Groep E (Spanje, Costa Rica, Duitsland, Japan)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voetbal is vaak een trieste bedoening voor de neutrale supporter, ik heb bv medelijden met al wat niet België of Marokko minded is na die match. Maar Duitsland en Spanje hebben bewezen dat het ook anders kan. Echt goeie wedstrijd.

Het is te hopen dat Duitsland niet vergeet van Costa Rica dood te doen en vooral ook dat Spanje zijn plicht doet tegen Japan. Met alle respect maar dit Duitsland is toch een ploeg voor de volgende ronde.
 
Voetbal is vaak een trieste bedoening voor de neutrale supporter, ik heb bv medelijden met al wat niet België of Marokko minded is na die match. Maar Duitsland en Spanje hebben bewezen dat het ook anders kan. Echt goeie wedstrijd.
FTFY :unsure:

Nee je hebt helemaal gelijk hoor, na deze wedstrijd gun ik het Spanje en Duitsland van ver te geraken. Samen met Brazilië en Frankrijk toch de topfavorieten voor mij.
 
Betwijfel eigenlijk of Spanje goed genoeg is om mee te strijden om de wereldtitel. Ze doen het wel leuk als ze de bal hebben, maar missen vooraan toch echt iemand die echt het verschil kan maken in topwedstrijden. Veel grote kansen hebben ze gisteren toch ook niet gehad. Olmo, Asensio en Torres zijn leuke spelers, maar niet echt iemand die er bovenuit steekt imo. Duitsland had dan wel minder de bal, maar ze hadden wel meer kansen om de wedstrijd te winnen gisteren, vond ik. Maar ook hier eigenlijk hetzelfde liedje: ze missen een killer vooraan en het is veelzeggend dat een 29-jarige spits het moet doen die meer dan de helft van zijn carrière niet eens op het hoogste niveau heeft gevoetbald.

Ik begrijp ook echt totaal niet waarom Luis Enrique iemand als Sergio Ramos thuislaat om dan met Rodri te komen aanzetten op zijn plek? Dat terwijl Rodri altijd moet spelen op de 6.
 
Duitsland is weer met vuur aan het spelen, ik zie Costa Rica laatste minuten nog wel gelijk maken als Duitsland de score niet verder uitdiept. 2018 vibes all over.
 
Oh shit, ik heb niet naar Japan - Spanje gekeken, wtf is dat daar :laugh:

Ik zei het deze middag al, misschien gaat spanje express punten laten liggen om Kroatie in de volgende ronde en Brazilie in de kwartfinale te ontlopen...
 
Het zou ferm ruk zijn voor mijn pronostiek als Duitsland eruit ligt. Maar fuck it, laat het Japan maar zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan