Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat een ploeg die geen aansluiting meer heeft naar de punt en zich compleet terugtrekt vaak nog het deksel op de neus krijgt.Waarom zou je nu als Saudi Arabië coach der niet gewoon 3 extra verdedigers opbrengen?

Omdat dat zowat het slechtste is dat je kan doen op zo'n moment?Waarom zou je nu als Saudi Arabië coach der niet gewoon 3 extra verdedigers opbrengen?
Die van iedereen denk ik. Zelfs ik met mijn "onderschat aziatische ploegen niet" agenda ook niet.Moh allez, heel mijne pronostiek naar de knoppen.
Ik ga er al mee stoppen denk ikMoh allez, heel mijne pronostiek naar de knoppen.

Niet persé, het beste dat je kan doen is gewoon blijven voetballen. Als je met 6 verdedigers gaat inzakken ga je nog meer dan een half uur gewoon ballen moeten wegjagen ipv in balbezit te blijven.Denk dat de kans dat ge een goal tegen krijgt met 4 verdedigers groter is dan met 6 ofzo
Denk dat de kans dat ge een goal tegen krijgt met 4 verdedigers groter is dan met 6 ofzo
Argentinië wil gewoon geen groepswinnaar worden om zo Brazilie te ontlopen in de halve finale.![]()
Costa Rica had je beter gepakt denk ik ipv S-A. Zwakke ploeg en een groep waar ze nooit van z'n leven door gerakenOp't werk een competitie waar je ook de 2 slechtste landen moet invullen (per doelpunt dat ze scoren -1)
ik heb Qatar en Saudi-Arabië![]()
Ja, dat kon je dus ook perfect zeggen over S-A voor deze wedstrijd.Costa Rica had je beter gepakt denk ik ipv S-A. Zwakke ploeg en een groep waar ze nooit van z'n leven door geraken