Engels Voetbal 2022-2023 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op basis van het filmpje dat hier werd gepost vind ik het toch moeilijk om te zeggen of er al dan niet contact is? Mij lijkt het eerder dat Nunez amper tot niet wordt geraakt, ik zie op de gegeven herhaling daar toch geen duidelijk contact in. Nunez gaat ook zeer gretig liggen natuurlijk.

He said/she said. Zo kan iedereen wel verzinnen wat de ref al dan niet gezegd zou hebben.
ik denk nu niet dat ze zoiets zomaar mogen publiceren zonder gevolgen.. :) (als het een "leugen" zou zijn) en uit eigen ervaring met Everton zou het mij niet verbazen dat dit inderdaad werd gezegd.

Daar tegenover staat dan wel dat ze alle andere 8 wedstrijden buitenshuis gewonnen hebben, ze maar 1 plaats onder hun rangschikking staan in het klassement buitenshuis en weer Champions League halen (tenzij ze het de laatste 4 wedstrijden nog gaan "bottlen").

En hij mag zich nog eens aan puntenaftrek verwachten. Voor dat agressief gedoe geen plaats in voetbal!

Het is wel belachelijk dat Klopp Ten Hag nu waarschijnlijk zwaar gestraft zal worden. Trainers roepen elke week op refs en hun assistenten maar nu het Klopp Ten Hag is moet er natuurlijk een spel van gemaakt worden. Liverpool Man United zorgt voor clicks dus de media moet het maar weer opblazen.

Het is wel belachelijk dat Klopp Ten Hag nu waarschijnlijk zwaar gestraft zal worden. Trainers roepen elke week op refs en hun assistenten maar nu het Klopp Ten Hag is moet er natuurlijk een spel van gemaakt worden. Liverpool Man United zorgt voor clicks dus de media moet het maar weer opblazen.
Nog geen half artikeltje hierover te vinden in de media :)

Daar tegenover staat dan wel dat ze alle andere 8 wedstrijden buitenshuis gewonnen hebben, ze maar 1 plaats onder hun rangschikking staan in het klassement buitenshuis en weer Champions League halen (tenzij ze het de laatste 4 wedstrijden nog gaan
Dit was dan ook tegen de top 9.
Opvallend wel en de manier waarop ook. Redelijk wat goaltjes mogen slikken.

@Holocene 👀👀

Grote stap richting redding
Echt wtf :crazy: ik ben aan de 0-2 gaan lopen omdat ik dacht dat we toch weer gingen verpesten zoals altijd :laugh: (+ ik kan echt niet tegen de degradatie stress)

Waarom zit Onana op de bank? @Holocene
Was 2 of 3 matchen geleden geblesseerd dus ik denk dat Dyche het nu voorzichtig aanpakt. Denk ik toch. Bon ga allesinds over de team selectie van vandaag niet klagen, spot on!
10% van al onze doelpunten dit seizoen werden vandaag gescoord :crazy:

Waarom zit Onana op de bank? @Holocene
nu wat meer tijd :) ik moet ook wel zeggen dat Onana heel wisselvallig is qua speler. Kan soms echt brak spelen tbh.
Het "probleem" is dat mensen enkel zijn prestatie zien tegen bv. Liverpool (waar ie wel oprecht goed was) maar als je over de hele lijn kijkt is er echt wel nog veel ruimte voor verbetering (logisch ook) dus ik denk dat het een combinatie is van blessure + niet de gewenste verwachtingen van Dyche.

los daarvan is ie sowieso wel weg deze zomer vrees ik (en zal nog meer openbloeien als ie in een beter 11tal gaat spelen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan