Engels Voetbal 2022-2023 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moyes nu wel buiten zeker?
Het wordt toch stilaan onmogelijk om die te blijven verdedigen.
Ikzelf was 1 van zijn grote verdedigers weken terug maar kan dit ook niet blijven volhouden op deze manier.
Al heb ik wel schrik dat bij een vertrek van Moyes we terug voor een Big Sam of soortgelijke zullen gaan.
 
Dit was wel echt een gigantische offday voor mijn Fantasy ploegje. En ik was nog aan het twijfelen om de triple captain in te zetten :unsure:
 
Dit was wel echt een gigantische offday voor mijn Fantasy ploegje. En ik was nog aan het twijfelen om de triple captain in te zetten :unsure:

Denk voor de meesten wel. Zeer lage gemiddelde weekscore.

De algemene cup is trouwens ook gestart afgelopen weekend. Ik ben door 41-31 :coolbrows:
 
Dat is hij in principe ook wel. Heeft 3 keer zoveel minuten als Elneny

Omdat die laatste geblesseerd was.

Dit weekend uit de selectie gevallen. Ik vrees voor zijn verdere kansen bij Arsenal.
Zeker als er nog versterking gehaald wordt deze winter.

Saka en Odegaard zijn geen concurrenten voor Lokonga hé. Concurreert toch vooral met Xhaka, Partey en Elneny voor die twee plaatsen op het middenveld. Zou in principe toch eerste back-up moeten zijn voor Xhaka/Partey, want kan toch niet dat die het slechter doet dan Elneny?

Fabio Vieira is vroeg ingevallen voor een zieke Xhaka dit weekend. Denk dat die dus eerste back-up is voor zowel de nummer 8 (Xhaka) als 10 (Odegaard) positie. Heeft dat niet verkeerd gedaan, met een mooie assist als kers op de taart.
 
Laatst bewerkt:
Oef, Ronaldo wilt wel héél zeker zijn dat hij deze winter weg mag. :unsure:

Diene Ronaldo moeten ze gewoon in de reserven steken voor de rest van het seizoen. Diene denkt echt dat den evenaar door zijn gat loopt.

Haha, echt :p
Hij is altijd wel redelijk ijdel geweest, natuurlijk. Met zo'n interview wil hij duidelijk zelf ASAP een transfer forceren.

Hij maakt het zelf wel allemaal heel pijnlijk. 1 van de beste spelers allertijden die niet kan aanvaarden dat op zijn 37e toch stilaan het vet van de soep is. Had eigenlijk altijd in de serie A moeten blijven (de competitie bij uitstek voor oudere spelers) :unsure:

In ieder geval jammer om na zo'n grote carrière op deze manier te willen eindigen...
 
Idd

Altijd grote fan van Ronaldo geweest en nog steeds.

Maar niet zijn slimste zet. Wil wel eerst heel het interview zien. Denk ook wel niet dat Man U altijd zo eerlijk spel heeft gespeeld.

Als het waar is van ze dochter dat in het ziekenhuis lag. Mochten ze op ze minst wel eens een statement naar buiten brengen. Dan waren al die fake news posts er niet geweest.
 
Haha, echt :p
Hij is altijd wel redelijk ijdel geweest, natuurlijk. Met zo'n interview wil hij duidelijk zelf ASAP een transfer forceren.

Hij maakt het zelf wel allemaal heel pijnlijk. 1 van de beste spelers allertijden die niet kan aanvaarden dat op zijn 37e toch stilaan het vet van de soep is. Had eigenlijk altijd in de serie A moeten blijven (de competitie bij uitstek voor oudere spelers) :unsure:

In ieder geval jammer om na zo'n grote carrière op deze manier te willen eindigen...
Vorig seizoen nog vaak de meubelen gered, zijn concurrenten zijn eigenlijk ook nog vaak te slap. En effectief, CR7 vlak voor eind doen invallen... Ik heb het er ook moeilijk mee.

Maar dit is nu wel beneden alle peil. Dat hij de infrastructuur enzovoort aankaart is wél goed. Maar spelers en trainer aanvallen in het openbaar? Zelfs hij heeft die status niet. En EtH kan je momenteel heel weinig verwijten. Ik heb al wel quotes over Sancho gelezen, als die effectief waar zijn is dat toch ook een typische Engelse snul die nooit zijn potentieel zal waarmaken. Wel hilarisch. :unsure:
 
Waarschijnlijk heeft hij wel gelijk over bepaalde punten. Hoe United in de tijd heeft blijven stilstaan kwa infrastructuur en organisatie is algemeen geweten. Hun stadion dat uit elkaar aan het brokkelen is is ook geen goede look voor de eigenaars.

Maar als je als speler 500k per week betaald wordt hou je uw mond tot je er weg bent of uw autobiografie schrijft. Zeker als er op het veld nu eigenlijk eindelijk toch wat vooruitgang en een plan te zien is. Beetje ironisch ook dat 1 van de voornaamste voorbeelden van hoe slecht United geleid word vandaag zijn aanwezigheid daar is vandaag. Een 36-jarige egotripper een contract van 500k per week geven terwijl ze voor de toekomst moeten bouwen is gewoon een slechte beslissing.

Ik zie niet hoe hij kan vertrekken in januari tenzij ze zijn contract opscheuren. Dat is misschien wat hij wil bekomen maar geen enkele club die hij zelf goed genoeg vind zal hem nemen.
 
Ik zie niet hoe hij kan vertrekken in januari tenzij ze zijn contract opscheuren. Dat is misschien wat hij wil bekomen maar geen enkele club die hij zelf goed genoeg vind zal hem nemen.

Mogelijks heeft hij zelf al contractbreuk gepleegd door dit interview te geven. (achter de rug van de club --> mag mogelijks niet)
 
Waarschijnlijk heeft hij wel gelijk over bepaalde punten. Hoe United in de tijd heeft blijven stilstaan kwa infrastructuur en organisatie is algemeen geweten. Hun stadion dat uit elkaar aan het brokkelen is is ook geen goede look voor de eigenaars.

Maar als je als speler 500k per week betaald wordt hou je uw mond tot je er weg bent of uw autobiografie schrijft. Zeker als er op het veld nu eigenlijk eindelijk toch wat vooruitgang en een plan te zien is. Beetje ironisch ook dat 1 van de voornaamste voorbeelden van hoe slecht United geleid word vandaag zijn aanwezigheid daar is vandaag. Een 36-jarige egotripper een contract van 500k per week geven terwijl ze voor de toekomst moeten bouwen is gewoon een slechte beslissing.

Ik zie niet hoe hij kan vertrekken in januari tenzij ze zijn contract opscheuren. Dat is misschien wat hij wil bekomen maar geen enkele club die hij zelf goed genoeg vind zal hem nemen.
Chelseaaaa

Ik zie hem daar trouwens ook wel gewoon goals binnenpegelen. Geef die mens aanvoer en een vrije trap verbod, prima spits.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan