Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De referentie als het gaat om knock-outsJa want CL is wel DE referentie ...
Sterker nog: In de praktijk hebben ze het zelfs nog altijd zelf in de hand. Winnen tegen Kroatië is altijd een ronde verder.Mathematisch kan het nog jongens![]()
De bladgouden generatie brokkelt ooit af.Wat een afgang is dit jaar aan het worden voor Belgie. Kletsen krijgen van Nederland, kletsen krijgen van Marokko, met de billen bloot en de hakken over de sloot tegen Canada.
Ongelooflijk.
als ze winnen tegen Kroatië
En dan zegt ge nog niks over Egypte.Wat een afgang is dit jaar aan het worden voor Belgie. Kletsen krijgen van Nederland, kletsen krijgen van Marokko, met de billen bloot en de hakken over de sloot tegen Canada.
Ongelooflijk.
Speelde die mee vandaag?Morgen toch eens aan die collega wat Witsel vorige match sterk vond vragen wat hij er vandaag van vond.![]()
Topidee, dan kan Mariëtje aan de toog de opstelling doen. Still better dan Martinez.Ik stem voor Niels de Stadsbader als nieuwe bondscoach.
Ik bekijk het positief. Verliezen van Kroatië is eindelijk van Martinez vanaf!Is er iemand die op basis van deze 2 wanprestaties daar nog in gelooft? Ze gaan de hoerenchance van tegen Canada nodig hebben.

Tegen Kroatië start hij gewoon weer met Hazard, Witsel en Tielemans. Lukaku zal dan wel starten, maar ons middenveld gaat kapot gespeeld worden door dat van Kroatië. Het is gewoon gedaan hoor nu.Neen want ze zijn nog altijd zeker van de 2de ronde als ze winnen tegen Kroatië, en dan tekent Martinez gewoon bij (De bond is blind).
Maar de druk wordt nu immens.
Enerzijds hoop ik dat ze doorgaan naar de volgende ronde. Anderzijds kan ik dan Martinez zijne "smile" niet meer zien, wanneer hij opnieuw tekent voor 4 jaar.
Winnen tegen Kroatië als je met hoerenchance wint tegen Canada, en onmondig tegen Marokko. Allez, serieus?
Ik hoop dat Martinez inderdaad koppig blijft nu hij zich EINDELIJK moet bewijzen als TOPcoachTegen Kroatië start hij gewoon weer met Hazard, Witsel en Tielemans. Lukaku zal dan wel starten, maar ons middenveld gaat kapot gespeeld worden door dat van Kroatië. Het is gewoon gedaan hoor nu.