Groep F (BELGIË, Canada, Marokko, Kroatië)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit gaat hier niet in dank afgenomen worden, maar zo zij het, al dat negatief gedoe van tevoren, resultaat - >

Al moet ik wel zeggen, Martinez is gebuisd met zijn wissels vind ik persoonlijk

Nadat Onana er afgehaald werd zag je Witsel gaandeweg verzuipen.
Veel respect voor Axel, die zou ook bij mij jarenlang standaard in de basis gestaan hebben. Maar momenteel maakt hij deze nationale ploeg gewoon slechter.

En als er 1 ding is dat we nodig hadden op dit WK, dan was het een weergaloze KDB. Helaas hebben we dat niet.

Wat een afgang is dit jaar aan het worden voor Belgie. Kletsen krijgen van Nederland, kletsen krijgen van Marokko, met de billen bloot en de hakken over de sloot tegen Canada.

Ongelooflijk.
En dan zegt ge nog niks over Egypte.

Man man man, keer op keer laten we ons inpraten dat de Rode Duivels potentiële titelwinnaars zijn. En elk keer is het precies alsof Bobby FC De Kampioenen heeft losgelaten.
Zelfs als winnen ze nog tegen Kroatië (wrs dan nog met héél veel chance), deze krabbers worden sowieso platgelopen door elke ploeg die weet wat voetballen is. De Rode Duivels zijn een hoop uitgebluste bloemzakken, alleen Courtois niet.

Is er iemand die op basis van deze 2 wanprestaties daar nog in gelooft? Ze gaan de hoerenchance van tegen Canada nodig hebben.
Ik bekijk het positief. Verliezen van Kroatië is eindelijk van Martinez vanaf!
Winnen we daar toch tegen? --> Dan is het feest hier op café! :tongue:

Neen want ze zijn nog altijd zeker van de 2de ronde als ze winnen tegen Kroatië, en dan tekent Martinez gewoon bij (De bond is blind).
Maar de druk wordt nu immens.

Enerzijds hoop ik dat ze doorgaan naar de volgende ronde. Anderzijds kan ik dan Martinez zijne "smile" niet meer zien, wanneer hij opnieuw tekent voor 4 jaar.
Tegen Kroatië start hij gewoon weer met Hazard, Witsel en Tielemans. Lukaku zal dan wel starten, maar ons middenveld gaat kapot gespeeld worden door dat van Kroatië. Het is gewoon gedaan hoor nu.

Winnen tegen Kroatië als je met hoerenchance wint tegen Canada, en onmondig tegen Marokko. Allez, serieus?

Dit dus hé. Ik heb Kroatie niet meer zien spelen sinds de vorige WK finale maar zoveel slechter kunnen die toch niet geworden zijn dat ze plots nog minder dan dit Belgie zijn.

Tegen Kroatië start hij gewoon weer met Hazard, Witsel en Tielemans. Lukaku zal dan wel starten, maar ons middenveld gaat kapot gespeeld worden door dat van Kroatië. Het is gewoon gedaan hoor nu.
Ik hoop dat Martinez inderdaad koppig blijft nu hij zich EINDELIJK moet bewijzen als TOPcoach :biglaugh:

Want laten we eerlijk zijn: Dit is de eerste keer dan zijn job echt in gevaar komt. Tot heden leunde hij achterover door de gouden generatie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan