Engels Voetbal 2022-2023 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Benieuwd of Arsenal dat gans seizoen gaat kunnen rekken.
Zondag al serieuze test, op Stamford Bridge.

Bij CFC nog eentje erbij met een hamstringblessure... Chilwell. Das al de 4de met een (potentieel) zware blessure, en dan komen er duels aan tegen Arsenal, City & Newcastle... Gaat nog leuke 2 weken worden...

Benieuwd of Arsenal dat gans seizoen gaat kunnen rekken.

Nooit, daarvoor is de kern te licht.
Dus tenzij ze miraculeus tijdens de winterstop enkele versterkingen halen (centraal middenveld + winger), zal het zeer moeilijk worden om City tot het einde van het seizoen te bekampen.

Ik heb dat al gezegd, maar één blessure bij Xhaka/Partey en 't is om zeep.
Lokonga is positioneel een ramp en komt qua niveau niet aan de enkels van bovengenoemden. En dat is onze eerste en momenteel enige back-up.

Bij CFC nog eentje erbij met een hamstringblessure... Chilwell. Das al de 4de met een (potentieel) zware blessure, en dan komen er duels aan tegen Arsenal, City & Newcastle... Gaat nog leuke 2 weken worden...

Ik ga die match kijken met een kameraad die Chelsea fan is. Bij ons is buiten Zinchenko enkel Saka een vraagteken dus dat valt mee.

Nelson mag zijn performance van zondag dan wel nog eens herhalen, dikste dat ik van hem al gezien heb. Talent heeft die op overschot, alleen komt het er niet altijd uit. Beetje een Gnabry verhaal tot nu toe.

Hoop dat ze vandaag tegen Zurich een volledige B-ploeg spelen of toch zeker Xhaka en Partey laten rusten. Dan zie ik het wel goed komen zondag.

0/9 sowieso :unsure:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben pas ingeschakeld in de 2de helft maar wat een gedrocht van een wedstrijd van Chelsea. Zo slecht, tegen uw aartsrivaal, du jamais vu. Volgens mij hebben die van de hele 2de helft geen kans bij elkaar gevoetbald.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan