Groep F (BELGIË, Canada, Marokko, Kroatië)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sommige mensen zijn hier echt aan het ijlen met hun opmerkingen over De Bruyne eruit laten (zelfs op langere termijn).
UITERAARD loopt die als een onnozel kind te nukken en is die echt niet in de buurt van zijn niveau. Maar die heeft echt nog genoeg juice in the tank om tot 2026 mee te draaien. Modric-gewijs zou '28 zelfs kunnen, maar dat zie ik hem niet doen. Hij heeft nu eenmaal wel jammer genoeg een "karakterke" en als het niet bolt, bolt hij ook niet mentaal. Maar ik ben ervan overtuigd dat als ge een coach pakt die zijn toppers mee betrekt in de conversatie en gericht begint te bouwen aan een ploeg dat ge echt wel nog één WK meekunt op uw as Courtois, De Bruyne, Lukaku.

Zelfde spelers als tegen Canada, enkel Lukaku ipv Batshuayi. Of wat dacht ge.

En zonder Onana ;)

Er is maar 1 opstelling waar ik me in kan vinden en dat is een opstelling zonder De Bruyne. De eerste match laat hij een open assist naar rechts liggen en begon hij al ambras te maken na een geweldige assist van Alderweireld dan nog, de tweede match geeft hij 26 slechte passen en gaat hij verder op zijn waardeloos elan. Tis alsof hij express de ene kutbal na de andere geeft. Op de ploegfoto met de peptalk van Lukaku he also doesn't give a shit, en in de media doet hij ook uitspraken als dat hij liever in zijn ploeg van City speelt.
Wat je hier allemaal moet lezen...
U absolute sterspeler wordt niet naar behoren gebruikt en is daar wat ambetant over dus we gaan hem uit de ploeg zetten?
De tijden van Gert Verheyen en co waar we, met alle respect voor die jongens, gemeend content waren dat we in de groepsfase geen 3 keer op ons kloten kregen en we ons puur moesten optrekken aan het feit dat het zweet van die gasten hun lijf zeikte is echt wel voorbij hoor.
Hij was niet goed he, begrijp me niet verkeerd, maar dat ligt écht niet aan zijn houding... Erger zelfs, ik zou me zorgen maken moest hij er niet gefrustreerd uit zien want dan zou hij echt geen shit geven.
Als heel uw ploeg rond KDB draait en uw ploeg draait like shit en KDB speelt en gedraagt zich like shit, dan weet je wat te doen toch. Zet die gast er gewoon uit.
Zie, moest dit waar zijn had je gelijk gehad.
Maar de ploeg draait niet om KDB, erger zelfs: de ploeg heeft nog quasi nooit rond KDB gedraaid want onze trainer is een tactische 0 die niet eens inziet hoe hij de beste nummer 10 vd wereld moet gebruiken. Hij wordt veel te laag aangespeeld en voor hem is er quasi nooit beweging. Al die goeie acties die je wekelijks ziet van hem zijn gewoon onmogelijk in dit systeem.

In Portugal en Argentinië had de trainer al op de brandstapel gestaan omdat hij Ronaldo of Messi zo mismeestert als Bobby al jàren doet met KDB.

Sorry maar zeggen dat De Bruyne niet meer moet spelen omdat hij een lang gezicht trekt is nog gekker dan Hazard wel op te stellen omdat je hoopt dat hij toch met een flits de match gaat beslissen.

Ik zeg op het werk opzettelijk niets over voetbal zodat ik geen shit takes vol onzin moet aanhoren van de gemiddelde koffiekletsvrouw. En dan komt ge hier inderdaad dingen lezen van mensen die schijnbaar 3-4 matchen per 4 jaar kijken.

Als het neerkomt op "Jamaar waarom is deze ene speler van de 11 niet god op aarde???? Mijn man zegt dat die goed is!!! HIJ KRIJGT ZOVEEL GELD!!!", dan haak ik mentaal af.

Daar komt het zowat op neer. Werkelijk een aanslag op de hersenen.

Die mensen zijn leuk als we winnen, want dan glimlachen ze gewoon met hun pint in de hand en zeggen ze "Goe gespeeld he!!! Hahah kampioeeneen!!!", ook al had ge 15% balbezit. Doen geen vlieg kwaad dan. Maar bij verlies, een hoop gif aangevuld met wat onbegrip. Niets irritanters dan dat. ge moet uw ploeg zien verliezen en dan komen er wat neanderthalers bashen op dingen die er niet toe doen.

Zie mijn vorige post: Faes - Theate als centraal duo. Debast is nog te groen achter zijn oren en is gewoon mee door Brainfart Bobby.
Dat constante geroep om faes en Theate slaat echt nergens op.
Beiden hebben omzeggens nog niks bewezen op het hoogste niveau, zelfs nog niet op gewoon Europees niveau.

Wat nodig is:
-Spelers die in vorm zijn en goesting hebben om tot de laatste minuut te strijden
-Een duidelijk en logisch wedstrijdplan waarin elke speler zijn taak kent en ook bekwaam is om die uit te voeren.
-Een trainer die weet wat te doen en niet de situatie nog verergert met zijn wissels.

Zie hier, quote BG “in volle aandacht naar uw ploegmaat Lukaku staan luisteren” !!

Ja hallo als een kind zo doet in de turnles dan krijgt hij “staat te dromen en is ongeïnteresseerd” op zijn rapport.

Maar de God KDB kan hier natuurlijk niks verkeerd doen.
IMG_6111.png

En ja, bij Chelsea stond Lukaku ook op de verkeerde taktiek te spelen en begon hij te zagen, en daar is hij uit de ploeg gezet ja. Is dat fout omdat hij “op een andere plaats of taktiek wel goed zou spelen!!” nee want de taktiek is nu eenmaal niet zo.

Het enige wat deze zieke ploeg kan genezen is een ploeg zonder Martinez en zonder Witsel. En met Lukaku. Als ge tenminste aan het systeem zou moeten vasthouden.

Dat constante geroep om faes en Theate slaat echt nergens op.
Beiden hebben omzeggens nog niks bewezen op het hoogste niveau, zelfs nog niet op gewoon Europees niveau.

Wat nodig is:
-Spelers die in vorm zijn en goesting hebben om tot de laatste minuut te strijden
-Een duidelijk en logisch wedstrijdplan waarin elke speler zijn taak kent en ook bekwaam is om die uit te voeren.
-Een trainer die weet wat te doen en niet de situatie nog verergert met zijn wissels.
Ook compleet aan het ijlen. De Premier League, Serie A en Ligue 1 zijn niet van belang zeker? Ik ben fan van Toby en Jan, maar wanneer speelden die laatst op het hoogste niveau? Bij mijn weten spelen die gewoon in de JPL hoor. Misschien eens minstens op wikipedia duiken.

Ook compleet aan het ijlen. De Premier League, Serie A en Ligue 1 zijn niet van belang zeker? Ik ben fan van Toby en Jan, maar wanneer speelden die laatst op het hoogste niveau? Bij mijn weten spelen die gewoon in de JPL hoor. Misschien eens minstens op wikipedia duiken.
10 matchen in PL waarvan 9 tegen de laatste 10 in klassement.

Jan speelde vorige jaar nog bij Benfica in de CL (kwartfinale).

Hoe oud waren de Italiaanse verdedigers op het EK?

Als je gisteren Duitsland gekeken hebt dan weet je wat alles geven is, die gaan gvd voor elke bal ook al zijn ze niet haalbaar. Dit zit er gewoon niet in bij de Belgen

Dit!

Maar ja "hij speelt in Engeland" en "gans Engeland spreekt van hem".
Helemaal niet dus.
Laten we hem eens beoordelen na een gans seizoen ook tegen toplpoegen.

Ik zeg niet dat Faes/Theate geen deftige internationale verdedigers kunnen worden maar op dit moment zijn ze dat absoluut niet.

Ahja die andere competities vergeten we gelijk lekker he. Samen met het feit dat Faes momenteel de transfer van het seizoen wordt genoemd. Wat een grap.

Die Italiaanse verdedigers, waar speelden die toen? Grotendeels samen trouwens. Hoe speelde die hun ploeg? En hoe vinnig speelden die? Hoe vinnig spelen onze ouderen? Wat mankeren we? Lieten Italianen veel ruimte in de rug? Hoe zag dat middenveld eruit? Verratti, Barella en Jorginho, denk je dat die veel of weinig steun gaven aan de verdediging?

Jezus christus. Dan pak je ook een ploeg die er om bekend stond om met gemiddeld spelersmateriaal buitenaards te presteren door telkens een perfect tactisch plan te hebben om hun zwakheden op te lossen. Je maakt mijn argument gewoon door enerzijds 3/4 van de informatie niet te hebben en anderzijds een perfect voorbeeld aan te rijken van een andere ploeg die zich heeft aangepast aan hun zwakheden. Gij denkt dat die Chiellini hadden laten staan als die in de Serie B speelde terwijl ze 2-3 Prem verdedigers hadden rondlopen? Manneke lief!

en 6x de 0 gehouden in de laatste 9 matchen.

De Italiaanse verdedigers speelde nog op het topniveau bij hun club nl Juventus. En Chiellini en Bonucci zijn altijd al beter geweest dan Toby en Jan op gelijk welk moment van hun carrière.

Dus Vertonghen speelde 7 maand geleden eens een match in de CL. Dit seizoen speelde hij in de jupkesliga en speelde daar niet eens zo goed. Toby zijn laatste match op het hoogste niveau is al anderhalf jaar geleden (moet wel zeggen dat hij het niet slecht doet op dit WK). Voor de rest in Qatar (en we zien allemaal wat voor een nihil niveau dit is als je Qatar ziet spelen).

Faes en Theate spelen wekelijks gewoon aan een hogere intensiteit, spelen tegen betere spitsen (veel niveautjes hoger dan Habib Gueye of Jelle Vossen), op een hoger niveau (al 2 jaar langer dan Alderweireld), zijn ook gewoon bij hun ploeg in vorm (itt tot Vertonghen, Alderweireld doet het blijkbaar gewoon goed bij Antwerp volgens de supporters hier)

@outsider: dat zijn Vertonghen en Alderweireld ook niet meer.

Jan moest terugkeren naar een middenmotor omdat hij het niveau in Benfica niet meer aankon.
Martinez heeft 4! jaar de tijd gehad om alternatieven uit te proberen en te verjongen.
En ik spreek niet alleen over onze centrale verdedigers, en hun 100 passen naar elkaar buiten beschouwing gelaten.

En dat gezever of KDB, misschien uw beste speler eens laten renderen in een systeem dat rond KDB samenhangt.
Martinez kan een wereldspeler niet laten renderen, dan ben je gewoon een zwakke coach (buiten alle belachelijke randzaken waar hij de bal ook misslaat).

Ge gaat hier Chiellini en Bonucci toch niet vergelijken met Jantje en Toby zeker? Die Italianen waren beide wereldtop in hun beste periode, dat zijn de onze nooit geweest. En die speelden ook beide nog in een topcompetitie bij een topclub op het EK.

Vorig jaar speelde Faes tegen de dutsen van Psg, de prutsers van Lyon, de klungels van Monaco en de niemendallen van Marseille. Matchen in de BPL is ook amper hoger dan Jupiler Pro League.
Theate speelde dan weer tegen de amateurs van Inter, AC Milan, Juventus, Lazio, AS Roma. Dit seizoen tegen de dutsen, prutsers, klungels en niemendallen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan