Groep F (BELGIË, Canada, Marokko, Kroatië)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Canada niet onderschatten en Kroatië niet overschatten. We maken echt wel kans de laatste speeldag. Iedere wedstrijd moet gespeeld worden. Kan perfect zijn dat zowel Kroatië als België er uiteindelijk allebei uitliggen, bijvoorbeeld als we gelijkspelen en Canada wint van Marokko of speelt ook gelijk [als Canada zijn voorsprong hier kan behouden].

Onozelaar, Ik zit hier op dit moment samen met mensen van de Marokkaanse gemeenschap die dit expliciet AFKEUREN. In de media wordt hetgeen een kleine groep marginalen doen breed uitgesmeerd, de groep die op een normale manier aan het vieren zijn komen niet in de media.
Ik vier al jaren op een normale manier met mijn vrienden en wij komen ook niet in de media :unsure:. Wist niet dat dat een mogelijkheid was.

Maar willen we dat? Dan tegen Spanje of Duitsland. Geen idee of ik dat zie zitten op deze manier.
België kan nog groepswinnaar worden, en Duitsland moet nog steeds volgende ronde halen hé, daarvoor moeten ze eerst minstens een punt halen tegen Spanje (het kan voor hun ook als ze verliezen en tegen Costa Rica winnen en zo via doelpuntensaldo/fair play en Spanje wint tegen Japan).

Ja als je de volgende ronde kan bereiken zou ik daar geen neen tegen zeggen. Het is niet alsof Japan plots een makkelijke(re) tegenstander is als we tegen hun uitkomen. We lagen er in 2018 ook bijna uit tegen hun. En Spanje / Duitsland kunnen ook een mindere dag hebben.

We mogen blij zijn dat we nog kans maken, want verloren we die match tegen Canada wat zou kunnen als Courtois die penalty niet pakt, dan lagen we er nu gewoon uit, en zou Kroatië virtueel ook een probleem hebben gezien Marokko tegen ons met 2 doelpunten verschil wint, en Canada dan op 6 zou staan.

Toch gestoord als je pakweg het spel van de Belgen vergelijkt met Canada nu. Canada probeert voortdurend naar voor te spelen, zelfs met een voorsprong. Terwijl bij ons het steeds wat pasjes in de verdediging zijn. Ik vermoed dat Witsel bijna een paniekaanval kreeg toen hij doorhad dat hij plots al met de bal over de middenlijn was.

Toch gestoord als je pakweg het spel van de Belgen vergelijkt met Canada nu. Canada probeert voortdurend naar voor te spelen, zelfs met een voorsprong. Terwijl bij ons het steeds wat pasjes in de verdediging zijn. Ik vermoed dat Witsel bijna een paniekaanval kreeg toen hij doorhad dat hij plots al met de bal over de middenlijn was.
Het moment was toch toen Witsel door 2 man gedekt werd naar zijn eigen goal toe (in het middenveld). Even de paniek in zijn ogen omdat hij naar voren moest spelen.

Belgie moet gewoon verliezen tegen Kroatië

Gouden generatie die niet verder kwam dan brons lol, er moet serieus een grote borstel door, Martinez, Hazerd, Witsel, Mertens hadden er nu al niet mee bij mogen zijn, Kvb verdiende eigenlijk de bank na zijn zwakke prestatie tegen Canada.

Meest klote is nog, Martinez heeft zolang geteerd op grote namen dat de volgende trainer een heel nieuwe ploeg zal moeten creëren, van wat er nu grotendeels op de bank zit daar haal je ook geen halve finale mee.

Die 1-0 was zeker wel deels Courtois zijn fout. Die afgekeurde goal ook trouwens.
T zal dan wel aan mij liggen maar hoe ge dat niet aan Witsel kunt wijten daar is mijn verstand toch echt te beperkt voor.

Staat tweemaal totaal verkeerd zodat er van mandekking geen sprake kan zijn.

Belgie moet gewoon verliezen tegen Kroatië

Gouden generatie die niet verder kwam dan brons lol, er moet serieus een grote borstel door, Martinez, Hazerd, Witsel, Mertens hadden er nu al niet mee bij mogen zijn, Kvb verdiende eigenlijk de bank na zijn zwakke prestatie tegen Canada.

Meest klote is nog, Martinez heeft zolang geteerd op grote namen dat de volgende trainer een heel nieuwe ploeg zal moeten creëren, van wat er nu grotendeels op de bank zit daar haal je ook geen halve finale mee.
Dat is met de volgende generatie ook helemaal niet realistisch.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan