Engels Voetbal 2022-2023 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben pas ingeschakeld in de 2de helft maar wat een gedrocht van een wedstrijd van Chelsea. Zo slecht, tegen uw aartsrivaal, du jamais vu. Volgens mij hebben die van de hele 2de helft geen kans bij elkaar gevoetbald.

Tweede helft was echt slecht van Chelsea inderdaad. De eerste helft was meer gelijk opgaand. James en Chilwell worden wel duidelijk gemist bij dit Chelsea. Sterling speelde precies als een soort wingback en dat werkt gewoon totaal niet. Aubameyang met één van zijn beste performances voor Arsenal :unsure:

Anyways: een volwassen overwinning, beklonken door een kwakkelgoal. Jesus zijn negende wedstrijd zonder goal en je ziet dat het wel in zijn hoofd begint te kruipen. Speelde overigens wel een goede wedstrijd, maar die kans in de eerste helft moet er eigenlijk altijd in.
Leuke stat:

Een jaar geleden verloren we dit soort matchen, nu was ik na de 0-1 al supergerust dat we zouden winnen.

Partey voor mij motm. Verdeel en heers.

Voor de Fantasy: Salah capi eindelijk uitbetaald.
En last minute Alvarez gaan halen voor Toney en ook meteen in de punten :cool:
 
Laatst bewerkt:
De rollen in onderlinge confrontaties zijn trouwens ook duidelijk omgekeerd, Arsenal won de afgelopen 2 jaar 5x van CFC tov. 1 overwinning van CFC. Dat is toch ook opmerkelijk. Potter heeft wel serieus wat werk want ik zie ons de komende 2 wedstrijden ook niet winnen. Ben er zelf vrij zeker van dat we dit seizoen geen top 4 halen, onbegrijpelijk eigenlijk gezien de investeringen (ook al zijn het verkeerde transfers gebleken)
 
Anyways: een volwassen overwinning, beklonken door een kwakkelgoal. Jesus zijn negende wedstrijd zonder goal en je ziet dat het wel in zijn hoofd begint te kruipen. Speelde overigens wel een goede wedstrijd, maar die kans in de eerste helft moet er eigenlijk altijd in.
Goh, zoals tijdens de match gezegd werd, wie die match niet gezien heeft gaat zeggen, weeral niet gescoord, maar die zijn looplijnen, passing, ... is toch gewoon echt goed? Zorgt voor ruimte voor anderen en houdt de bal bij voor aansluiting.
De rollen in onderlinge confrontaties zijn trouwens ook duidelijk omgekeerd, Arsenal won de afgelopen 2 jaar 5x van CFC tov. 1 overwinning van CFC. Dat is toch ook opmerkelijk. Potter heeft wel serieus wat werk want ik zie ons de komende 2 wedstrijden ook niet winnen. Ben er zelf vrij zeker van dat we dit seizoen geen top 4 halen, onbegrijpelijk eigenlijk gezien de investeringen (ook al zijn het verkeerde transfers gebleken)
Ik ga het nog eens zeggen, ik snap echt niet dat Potter naar Chelsea is gegaan dit seizoen, die was zich vond ik perfect aan het opwerken en had echt een goed team neergezet bij Brighton, om dan naar een club te gaan die niet draait en waar top 4 een must is.

Eerste helft van Liverpool was gisteren trouwens best goed, tweede helft serieuze druk van Spurs, een gelijkspel had misschien terecht geweest, maar I don't care. Ik hoop dat er wat volk hier die match gezien heeft, want dan hebt ge kunnen zien dat Darwin Nunez echt wel een goede voetballer is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pion
De rollen in onderlinge confrontaties zijn trouwens ook duidelijk omgekeerd, Arsenal won de afgelopen 2 jaar 5x van CFC tov. 1 overwinning van CFC. Dat is toch ook opmerkelijk. Potter heeft wel serieus wat werk want ik zie ons de komende 2 wedstrijden ook niet winnen. Ben er zelf vrij zeker van dat we dit seizoen geen top 4 halen, onbegrijpelijk eigenlijk gezien de investeringen (ook al zijn het verkeerde transfers gebleken)

Ah, wow. Dat wist ik niet.

Met Newcastle zaterdag staat alweer de volgende 6-punter voor jullie op het programma. Ik hoop op een gelijkspel :p

Goh, zoals tijdens de match gezegd werd, wie die match niet gezien heeft gaat zeggen, weeral niet gescoord, maar die zijn looplijnen, passing, ... is toch gewoon echt goed? Zorgt voor ruimte voor anderen en houdt de bal bij voor aansluiting.

Ik ga het nog eens zeggen, ik snap echt niet dat Potter naar Chelsea is gegaan dit seizoen, die was zich vond ik perfect aan het opwerken en had echt een goed team neergezet bij Brighton, om dan naar een club te gaan die niet draait en waar top 4 een must is.

Eerste helft van Liverpool was gisteren trouwens best goed, tweede helft serieuze druk van Spurs, een gelijkspel had misschien terecht geweest, maar I don't care. Ik hoop dat er wat volk hier die match gezien heeft, want dan hebt ge kunnen zien dat Darwin Nunez echt wel een goede voetballer is.

Ja, daarom dat ik die stat er ook bij pak. Is gewoon super belangrijk voor ons, ook al scoort 'ie voorlopig niet genoeg.

Liverpool ook gekeken gisteren. Leuke match. Darwin, dat is gewoon een winnaar hé. Die zal zijn kop er altijd voor smijten. Tweede helft zat 'ie wel echt stikkapot.

Wel chance dat de VAR dat geen penalty vond van Trent. Een penalty die Kane ongetwijfeld had binnengetrapt (die fpl-punten werden mij bestolen :p) Anyways, goed dat Spurs verliest. Die hebben al veel te veel punten gehaald, terwijl die echt brak voetbal spelen. Just met de inbreng van Kulusevski liep het wel een stuk beter. Een gelijkspel had zeker gekunnen. Perisic ook 2 keer de lat geraakt, geloof ik.

Emery ook een mooie binnenkomer gisteren. Meteen winnen van United. Dendoncker echt een topmatch gespeeld.
 
Ja, daarom dat ik die stat er ook bij pak. Is gewoon super belangrijk voor ons, ook al scoort 'ie voorlopig niet genoeg.

Liverpool ook gekeken gisteren. Leuke match. Darwin, dat is gewoon een winnaar hé. Die zal zijn kop er altijd voor smijten. Tweede helft zat 'ie wel echt stikkapot.

Wel chance dat de VAR dat geen penalty vond van Trent. Een penalty die Kane ongetwijfeld had binnengetrapt (die fpl-punten werden mij bestolen :p) Anyways, goed dat Spurs verliest. Die hebben al veel te veel punten gehaald, terwijl die echt brak voetbal spelen. Just met de inbreng van Kulusevski liep het wel een stuk beter. Een gelijkspel had zeker gekunnen. Perisic ook 2 keer de lat geraakt, geloof ik.

Emery ook een mooie binnenkomer gisteren. Meteen winnen van United. Dendoncker echt een topmatch gespeeld.
Absoluut een geweldige transfer van Arsenal, komt ook beter tot zijn recht daar dan bij City precies.

Over die penaltyfase zei ik direct zelf: "daar kunt ge toch gewoon voor fluiten". Chance voor ons dat hij het niet doet. Kulusevski zou ik zeker graag bij Liverpool zien.
 
Het gaat normaal wel om een deel van de club en niet om een volledige verkoop.
Ik zie niet hoe, als je kijkt naar de waarde van de club, iemand gaat afkomen met "hé, geef me 25% voor een miljard". Dat bestaat gewoon niet want dan zouden ze geen zeggenschap hebben in de club. Voor de bedragen waar hierover gesproken wordt zal er echt zeggenschap verwacht worden en dan heb je op zijn minst 50% van de aandelen nodig. FSG zal zijn meerderheid niet willen opgeven buiten bij een volledige verkoop.

Chelsea is 2 maand terug voor 4 miljard gegaan. Dit schreeuwt voor mij om "Bied maar, en je weet nu ook hoeveel het moet zijn" maar zonder het eigenlijk te willen zeggen. Heel de opzet bij FSG was gebaseerd op het feit dat FFP hard zou toegepast worden. Als je vandaag ziet hoe Manchester City, een club die hun stadion zelfs niet uitverkocht krijgt, de hoogste commerciële revenue in de geschiedenis van de PL kan boeken en dat dat maar als normaal aanzien wordt, dan snap je waarom bij FSG de frank gevallen is dat ze gewoon niet meer kunnen concurreren met de middelen die ze er willen insteken.

