Groep F (BELGIË, Canada, Marokko, Kroatië)

Status
Niet open voor verdere reacties.
en 6x de 0 gehouden in de laatste 9 matchen.

De Italiaanse verdedigers speelde nog op het topniveau bij hun club nl Juventus. En Chiellini en Bonucci zijn altijd al beter geweest dan Toby en Jan op gelijk welk moment van hun carrière.

Dus Vertonghen speelde 7 maand geleden eens een match in de CL. Dit seizoen speelde hij in de jupkesliga en speelde daar niet eens zo goed. Toby zijn laatste match op het hoogste niveau is al anderhalf jaar geleden (moet wel zeggen dat hij het niet slecht doet op dit WK). Voor de rest in Qatar (en we zien allemaal wat voor een nihil niveau dit is als je Qatar ziet spelen).

Faes en Theate spelen wekelijks gewoon aan een hogere intensiteit, spelen tegen betere spitsen (veel niveautjes hoger dan Habib Gueye of Jelle Vossen), op een hoger niveau (al 2 jaar langer dan Alderweireld), zijn ook gewoon bij hun ploeg in vorm (itt tot Vertonghen, Alderweireld doet het blijkbaar gewoon goed bij Antwerp volgens de supporters hier)

@outsider: dat zijn Vertonghen en Alderweireld ook niet meer.
Vertonghen was gewoon basisspeler bij Benfica vorig jaar

Faes bij Reims dat is niet eens top 10 in Frankrijk
Theate bij Bologna idem in serie A

Het voordeel aan deze discussies is dat ge nu duidelijk ziet wie wel iets en wie niks van voetbal kent. Mannekes lief hier zijn al wat domme dingen gezegd.

Ge gaat hier Chiellini en Bonucci toch niet vergelijken met Jantje en Toby zeker? Die Italianen waren beide wereldtop in hun beste periode, dat zijn de onze nooit geweest. En die speelden ook beide nog in een topcompetitie bij een topclub op het EK.
Dit dus, was net op zoek naar hun statistieken in seizoen 20-21 bij juve.
Bonicci: 35 matchen totaal, 6 in de CL
Chiellini: 25 matchen totaal, 3 in de CL

En dat vergelijken met Antwerp dat geen Europees kon afdwingen. En Anderlecht dat bijna op een degradatie plaats staat.

No offense, maar toen ik in 2018 zei dat die lucky derde plaats een vergiftigd geschenk was, werd ik uitgelachen.

4,5 jaar later:
- Nations League 2019: Final Four gemist na een onwaarschijnlijke pandoering op Zwitserland.
- EK 2021: Zwakke groepsfase, hopeloos eruit tegen Italië.
- Nations League 2021: Knullig eruit tegen Frankrijk in halve finale
- Nations League 2023: Kansloos onderuit tegen Nederland en weer Final Four mislopen.
- WK 2022: Tja
- De "Duivelsgekte" van 4 jaar geleden? Volledig verdwenen.

Slechter kan het toch niet? Degene die toen zeiden dat Martinez laten blijven de enige juiste keuze was, kunnen die echt niet toegeven dat ze fout waren? Of het met iemand anders beter was geweest laat ik in het midden, maar al deze fiasco's waren volledig te voorspellen.

Tijdens het EK 2021 was ik hier precies ook een landverrader omdat ik durfde zeggen dat KDB vergif is in de kleedkamer en het met zo iemand als sterspeler, met zo een mentaliteit, nooit zou lukken. En kijk nu.

Dat KDB tactisch verkeerd wordt uitgespeeld, akkoord. Maar zijn reactie getuigt van een ongelofelijke losermentaliteit, wat een effect heeft op de ganse kleedkamer. Zo een gedrag en uitspraken kan je toch echt niet tolereren? Degene nu zeggen dat KDB moet spelen, zijn dezelfde die zeiden dat je Martinez niet kon ontslaan destijds. Zie waar het ons gebracht heeft. Hij mag dan nog zoveel kwaliteiten hebben, vasthouden aan een speler die er niet in gelooft en er geen zin in heeft, is compleet zinloos.

Ik supporter voor een ploeg waarin het vol zit met supporters waarmee ik dezelfde discussies heb gehad over bepaalde spelers en trainers. Een ploeg waar de kleedkamer ook volledig overhoop lag. Waar zitten we nu? Te sukkelen in derde klasse. Op een bepaald moet je durven ingrijpen, en als dat niet gebeurt, gaat het alleen van kwaad naar erger. Ik ga er liever uit met ene bende jongeren die erin geloven, dan met een superster die over het veld staat te sloffen en iedereen rondom hem de schuld geeft. Die discussie met Martinez en Alderweireld wordt veel te zwaar onderschat.

en 6x de 0 gehouden in de laatste 9 matchen.

De Italiaanse verdedigers speelde nog op het topniveau bij hun club nl Juventus. En Chiellini en Bonucci zijn altijd al beter geweest dan Toby en Jan op gelijk welk moment van hun carrière.

Dus Vertonghen speelde 7 maand geleden eens een match in de CL. Dit seizoen speelde hij in de jupkesliga en speelde daar niet eens zo goed. Toby zijn laatste match op het hoogste niveau is al anderhalf jaar geleden (moet wel zeggen dat hij het niet slecht doet op dit WK). Voor de rest in Qatar (en we zien allemaal wat voor een nihil niveau dit is als je Qatar ziet spelen).

Faes en Theate spelen wekelijks gewoon aan een hogere intensiteit, spelen tegen betere spitsen (veel niveautjes hoger dan Habib Gueye of Jelle Vossen), op een hoger niveau (al 2 jaar langer dan Alderweireld), zijn ook gewoon bij hun ploeg in vorm (itt tot Vertonghen, Alderweireld doet het blijkbaar gewoon goed bij Antwerp volgens de supporters hier)

@outsider: dat zijn Vertonghen en Alderweireld ook niet meer.
Exact, al wil ik wel niet zeggen dat voor mij Jan en Toby slecht zijn. Ik vind dat zij beiden niet super lang geleden bij de allerbesten hebben behoord. Beiden konden op een bepaald moment een punt maken om de beste van het moment te zijn. En ze hebben nog steeds hun kwaliteiten. Desondanks hadden Faes en Theate al lang meer kansen moeten krijgen. En we vergeten vooral dat zij in plaats van FUCKING BOYATAAAAAA hun minuten moesten krijgen. Fucking Boyata die verscheidene goals op zijn conto heeft staan en zelfs in de makkelijkste potten stonk, moest afzakken naar België uit armoede en zelfs hier geen potten breekt. Die verdrong Faes, Theate en Bornauw. Die al LANG veel beter presteerden.

Maar bon Chiellini was bij de allerbesten OOIT. Hij kon dan ook zijn afgebotte acceleratie compenseren met puur gif en inzet. Een van die spelers die het hakbijltje telkens perfect kon timen. Flirten met geel en toch bijna nooit in gevaar komen.

Bonucci heeft chance dat Chiellini er vaak naast stond om zijn kortsluitingen te compenseren want jezus, die kon een partijtje falen.

Echt, fucking Boyata. Dat irriteert me momenteel harder dan de klap die ik hier moet lezen. Al die kansen voor jeugd in matchen tegen janneke en mieke, man man man.

Laatst bewerkt:
Dit dus, was net op zoek naar hun statistieken in seizoen 20-21 bij juve.
Bonicci: 35 matchen totaal, 6 in de CL
Chiellini: 25 matchen totaal, 3 in de CL

En dat vergelijken met Antwerp dat geen Europees kon afdwingen. En Anderlecht dat bijna op een degradatie plaats staat.
Ze konden zich maw niet plaatsen voor de volgende ronde in CL?

Leao, de man die ac Milan vorig jaar de titel bezorgde zit overigens gewoon op de bank bij Portugal

Vertonghen was gewoon basisspeler bij Benfica vorig jaar

Faes bij Reims dat is niet eens top 10 in Frankrijk
Theate bij Bologna idem in serie A
Klopt Faes en Theate ook bij hun ploeg in hoger aangeschreven competitie tegen betere tegenstanders. Waar zou je de meeste intensiteit hebben? Waar zou je het hoogste niveau moeten halen om mee te kunnen? Waarom denk je dat beide worden weggekocht door betere ploegen terwijl Vertonghen afzakt naar de Jupkes liga?

@Marsu : Ik zeg niet dat Vertonghen en Alderweireld slecht zijn hé. Ze hebben beide een topperiode gekend en komen net na de beste Belgische verdedigers ooit. Maar nu halen ze dat niveau gewoon niet meer en zijn er anderen die een hoger niveau halen in clubverband die gewoon geen kans krijgen

Ze konden zich maw niet plaatsen voor de volgende ronde in CL?

Leao, de man die ac Milan vorig jaar de titel bezorgde zit overigens gewoon op de bank bij Portugal
omdat Portugal nu eenmaal aanvallende weelde heeft met oa Bernardo Silva, CRonaldo, Joao Felix, Bruno Fernandes,...

Wat een vergelijking alweer zeg :rofl:

Jan moest terugkeren naar een middenmotor omdat hij het niveau in Benfica niet meer aankon.
Martinez heeft 4! jaar de tijd gehad om alternatieven uit te proberen en te verjongen.
En ik spreek niet alleen over onze centrale verdedigers, en hun 100 passen naar elkaar buiten beschouwing gelaten.
In alle eerlijkheid: veel keuze was er die 4 jaar ook niet. De Nayer en Boyata deden het degelijk bij respectievelijk een Franse topper en een Duitse subtopper.

Die zijn vorig jaar pas echt door de land gevallen op het EK. Tot dan riep niemand (ook hier niet) om een Faes of Theate.

Na het EK had hij wel eens kunnen nadenken over alternatieven in de defensie.

Klopt Faes en Theate ook bij hun ploeg in hoger aangeschreven competitie tegen betere tegenstanders. Waar zou je de meeste intensiteit hebben? Waar zou je het hoogste niveau moeten halen om mee te kunnen? Waarom denk je dat beide worden weggekocht door betere ploegen terwijl Vertonghen afzakt naar de Jupkes liga?

@Marsu : Ik zeg niet dat Vertonghen en Alderweireld slecht zijn hé. Ze hebben beide een topperiode gekend en komen net na de beste Belgische verdedigers ooit. Maar nu halen ze dat niveau gewoon niet meer en zijn er anderen die een hoger niveau halen in clubverband die gewoon geen kans krijgen
Waarom speelt Denayer dan nu in de zandbak op zijn 27e terwijl die jaren bij Lyon basisspeler was?

Jan en Toby zijn het gewoon van samen te spelen en hebben ervaring.

De meeste willen hier blijkbaar herhaling van EK 2016

Ons talent heeft die vechtlust vaak gemaskeerd, maar ooit moet het mes weer tussen de tanden. En dat gebeurt niet. Het ergst van alles is dat je ze dat niet kwalijk kan nemen, dat zit gewoon niet in ons DNA. En zo begin je elke wedstrijd al met een paar procent-punten achterstand.

Laatst bewerkt door een moderator:
omdat Portugal nu eenmaal aanvallende weelde heeft met oa Bernardo Silva, CRonaldo, Joao Felix, Bruno Fernandes,...

Wat een vergelijking alweer zeg :rofl:
Ene zonder club en ene die invaller is bij club waar Witsel wandelt en in CL wordt uitgeschakeld door een club waar houten Hans en duts Mechelen spelen

Waarom speelt Denayer dan nu in de zandbak op zijn 27e terwijl die jaren bij Lyon basisspeler was?

omdat Denayer zelf ploegen in de Serie A en Premier League heeft afgewezen omdat hij meer geld wou. Maar vooral omdat hij een idioot is op dat vlak :laugh:

Zie hier, quote BG “in volle aandacht naar uw ploegmaat Lukaku staan luisteren” !!

Ja hallo als een kind zo doet in de turnles dan krijgt hij “staat te dromen en is ongeïnteresseerd” op zijn rapport.

Maar de God KDB kan hier natuurlijk niks verkeerd doen.
IMG_6111.png
Kev is de enige die zich heeft aangepast in Qatar

Venten knuffelen elkaar niet.

Omdat Denayer zijn hand heeft overspeelt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Godmiljaar. Er uit gaan in de voorrondes van de Conference League is minstens gelijk aan uitgeschakeld worden in de knockoutfase van de Champions League na twee spannende potten tegen een ander topteam.

En Leao is een prutser van niveau OHL Leuven want hij start niet ipv CR7 voor Portugal.

Heb ik chloor in het pastawater gedaan ipv zout? Ik ben hier in mijn laatste nachtmerrie aan het ronddwalen alvorens ik mijn laatste adem uitblaas.

Sorry maar dat is toch allemaal objectief domme klap?

omdat Denayer zelf ploegen in de Serie A en Premier League heeft afgewezen omdat hij meer geld wou. Maar vooral omdat hij een idioot is op dat vlak :laugh:
Zijn toch ook al spelers in China (niveau nihil) gaan spelen die erna of op WK hun gewone niveau haalden?

Het is niet omdat de competitie minder is dat jij daarom minder bent, zeker als je ervaring hebt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan