Silence
Well-known member
Ik zou er nog n keeper bijzettenDit lijkt mij op de moment ook de beste opstelling.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou er nog n keeper bijzettenDit lijkt mij op de moment ook de beste opstelling.

Waar heb je dat gelezen? Ik stel mij vooral de vraag wie het daar met De Bruyne al over Kompany als bondscoach had want dat is toch allemaal te onnozel nu?De Bruyne heeft ook al laten weten dat hij Kompany niet ziet zitten als bondscoach.
Met die ploeg zou het zeker en vast vierkant draaien.Opstelling in functie van De Bruyne met jong bloed en een ervaren verdediging.
![]()
Ik was daar vrij zeker van dat ik dat ergens heb gelezen, maar ik kan het niet terugvinden. Dus neem het dan maar met een korrel zoutWaar heb je dat gelezen? Ik stel mij vooral de vraag wie het daar met De Bruyne al over Kompany als bondscoach had want dat is toch allemaal te onnozel nu?

@FlappyIk was daar vrij zeker van dat ik dat ergens heb gelezen, maar ik kan het niet terugvinden. Dus neem het dan maar met een korrel zout![]()
Geen onlogische gedachtengang van KDB natuurlijk maar die uitspraak leek me meer om hem als clubtrainer te gaan.@Flappy
"Vincent was heel belangrijk voor mij, waar ik ook was", liet De Bruyne verstaan. Kompany als coach hebben zou De Bruyne toch liever niet hebben. "Nee, dat zou raar zijn. Ik denk niet dat het gaat gebeuren."
Read more: https://www.voetbalkrant.com/nieuws...ompany-spelen-dat-zou-raar-zijn#ixzz7m2AtlVov

Opstelling in functie van De Bruyne met jong bloed en een ervaren verdediging.
![]()
Fifa lineupSorry maar dit slaagt echt op niets. Faes als linksback en Dendoncker als rechter wingback?
Alles op de aanval! Nee serieus, de posities zijn misschien niet ideaal maar wij moeten meer uitgaan van onze eigen kracht voorin.Fifa lineup
Maar ze hebben niet liggen knokken in de kleedkamer..E. Hazard en KDB looptraining ipv groepstraining.
Zo los je ook veel discussies op, gewoon beiden niet fit morgen![]()

Martinez zijn idee fixe is dat Eden geblesseerd raakte tegen Portugal omdat hij hem niet na 60 minuten wisselde.Hij is duidelijk aan het afgaan op wat zijn sportpsychologen hem influisteren.
Lukaku en Courtois bij de groep, om hen op te peppen en op te naaien, dat zijn 2 karakters die een groep kunnen motiveren.
En KDB en Hazard, zijn twee eigenlijk veel introvertere "maestro's" samen rustig aan wat bonding laten doen, om te kunnen uitblinken en excelleren tijdens de wedstrijd, los van de groep.
Alleen...dat zou willen zeggen dat Hazard dus sowieso weer start.
Soit, die was nu wel al beter tegen Marokko, vreemd dat hij hem wisselde. Maar als dat is omdat die effectief maar 60 minuten aankan, dan start je daar toch gewoon nooit mee?

Da's waar. Maar als ik moet kiezen tussen of Hazard laten staan, of Witsel laten staan, dan weet ik het wel. Beiden op de bank lukt alleen als we Martinez zijn kinderen ontvoeren.Ik snap echt niet waarom mensen Hazard blijven verdedigen "Ma how, hij speelt niet slecht".
De enige reden dat Hazard goed lijkt, is omdat bijna gans de rest van het team slecht speelde en hijzelf geen echte fouten maaktt (op die terugspeelbal tegen Canada na). Maar daarvoor speel je niet met een speler op die positie. Je hebt iemand nodig die loopt, druk zet op de tegenstander in balbezit, iemand die creatief kan zijn, de achterlijn haalt, naar binnen komt, etc
Het is ook omwille van zijn gebrekkige inspanningen dat anderen meer druk ervaren.
Neen, spelen met Hazard is spelen met 10 of 10,5 man. Die man verdient geen basisplaats, al is het maar omdat zelf op wandeltempo hij amper 60 minuten aankan.
Ben het op zich wel eens met de rest van uw post, maar dat vetgedrukte kan je letterlijk toepassen op meerdere spelers. Batshuayi en Witsel om er maar twee te noemen, daar heb je werkelijk helemaal niets aan in balbezit, daar waar Hazard toch nog regelmatig meerdere verdedigers bezighoudt waardoor er ruimte zou moeten zijn voor de rest.Ik snap echt niet waarom mensen Hazard blijven verdedigen "Ma how, hij speelt niet slecht".
De enige reden dat Hazard goed lijkt, is omdat bijna gans de rest van het team slecht speelde en hijzelf geen echte fouten maaktt (op die terugspeelbal tegen Canada na). Maar daarvoor speel je niet met een speler op die positie. Je hebt iemand nodig die loopt, druk zet op de tegenstander in balbezit, iemand die creatief kan zijn, de achterlijn haalt, naar binnen komt, etc
Het is ook omwille van zijn gebrekkige inspanningen dat anderen meer druk ervaren.
Neen, spelen met Hazard is spelen met 10 of 10,5 man. Die man verdient geen basisplaats, al is het maar omdat zelf op wandeltempo hij amper 60 minuten aankan.