk er iets neutraler naar als Nederlander. Jullie hebben genoeg klasse om die Kroaten te verslaan maar dan moet je niet met een bejaarde Hazard gaan spelen. Dat slaat nergens op.

Ik verwacht Lukaku eigenlijk niet direct aan de aftrap. Of ja, die kan toch nog geen hele match spelen, dus liever in de tweede helft brengen.
Alleen jammer dat Batshuayi zo vreselijk slecht was tegen Marokko :unsure:

Ik blijf erbij dat Origi mee moest, maar bon, Bobby moet het maar oplossen met zijn selectie he
Origi ging dit ook niet rechttrekken. Het verschil tussen Lukaku en de rest van onze spitsen is gewoon te groot.

Na 4 Europese winnaars de laatste 4 Wk's (en slechts 1 finale daarvan tegen een niet-Europese tegenstander), mag het dit jaar nog wel eens een niet-Europese winnaar zijn van mij.
Dat had ik mij niet eens gerealiseerd. Maar daar heb je wel een punt ja. Alleen Brazilië heeft ook al 5 titels, een 6e zou ik niet zo interessant vinden.

Volgens het Franse L'Equipe is de bom na de wedstrijd in de kleedkamer wel degelijk ontploft. Zo zou Jan Vertonghen zijn geduld verloren hebben nadat Eden Hazard verkondigde dat de verdediging te 'traag' was. Vertonghen zou op zijn beurt richting Hazard getrokken zijn, waarna Romelu Lukaku beide partijen uit elkaar diende te halen. Ook Kevin De Bruyne zou de volle laag hebben gekregen van Vertonghen nadat hij zich leek aan te sluiten bij de mening van Hazard.
Vertonghen en Hazard.
Net de 2 spelers die gewoon bevestigen wat de andere van hen zegt.

Absoluut niet meer op niveau, en die gaan dan wat zeiken.
Zet ze komende match naast elkaar op de bank, daar horen ze thuis

Vertonghen en Hazard.
Net de 2 spelers die gewoon bevestigen wat de andere van hen zegt.

Absoluut niet meer op niveau, en die gaan dan wat zeiken.
Zet ze komende match naast elkaar op de bank, daar horen ze thuis

Allez, die discussie of KdB het beu is om met Witsel en Hazard te spelen, mag dus ook stoppen. Neen. Verdediging is te traag, dat is hun excuus voor het zwakke spel. :help::help:

Allez, die discussie of KdB het beu is om met Witsel en Hazard te spelen, mag dus ook stoppen. Neen. Verdediging is te traag, dat is hun excuus voor het zwakke spel. :help::help:
Vooral straf dat onze kapitein en vice kapitein elkaar in de haren vliegen

En dan hier maar zeggen dat KDB de rotte appel is.
Wel straf dat nog iemand een uitspraak van Hazard serieus neemt

Vooral straf dat onze kapitein en vice kapitein elkaar in de haren vliegen

En dan hier maar zeggen dat KDB de rotte appel is.
Wel straf dat nog iemand een uitspraak van Hazard serieus neemt

In een normaal team, zou dat inderdaad opmerkelijk zijn. In dit team waar Hazard de kapiteinsband heeft gekregen omwille van ... ... .... (ja ik weet het niet), is dat minder verbazingwekkend. Vertonghen heeft een goeie mentaliteit, Hazard daarentegen. Geen greintje zelfkritiek. Ook het feit dat hij de verdediging iets verwijt, ipv te realiseren dat er een pak meer misgaat in dit team, spreekt boekdelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan