Engels Voetbal 2022-2023 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
De volledige draw

Preston v Huddersfield
Middlesbrough v Brighton
Chesterfield v West Brom
Manchester City v Chelsea
Charlton or Stockport v Walsall
Boreham Wood v Accrington
Tottenham v Portsmouth
Derby v Barnsley
Cardiff v Leeds
Brentford v West Ham
Bournemouth v Burnley
Coventry v Wrexham
Norwich v Blackburn
Aston Villa v Stevenage
Luton v Wigan
Oxford v Arsenal
Fleetwood v QPR
Liverpool v Wolves
Grimsby v Burton
Blackpool v Nottingham Forest
Dagenham & Redbridge or Gillingham v Leicester
Forest Green v Birmingham
Bristol City v Swansea
Hartlepool v Stoke
Hull v Fulham
Palace v Southampton
Millwall v Sheffield United
Shrewsbury v Sunderland
Sheffield Wednesday v Newcastle
Manchester United v Everton
Reading v Watford
Ipswich v Rotherham
 
PLETWALS


Over een dikke week de League Cup op Man Utd. Benieuwd hoe ze zich daar gaan presenteren, of ze competitief kunnen zijn tegen zo'n tegenstander. Een clash tussen 2 Pep-discipelen :love2:

Damn, ik had niet door hoe snel ze al terug beginnen aan de 'gewone' competities (na het WK).
Zondag 18/12 gewoon nog de finale in Qatar, en dan woensdag 21/12 al league cup... en 26/12 direct boxing day in de PL :p
 
Damn, ik had niet door hoe snel ze al terug beginnen aan de 'gewone' competities (na het WK).
Zondag 18/12 gewoon nog de finale in Qatar, en dan woensdag 21/12 al league cup... en 26/12 direct boxing day in de PL :p
Bij West Ham hebben ze dat slim aangepakt en ervoor gekozen om te verliezen tegen Blackburn.
Zo hebben de internationals wat extra rust/tijd om terug mee te trainen.
:unsure:
 
Vitinho in de Braziliaanse pers getipt om binnenkort opgeroepen te worden voor de Seleçao, wordt door scouts van de nationale ploeg intensief gevolgd. Burnley haalde hem voor 1 miljoen euro op bij Cercle. En wij maar klungelen met Murillo en zijn vervanger die 4 keer zoveel kostte en nu in 1B door de mand valt op de rechtsback.
 
Vitinho in de Braziliaanse pers getipt om binnenkort opgeroepen te worden voor de Seleçao, wordt door scouts van de nationale ploeg intensief gevolgd. Burnley haalde hem voor 1 miljoen euro op bij Cercle. En wij maar klungelen met Murillo en zijn vervanger die 4 keer zoveel kostte en nu in 1B door de mand valt op de rechtsback.
Dat zegt meer over de armoede van Brazilië op de rechtsback positie dan over Vitinho vind ik. Die speelt niet eens altijd op de back bij Burnley. En ik kan mij niet herinneren dat Brazilië ooit al zo diep als de championship heeft moeten graven.
 
Dat zegt meer over de armoede van Brazilië op de rechtsback positie dan over Vitinho vind ik. Die speelt niet eens altijd op de back bij Burnley. En ik kan mij niet herinneren dat Brazilië ooit al zo diep als de championship heeft moeten graven.
Volgens Transfermarkt 21 matchen in de Championship op 22, 2 goalen en 1 assist. In Carabaocup 1 match, 1 assist.
Zo'n duts is dat nu ook niet en als je als lichtvoetige Braziliaan u staande kan houden in de Championship dan betekent dat m.i. dat je intrinsieke kwaliteit hebt.
 
Dat zegt meer over de armoede van Brazilië op de rechtsback positie dan over Vitinho vind ik. Die speelt niet eens altijd op de back bij Burnley. En ik kan mij niet herinneren dat Brazilië ooit al zo diep als de championship heeft moeten graven.

Het is maar Vitinho uiteraard maar het is ook maar Anderlecht en maar 1 miljoen euro en maar Murillo of Ishaq.
 
Eigenlijk is dat gewoon een kwestie van Toverbeke die een scoutingsrapport niet tegoei heeft bekeken terwijl Kompany er op is gesprongen.
 
Eigenlijk is dat gewoon een kwestie van Verbeke die een scoutingsrapport niet tegoei heeft bekeken terwijl Kompany er op is gesprongen.

Verbeke, die met zijn data Mazzu nog kwam verdedigen toen het seizoen al zo goed naar de kloten was. Data is belangrijk, maar ze goed kunnen interpreteren nog net iets belangrijker. En daar was Peter blijkbaar geen krak in.

Kompany blijkbaar de hele Jupiler pro league laten doorlichten en daar de juiste profielen voor zijn systeem mee gehaald voor Burnley.

Je vraagt je toch echt af wat er dit seizoen van Anderlecht was gekomen had men Kompany gewoon zijn ding laten doen, zonder Peter en Wouter die zich constant kwamen moeien. Het enige wat Kompany vroeg om nog langer te blijven, tot Anderlecht er weer stond.
 
Ik bedacht me ook net: spelers die nu op het WK zitten en volgende week alweer in Engeland moeten voetballen, die gaan plots van een temperatuur van 30 graden naar temperaturen rond de 0 :unsure:

Het gaat nog wat geven dit seizoen qua blessures enzo...
 
Bij West Ham hebben ze dat slim aangepakt en ervoor gekozen om te verliezen tegen Blackburn.
Zo hebben de internationals wat extra rust/tijd om terug mee te trainen.
:unsure:

Wat uiteraard wel tof is, is dat we na het WK gewoon doorgaan met voetbal :p
Anders zit je altijd met een paar weken leegte na dat WK.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan