Groep F (BELGIË, Canada, Marokko, Kroatië)

Status
Niet open voor verdere reacties.
"The first goal affected the outcome of the match" - Martinez

We krijgen gewoon geen kans bij elkaar gevoetbald zoals voorheen. De Bruyne ook onzichtbaar door toedoen van de tegenstander. Frustrerend.

Dit dus hé. Ik heb Kroatie niet meer zien spelen sinds de vorige WK finale maar zoveel slechter kunnen die toch niet geworden zijn dat ze plots nog minder dan dit Belgie zijn.
Tenzij er een virulente uitbraak van buikgriep gebeurt bij de kroaten, zie ik het niet gebeuren...

Ik bekijk het positief. Verliezen van Kroatië is eindelijk van Martinez vanaf!
Winnen we daar toch tegen? --> Dan is het feest hier op café! :tongue:
Er is geen enkele indicatie dat de volgende match beter zal zijn.
Bobby kan de groep al lang niet meer begeesteren, dus vergeet het maar. Er staat niet eens een ploeg op het veld, enkel los zand.
Het gaat slecht en je ziet enkel individuen, niks van unit. Als dan nog eens je intrinsiek beste speler de uitstraling heeft van een natte spons, vergeet dan al de rest maar. Dit is gewoon beschamend in zijn totaliteit.

Gelijkspel. Dan kan Belgie met een gelijkspel tegen Kroatie doorgaan.
Dat klopt, maar dan zijn ze nog altijd niet 100% zeker he. Alleen bij winst is er 100% zekerheid.

Want stel dat Marokko daarna verliest van Canada

Belgie 4 punten
Marokko 4 punten
Canada 4 punten

Kan aan de beelden liggen, maar ik zie ook niemand de ploeg oppeppen om er toch nog voor te gaan. Bij Kompany was dat toch anders toen.

Hopelijk krijgt het zoveelste verknoeien van deze generatie door tactisch onbenul een silver lining met het ontslag van Martinez, en krijgen we een coach die stevig vernieuwt.

"Let's look at it from the positive side: if we lose against Croatia I will be fired and I can finally become coach of Anderlecht."
- Roberto Martinez

:unsure: (een mens mag hopen he)

voor de duidelijkheid: hij heeft dit niet gezegd

Kunnen we nu niet gewoon met zen allen hopen dat we er uitgaan,
met deze ploeg is de 16de finales toch het eindstation either way.

Einde van een generatie, t’is mooi geweest bobby, tijd voor wat anders

Kan aan de beelden liggen, maar ik zie ook niemand de ploeg oppeppen om er toch nog voor te gaan. Bij Kompany was dat toch anders toen.
Ik stem voor Kompany als nieuwe bondcoach. :tongue:

Hij moet zich nog altijd bewijzen als topcoach (ondanks zijn goede resultaten de laatste tijd), maar ik vind hem toch een veel betere trainer dan Martinez. Slechter dan dit kan niet meer he.

Die discussie tussen KDB en Toby vorige week, en interview met Vertonghen nu tonen toch overduidelijk hoe erg het intern ook rommelt.

Godverdomme hoe is mogelijk is het nog niet erg genoeg dat we verliezen moeten we nu ook nog een keer Niels slikken. Zet Karl maar samen met Martinez buiten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan