Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had Kanté net verkocht voor Andreas. Toch nog een goede keuze gemaakt deze speeldag.Henderson, Andreas en Castagne op de bank![]()
Ik ging een mooie speeldag tegemoet op FPL, maar dan gaat Arsenal 1-1 gelijkspelen. -_-
Maar ik welZe verdienden niet beter.

Ze verdienden niet beter.
De combo donderdag spelen + zondag opnieuw match begint tegen te steken en dat ziet ge aan het voetbal.
En deze week is het weer van dat.

Aan het bedrijf voetbal heb ik al jaren een hekel. Voor die reden zeggen ook al die classico's en andere bullshit mij niets.Mooi om te lezen
Ik ben blij voor u!
Als Arsenal fan beleef ik eindelijk terug mooie tijden, begrijp me niet verkeerd.
Het is dat ik me te veel aantrek van welke absurde en wereldvreemde richting het voetbal is gegaan de laatste jaren. Met als kers op de over rotte taart natuurlijk het komende WK in een mensonwaardige organisatie, middenin de reguliere kalender.
Binnen 2 weken een eerste keer een match meepikken in de première league. Zal West Ham - Leicester zijn. Kijk er naar uit!Spreek voor uzelf.
Ik ben nog altijd enthousiast als een klein kind als West Ham speelt.
Nu al bezig met een pre-match drankje voor straks
En kan niet wachten om volgende week op die vlieger richting Boekarest te zitten. Zeker met dat we na 6 jaar (aka sinds de verhuis) als buitenlandse supporters niet meer de hulp krijgen als vroeger, toch nog eens aan tickets in het uitvak zijn geraakt.
Inderdaad. Het brengt bij mij zelfs een beetje voetbal-moeheid. Het is niet meer speciaal om je favo club te zien spelen, je kijkt er minder naar uit. Het is gewoon te veel geworden.
Bij Arsenal is de EL dan wel interessant om de B ploeg opgesteld te zien.
Al mag arteta wel wat meer van de A kern rusten. Jesus en Saka mogen op de bank blijven tegen PSV. Nketiah bv is goed genoeg en verdient zelfs de minuten.
Binnen 2 weken een eerste keer een match meepikken in de première league. Zal West Ham - Leicester zijn. Kijk er naar uit!
Hoeveel zijde nog kwijt voor de shuttle? Of met de vlieger?Binnen 2 weken een eerste keer een match meepikken in de première league. Zal West Ham - Leicester zijn. Kijk er naar uit!

Shuttle is qua prijs idd enorm gestegen.Hoeveel zijde nog kwijt voor de shuttle? Of met de vlieger?
Wou naar villa gaan zien, maar was 200 voor de shuttle![]()

We gaan met een grote groep een heel weekend. (Met bus en boot). Geen idee dus wat de afzonderlijke prijzen zijn.Hoeveel zijde nog kwijt voor de shuttle? Of met de vlieger?
Wou naar villa gaan zien, maar was 200 voor de shuttle![]()