We zullen zien welke impact dit heeft op de komende transferperiodes.
 
Man man man wat zijn wij toch aan het prutsen in de competitie.
En waarom halen we in godsnaam spelers als Scamacca, Paquet,... als Moyes toch niet durft te voetballen.
Dan haalt hij nog Benrahma eraf ook.

Ben altijd een verdediger van Moyes geweest maar het wordt nu toch stilaan moeilijk om vol te houden op deze manier.
Is verantwoordelijk voor 2 mooie jaren maar vrees dat hij nu toch stilletjes aan zijn draad kwijt is.
 
Mitoma gescoord tegen Arsenal in de Carabao cup. Doet het toch goed daar, itt Undav.

Begint er stilletjes door te komen, ja.

Undav heeft de 'pech' dat Brighton in goede vorm steekt. Daar speelt ge u eigen niet simpel in het team.
Spelen ook vaak zonder echte spits, en dat werkt. En als ze toch met ene spelen, gebruiken ze liever de meer ervaren Welbeck (die zelf nog niets eens gescoord heeft dit seizoen). Jammer voor Undav, want ik zag die wel graag spelen.

Match van gisteren was trouwens nergens met beeld te volgen, enkel gesproken verslaggeving. Wat. een. klucht.

Naar wat ik lees en hoor, zal @Général Zantas zijn voorspelling over Lokonga gewoon uitkomen. Not good enough.
 
Naar wat ik lees en hoor, zal @Général Zantas zijn voorspelling over Lokonga gewoon uitkomen. Not good enough.

Mooi zo, ik begon al aan mezelf te twijfelen.

Neen, gelet op zijn kansen in de EL dacht ik wel dat die zich er door zou werken en basismateriaal zou worden, of gewoon een goeie back-up.
Heeft nu wel de pech dat Arsenal dit seizoen geen meeloper meer is, maar de nummer 1 in de EPL. Dan moet je toch net iets meer brengen en is er minder geduld.
 
Terugkeren naar België zie ik hem nu wel nog niet direct moeten doen. Volgend jaar gewoon bij promovendus Burnley gaan shinen.
 
Eruit tegen het grote Blackburn Rovers, overkomt de beste....

Binnenkort mogen we terug zingen van:
We lose every week, you're nothing special, we lose every week....
 
Eruit tegen het grote Blackburn Rovers, overkomt de beste....

Binnenkort mogen we terug zingen van:
We lose every week, you're nothing special, we lose every week....

Zowat alle Londense ploegen liggen eruit blijkbaar.
En niemand die erom zal malen.

Spurs die met hun quasi A-ploeg verliezen van Nottingham B is wel grappig.

Terugkeren naar België zie ik hem nu wel nog niet direct moeten doen. Volgend jaar gewoon bij promovendus Burnley gaan shinen.

Als middenvelder moet ge u vrij lopen en de bal opvragen. Lokonga doet geen van beiden. Die speelt altijd verstoppertje precies. Zeer frustrerende speler om naar te kijken, en nog erger om mee samen te spelen volgens mij. Het zou mij sterk verbazen als die ooit uitblinkt in de PL, bij welke ploeg dan ook.

Heeft imo al veel kansen gehad bij Arsenal, zowel vorig als dit seizoen, en nooit gegrepen.
 
Zowat alle Londense ploegen liggen eruit blijkbaar.
En niemand die erom zal malen.

Spurs die met hun quasi A-ploeg verliezen van Nottingham B is wel grappig.



Als middenvelder moet ge u vrij lopen en de bal opvragen. Lokonga doet geen van beiden. Die speelt altijd verstoppertje precies. Zeer frustrerende speler om naar te kijken, en nog erger om mee samen te spelen volgens mij. Het zou mij sterk verbazen als die ooit uitblinkt in de PL, bij welke ploeg dan ook.

Heeft imo al veel kansen gehad bij Arsenal, zowel vorig als dit seizoen, en nooit gegrepen.
Ik wel :p
Toch wat West Ham betreft. Voor de rest zeg ik opgeruimd staat netjes :biglaugh:
 
Bij Arsenal is de concurrentie niet mals met Xhaka, Partey, Saka en Odegaard. Toch geen prutsers. Het is nog niet zo’n gek idee van Flappy om Sambi bij Burnley te stallen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan