Engels Voetbal 2022-2023 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Chelseaaaa

Ik zie hem daar trouwens ook wel gewoon goals binnenpegelen. Geef die mens aanvoer en een vrije trap verbod, prima spits.
Ja, Boehly die football manager speelt zie ik dat inderdaad nog doen. Maar ik vraag me toch af of Potter dat zou apprecieren.
 
Idd vooral die uitspraak van Ten Hag over wie kapitein moet zijn. Dat was echt respectloos. Maar ja ik denk dat Ronaldo wel geen makkelijk mannetje is in de kleedkamer.
 
Ik vind dat Ten Hag wel een paar foutjes heeft gemaakt met een van de grootsten aller tijden, maar hij heeft wel ook vaak de hand gereikt vind ik. Alle partijen hebben schuld aan de situatie. De club had CR7 wel effectief nodig vorig seizoen. Dit seizoen moesten ze hem laten gaan als hij geen onbetwiste basisspeler was. Het was CR7 laten gaan of Rashford toen voor 60 mil naar PSG laten gaan. En aangezien die laatste toch echt niet meer zijn beste niveau haalt lijkt me dat sowieso een gemiste kans. Er was ongetwijfeld voldoende interesse om een deal te maken over CR7, eender hoe.

United is ziek. De eigenaars zijn afschuwelijk, de transferpolitiek is erbarmelijk en de huidige kern is ook gewoon op sterven na dood. Er moeten eredivisiespelers wordne gehaald tegen 2,5x hun waarde om één nuttige flankspeler te hebben. Want Sancho is blijkbaar te traag en vaak ook te dom. Wel prima met snel voetwerk in de box. Fernandes is ook gewoon een scim van zichzelf. De helft van de tijd dom balverlies door pogingen om FIFA-passjes te versturen buitenkan voet of vanwege te schieten vanop 45 meter. Je zou denken dat die extreme tinnitus heeft gezien hoe vaak die ballen in het publiek knalt, die denkt wel héél vaak dat de match al is afgelopen. En zom kan je wel even doorgaan.

Er zijn nu wel wat leuke transfers geweest die daadwerkelijk verbetering meebrengen. Maar er zijn zo nog een drietal nodig toch. Ten Hag kennende lonkt die wel naar Xavi Simons momenteel. :unsure:
 
Natuurlijk hebben ze beiden fouten gemaakt, maar Ronaldo gedraagt zich wel als een kleuter die zijn lolly is afgepakt. Ik heb vooral het gevoel dat Ronaldo het respectloos vindt dat hij geen basisplaats heeft. Dat heeft natuurlijk niks met respect te maken.
 
Natuurlijk hebben ze beiden fouten gemaakt, maar Ronaldo gedraagt zich wel als een kleuter die zijn lolly is afgepakt. Ik heb vooral het gevoel dat Ronaldo het respectloos vindt dat hij geen basisplaats heeft. Dat heeft natuurlijk niks met respect te maken.
Ik denk dat hij nu wel gewoon vlak voor het Wk alle bruggen wilt verbranden, aangezien er enkel nog de match op boxing day rest dit jaar. Hij denkt vermoedelijk zich in de kijker te spelen op dit WK. Al kan ik me wel voorstellen dat een egotripper/macho genre CR7 effectief geen respect heeft voor Ten Hag. Zeker als het hem wat tegenvalt allemaal.
 
Ik kan me ook wel inbeelden dat je Ronaldo zijnde, het kotsbeu bent dat er elke fucking dag roddels in de pers verschijnen waar je weinig tegen kunt doen. Letterlijk elke dag staan de tabbloids en online media vol met voze verhalen waar heus niet alles van klopt. Als hij dan zoals hij zelf zegt intern ook tegen gewerkt wordt... Bij Juventus was het ook zogezegd zijn fout en zie waar die nu staan. Coaches die andere wereldsterren zoals Messi, Neymar, Ibra niet met het nodige respect behandelden hebben daar ook weinig van terug gekregen.


Dat hij nu al zijn bruggen in de fik gestoken heeft bij United is natuurlijk de bedoeling. Maar tbh is het wel "goed" dat iemand eens durft zeggen waar het op staat. Mourinho had ook gewoon gelijk dat United als Club niet meer mee is anno 2022. Ik ben vorig jaar nog Old Trafford gaan bezoeken en daarna naar the Etihad geweest en qua accomodatie is dat lichtjaren verschil.


Tbh wou CR7 zijn oude club uit de nood helpen en hij heeft imo heel weinig terug (buiten bakken geld) gekregen voor zijn clubliefde.
 
Chelseaaaa

Ik zie hem daar trouwens ook wel gewoon goals binnenpegelen. Geef die mens aanvoer en een vrije trap verbod, prima spits.
Op voorwaarde dat James & Chilwell fit zijn & voor die aanvoer zorgen legt die er na kerstmis nog 15 a 20 in volgens mij... De vraag is alleen wilt ge iemand met zo'n ego & loon in uw ploeg? Liever niet...
 
Op voorwaarde dat James & Chilwell fit zijn & voor die aanvoer zorgen legt die er na kerstmis nog 15 a 20 in volgens mij... De vraag is alleen wilt ge iemand met zo'n ego & loon in uw ploeg? Liever niet...
Denk dat hij nu wel het tegendeel van United zal willen bewijzen als hij een kans krijgt bij Chelsea.

Maar hij mag inderdaad wel zijn loon laten zakken. Geld heeft hij ondertussen wel genoeg.
 

Leuk ploegske ze... Die tackles op 1 minuut tijd... Wtf. Op motd werd daar natuurlijk ook weeral niets van gezegd
Manman, die ref, hoe in godsnaam trekt ge daar ni minstens nog 3 gele (en misschien wel een rode) kaart?
 
Tbh wou CR7 zijn oude club uit de nood helpen en hij heeft imo heel weinig terug (buiten bakken geld) gekregen voor zijn clubliefde.
Je mag denken wat je wil over CR7. Hij heeft natuurlijk een groot EGO. En een Ronaldo op de bank zetten doe je alleen als hij niet in vorm is (dat is hij wel), zoniet? Dan had je hem maar niet moeten aankopen.

Dat hij nu beboet gaat worden met een miljoentje meer of minder en hij geen match meer mag spelen, kan hem geen reet schelen. Als ze excuses van hem eisen steekt hij gewoon zijn f**k y** vingertje op. Die krijgen ze niet.

Als ik dan lees: De voetbalwereld is in shock na dit interview. De fans zijn in shock. (En neen men ontkent: Ronaldo werd met ENORME liefde behandeld)
--> Waarom zijn jij en ik dan niet in shock? :unsure: Wie dit niet zag aankomen was toch gewoon naïef? Of zijn wij de enige die het daglicht gezien hebben? :tongue:

Dat ze zijn vertrek eisen? -> Dat is ook net de bedoeling van Ronaldo. Hij wil ook gewoon weg, liefst "gratis en voor niks".
 
Mensen die zeggen dat Ten Hag ook fouten gemaakt heeft over de situatie met Ronaldo mogen mij dan wel eens vertellen wat dan.
Die man heeft nu eens niets anders gedaan dan de aandacht van die hele Ronaldo saga weghalen en hem genoeg kansen gegeven om toch belangrijk te zijn voor de ploeg. Maar Ronaldo blijft maar hardnekkig het klein kind uithangen en de aandacht maar terug op de Ronaldo-show brengen. Spelers horen in de ploeg op vorm en wat ze op dit moment kunnen bijbrengen in het systeem van de coach, niet om wat ze 5 jaar geleden konden doen.
 
Mensen die zeggen dat Ten Hag ook fouten gemaakt heeft over de situatie met Ronaldo mogen mij dan wel eens vertellen wat dan.
Die man heeft nu eens niets anders gedaan dan de aandacht van die hele Ronaldo saga weghalen en hem genoeg kansen gegeven om toch belangrijk te zijn voor de ploeg. Maar Ronaldo blijft maar hardnekkig het klein kind uithangen en de aandacht maar terug op de Ronaldo-show brengen. Spelers horen in de ploeg op vorm en wat ze op dit moment kunnen bijbrengen in het systeem van de coach, niet om wat ze 5 jaar geleden konden doen.
Ronaldo wil natuurlijk altijd spelen. Het moeilijkste voor een trainer is om zijn vedette(s) tevreden te houden. Dat zijn altijd grote ego's natuurlijk. Ik vraag me af of hij wel de goede aankoop was? Past hij binnen het huidige systeem van MU?

Maar misschien moet Ronaldo overwegen om ermee te stoppen - hij is rijk genoeg. De eer aan zichzelf houden.
 
Ronaldo wil natuurlijk altijd spelen. Het moeilijkste voor een trainer is om zijn vedette(s) tevreden te houden. Dat zijn altijd grote ego's natuurlijk. Ik vraag me af of hij wel de goede aankoop was? Past hij binnen het huidige systeem van MU?

Maar misschien moet Ronaldo overwegen om ermee te stoppen - hij is rijk genoeg. De eer aan zichzelf houden.
Absoluut niet, maar dat is niet Ten Hag zijn fout. Dat Manchester United als club fouten heeft gemaakt absoluut, maar Ten Hag zat opgezadeld met Ronaldo toen hij aankwam. Het was niet zijn aankoop.
 
Hem in de laatste minuten laten invallen.
In de zomer zeggen dat hij wou dat hij bleef.
Hem van de basis naar de tribune naar de bank naar een minuut invallen, terug naar de bank naar kapitein etc.

Dat doe je gewoon niet met spelers van die status. Als je een speler als Ronaldo/Messi/Ibra/Neymar/Mbappe/etc... in uw ploeg hebt is het om ze te laten spelen. Is toch echt iets dat iedereen weet? Tegen zo'n wereldsterren win je als trainer toch nooit.

Tbh is Manchester United zoals Anderlecht. Daar moet alles grondig aangepakt worden en daar gaat één speler of trainer niks aan veranderen.
Je kan je daar imo enkel maar verbranden momenteel.
 
Hem in de laatste minuten laten invallen.
In de zomer zeggen dat hij wou dat hij bleef.
Hem van de basis naar de tribune naar de bank naar een minuut invallen, terug naar de bank naar kapitein etc.

Dat doe je gewoon niet met spelers van die status. Als je een speler als Ronaldo/Messi/Ibra/Neymar/Mbappe/etc... in uw ploeg hebt is het om ze te laten spelen. Is toch echt iets dat iedereen weet? Tegen zo'n wereldsterren win je als trainer toch nooit.

Tbh is Manchester United zoals Anderlecht. Daar moet alles grondig aangepakt worden en daar gaat één speler of trainer niks aan veranderen.
Je kan je daar imo enkel maar verbranden momenteel.
Dat minuutje laten invallen vind ik eigenlijk meestal degoutant, enkel bij een jeugdspeler die al eens even kan voelen wat het is om in zo'n stadion te spelen doe je dat misschien.
 
Hem in de laatste minuten laten invallen.
In de zomer zeggen dat hij wou dat hij bleef.
Hem van de basis naar de tribune naar de bank naar een minuut invallen, terug naar de bank naar kapitein etc.

Dat doe je gewoon niet met spelers van die status. Als je een speler als Ronaldo/Messi/Ibra/Neymar/Mbappe/etc... in uw ploeg hebt is het om ze te laten spelen. Is toch echt iets dat iedereen weet? Tegen zo'n wereldsterren win je als trainer toch nooit.

Tbh is Manchester United zoals Anderlecht. Daar moet alles grondig aangepakt worden en daar gaat één speler of trainer niks aan veranderen.
Je kan je daar imo enkel maar verbranden momenteel.
Dat minuutje laten invallen vind ik eigenlijk meestal degoutant, enkel bij een jeugdspeler die al eens even kan voelen wat het is om in zo'n stadion te spelen doe je dat misschien.

Wat een absoluut gezever. Precies of Ten Hag hem elke week voor 2 minuten laat invallen in matchen waar ze al 4-0 achterstaan of gewonnen hebben.
Hier kan je zijn invalbeurten zien. Er is er 1 na minuut 80, en dat is toen meneer het nodig vond om pas de week voor dat het seizoen begon op pre-season training zijn kop te tonen. Dan was er nog die ene keer bij Tottenham inderdaad waar het ook zo rond de 86ste minuut moet geweest zijn. Hij ziet Ronaldo als een aanwinst om matchen uit te spelen met zijn ervaring, is dat dan zo erg? Schoon voorbeeld voor de jeugd als je uzelf daar te goed voor voelt. Inderdaad, wat een teken van disrespect om hem kapitein te maken...

1668431461703.png


ETH zei dat hij wou dat Ronaldo bleef om hem zichzelf niet nog belachelijker te laten maken. Niemand moest hem, en als ETH uitkomt met dat hij hem niet wil ziet het er nog slechter uit voor hem. Hij heeft Ronaldo alle kans gegeven om hier nog iets goed van te maken maar hij hangt liever het klein kind uit. Dat of rechtzaken afkopen, daar is hij goed in tegenwoordig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan