JorisBlack
Well-known member
Bon, genoeg gediscussieerd.
Voor donderdag, zetten we alvast Witsel en E. Hazard op het wedstrijdblad?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zelfde spelers als tegen Canada, enkel Lukaku ipv Batshuayi. Of wat dacht ge.Bon, genoeg gediscussieerd.
Zelfde spelers als tegen Canada, enkel Lukaku ipv Batshuayi. Of wat dacht ge.

Wat je hier allemaal moet lezen...Er is maar 1 opstelling waar ik me in kan vinden en dat is een opstelling zonder De Bruyne. De eerste match laat hij een open assist naar rechts liggen en begon hij al ambras te maken na een geweldige assist van Alderweireld dan nog, de tweede match geeft hij 26 slechte passen en gaat hij verder op zijn waardeloos elan. Tis alsof hij express de ene kutbal na de andere geeft. Op de ploegfoto met de peptalk van Lukaku he also doesn't give a shit, en in de media doet hij ook uitspraken als dat hij liever in zijn ploeg van City speelt.
Zie, moest dit waar zijn had je gelijk gehad.Als heel uw ploeg rond KDB draait en uw ploeg draait like shit en KDB speelt en gedraagt zich like shit, dan weet je wat te doen toch. Zet die gast er gewoon uit.
Die was ook tegen Canada niet gestart hé.En zonder Onana![]()
Dat constante geroep om faes en Theate slaat echt nergens op.Zie mijn vorige post: Faes - Theate als centraal duo. Debast is nog te groen achter zijn oren en is gewoon mee door Brainfart Bobby.
Ook compleet aan het ijlen. De Premier League, Serie A en Ligue 1 zijn niet van belang zeker? Ik ben fan van Toby en Jan, maar wanneer speelden die laatst op het hoogste niveau? Bij mijn weten spelen die gewoon in de JPL hoor. Misschien eens minstens op wikipedia duiken.Dat constante geroep om faes en Theate slaat echt nergens op.
Beiden hebben omzeggens nog niks bewezen op het hoogste niveau, zelfs nog niet op gewoon Europees niveau.
Wat nodig is:
-Spelers die in vorm zijn en goesting hebben om tot de laatste minuut te strijden
-Een duidelijk en logisch wedstrijdplan waarin elke speler zijn taak kent en ook bekwaam is om die uit te voeren.
-Een trainer die weet wat te doen en niet de situatie nog verergert met zijn wissels.
10 matchen in PL waarvan 9 tegen de laatste 10 in klassement.Ook compleet aan het ijlen. De Premier League, Serie A en Ligue 1 zijn niet van belang zeker? Ik ben fan van Toby en Jan, maar wanneer speelden die laatst op het hoogste niveau? Bij mijn weten spelen die gewoon in de JPL hoor. Misschien eens minstens op wikipedia duiken.
Dit!10 matchen in PL waarvan 9 tegen de laatste 10 in klassement.
Jan speelde vorige jaar nog bij Benfica in de CL (kwartfinale).
Hoe oud waren de Italiaanse verdedigers op het EK?
Ahja die andere competities vergeten we gelijk lekker he. Samen met het feit dat Faes momenteel de transfer van het seizoen wordt genoemd. Wat een grap.10 matchen in PL waarvan 9 tegen de laatste 10 in klassement.
en 6x de 0 gehouden in de laatste 9 matchen.10 matchen in PL waarvan 9 tegen de laatste 10 in klassement.
Jan moest terugkeren naar een middenmotor omdat hij het niveau in Benfica niet meer aankon.10 matchen in PL waarvan 9 tegen de laatste 10 in klassement.
Ge gaat hier Chiellini en Bonucci toch niet vergelijken met Jantje en Toby zeker? Die Italianen waren beide wereldtop in hun beste periode, dat zijn de onze nooit geweest. En die speelden ook beide nog in een topcompetitie bij een topclub op het EK.10 matchen in PL waarvan 9 tegen de laatste 10 in klassement.
Vorig jaar speelde Faes tegen de dutsen van Psg, de prutsers van Lyon, de klungels van Monaco en de niemendallen van Marseille. Matchen in de BPL is ook amper hoger dan Jupiler Pro League.10 matchen in PL waarvan 9 tegen de laatste 10 in klassement.