Engels Voetbal 2022-2023 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zowat alle Londense ploegen liggen eruit blijkbaar.
En niemand die erom zal malen.

Spurs die met hun quasi A-ploeg verliezen van Nottingham B is wel grappig.



Als middenvelder moet ge u vrij lopen en de bal opvragen. Lokonga doet geen van beiden. Die speelt altijd verstoppertje precies. Zeer frustrerende speler om naar te kijken, en nog erger om mee samen te spelen volgens mij. Het zou mij sterk verbazen als die ooit uitblinkt in de PL, bij welke ploeg dan ook.

Heeft imo al veel kansen gehad bij Arsenal, zowel vorig als dit seizoen, en nooit gegrepen.
Ik zie ook wel dat het op dit niveau nu niet zal lukken. Maar bij ons was dat zeker niet iemand die zich weg stak, integendeel. Kwam constant de bal vragen.
Teken dat hij in een negatieve spiraal zit. En uiteraard is er een groot niveauverschil tussen Belgische en Engelse top.
 
Bij Arsenal is de concurrentie niet mals met Xhaka, Partey, Saka en Odegaard. Toch geen prutsers. Het is nog niet zo’n gek idee van Flappy om Sambi bij Burnley te stallen.
Saka en Odegaard zijn geen concurrenten voor Lokonga hé. Concurreert toch vooral met Xhaka, Partey en Elneny voor die twee plaatsen op het middenveld. Zou in principe toch eerste back-up moeten zijn voor Xhaka/Partey, want kan toch niet dat die het slechter doet dan Elneny?
 
Saka en Odegaard zijn geen concurrenten voor Lokonga hé. Concurreert toch vooral met Xhaka, Partey en Elneny voor die twee plaatsen op het middenveld. Zou in principe toch eerste back-up moeten zijn voor Xhaka/Partey, want kan toch niet dat die het slechter doet dan Elneny?
Dat is hij in principe ook wel. Heeft 3 keer zoveel minuten als Elneny
 
Daar gade toch ne floeren aap van schijten. Dan vervang je Foden nadat hij 4 weken op rij het volle punt scoort. En uiteraard staat hij meteen op het scorebord. Haaland pakt dan weer vooral een geel karton. Gelukkig is hij mijne kapitein, voorlopig 0 punten maal 2 …
 
Daar gade toch ne floeren aap van schijten. Dan vervang je Foden nadat hij 4 weken op rij het volle punt scoort. En uiteraard staat hij meteen op het scorebord. Haaland pakt dan weer vooral een geel karton. Gelukkig is hij mijne kapitein, voorlopig 0 punten maal 2 …
Ik ben ook geswitcht van KDB naar Haaland :cry:
 
Daar gade toch ne floeren aap van schijten. Dan vervang je Foden nadat hij 4 weken op rij het volle punt scoort. En uiteraard staat hij meteen op het scorebord. Haaland pakt dan weer vooral een geel karton. Gelukkig is hij mijne kapitein, voorlopig 0 punten maal 2 …
Deze rant vervalt als Salah die ik in de plaats heb genomen knalt sebiet. ;)
 
Hilarisch, met die microfoons naar 't publiek gericht hoor je daar ne 'supporter' van Tottenham schuimbekken als Leeds ne corner mag geven, corner genomen en dien debiel loopt weer naar zijn plaatsken want z'n job gedaan denkt 'm, afvallende bal en 1-2 :oi22:
 
Hier offer ik dus mijn zaterdagnamiddag voor op...
Nu bon, was hoopvol en tikkeltje naief dat het mooie van de voorbije 2 seizoenen zou blijven duren...

We zijn en blijven West Ham...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan