Engels Voetbal 2022-2023 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat uiteraard wel tof is, is dat we na het WK gewoon doorgaan met voetbal :p
Anders zit je altijd met een paar weken leegte na dat WK.
ik zit al met 4 weken leegte...
Al is het positief dat we nu reeds 4 weken niet verloren hebben...

Gans dit WK kan me niet interesseren. Uiteraard zie ik wel de uitslag en af en toe op smoelenboek beelden passeren (volledig ontwijken is onmogelijk) maar daar blijft het bij.
Engeland zal sowieso het WK maar winnen als er 3 West Ham spelers in de kern zitten :coolbrows:
 
Undav mogelijk naar Burnley in januari. Zou een goeie zet zijn van alle partijen denk ik.
Slim gezien ook. Nu hebben ze daar Jay Rodriguez en Ashley Barnes, alletwee 33 jaar, even groot en zelfde profiel. Undav kan wat een andere rol vertolken, meer de lopende, snelle spits.
 
Mijn Fantasyploeg een beetje gewijzigd zodat ik Kane ook een plekje kon geven. Nog altijd geen enkele speler van Liverpool in de ploeg :unsure:
 
@Wulf OSB hoe groot acht jij de kans dat Coufal de komende weken terug kan/mag starten bij WHU? Buiten wanneer hij geblesseerd is om, is dat toch gewoon de beste RB die jullie hebben?
 
@Wulf OSB hoe groot acht jij de kans dat Coufal de komende weken terug kan/mag starten bij WHU? Buiten wanneer hij geblesseerd is om, is dat toch gewoon de beste RB die jullie hebben?
Vind het vreemd dat Johnson de voorkeur blijft krijgen, zeker gezien Johnson nu niet meteen potten aan het breken is.
Zou dan nog eerder Kehrer naar de RB schuiven.
Coufal zal nog weinig spelen denk ik. Zit duidelijk haar in de boter tussen hem en Moyes en heeft aangegeven weg te willen en zelf niet te begrijpen waarom en dat ze hem ook geen duidelijke uitleg kunnen geven.
 
Vind het vreemd dat Johnson de voorkeur blijft krijgen, zeker gezien Johnson nu niet meteen potten aan het breken is.
Zou dan nog eerder Kehrer naar de RB schuiven.
Coufal zal nog weinig spelen denk ik. Zit duidelijk haar in de boter tussen hem en Moyes en heeft aangegeven weg te willen en zelf niet te begrijpen waarom en dat ze hem ook geen duidelijke uitleg kunnen geven.
Dacht al dat er iets was dat niet per se aan zijn prestaties gelinkt was, want die was vorig seizoen toch één van de sterkhouders?
Leverde mij in ieder geval regelmatig FPL punten op :unsure:
 
Dacht al dat er iets was dat niet per se aan zijn prestaties gelinkt was, want die was vorig seizoen toch één van de sterkhouders?
Leverde mij in ieder geval regelmatig FPL punten op :unsure:
Op de sterkhouders van vorig seizoen is het nu sowieso moeilijk rekenen.
Soucek, Bowen,... allen niet echt op niveau tot nu toe. Zelfs Rice niet met momenten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan