Engels Voetbal 2022-2023 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Commentaar kwam dan ook na dat een deel van de fans geld munten naar Pep hadden gegooid.

Excite was hier ook ah klagen over slecht gedrag van City fans maar verzweeg dan wel ff ook het gedrag van de Liverpool fans.
Ik had het niet over dat voorval, waar vooralsnog geen bewijs van is en waar Liverpool als club wel meteen op gereageerd heeft dat als dat gebeurd is de daders met CCTV gezocht zullen worden en een levenslange ban krijgen.

Dat je fans over Hillsborough zingen en een stadion bekladden en je daar als club geen statement over inneemt laat zien hoe klasseloos je bent.

Dat ze van alle mensen dan nog eens Klopp van xenofobie beschuldigen is gewoon next level.

FYI:


Maar focus gerust over net dat ene ding dat ik niet gezegd heb hoor.
 
Als er toch geen bewijs is waarom dan zo'n statement maken? Statement van Klopp eerder ook op die dag "nobody want to be our friends", wat een calimero gedoe. Jullie posten hier ook altijd precies negatief over City.

Trouwens als eens de Engelsen gehoord als ze tegen Duitse ploegen spelen??

PS ik ben geen city fan, verre van. Maar gewoon gekleurde berichtgeving van het o zo perfecte liverpool beu. En 1 van jullie is dan nog een moderator..
 
Telkens ge zijn bestaan vergeten zijt is hij daar terug!
Versta mij ni verkeerd eh, als die zijne kop juist zit is dat ne wereldtopper, kan ook goed meevoetballen in tegenstelling tot Mendy. Heeft dit seizoen het meeste goals voorkomen van alle doelmannen in de PL. Is gewoon triestig voor een ploeg als CFC dat de doelman de beste op het veld is.
 
Ronaldo uit de selectie gezet. Volledig terecht natuurlijk. Wat is die zich aan het aanstellen. Zo je carrière nog even beëindigen.
 
Ronaldo uit de selectie gezet. Volledig terecht natuurlijk. Wat is die zich aan het aanstellen. Zo je carrière nog even beëindigen.
Idd.
Snap dat zijn terugkeer naar man u een teleurstelling is. Dat is het ook voor de club, ze zullen ongetwijfeld meer verwacht hebben maar om dan nu zo te doen.
 
Het is toch al van in het begin duidelijk dat Ten Hag hem niet moet? Hij mag enkel opdraven in de basis tijdens de Europa League potjes, dit terwijl ETH van de zomer meerdere malen heeft gezegd dat hij niet mag vertrekken, sja daar snap ik persoonlijk vrij weinig van. Je gaat mij ook niet wijsmaken dat hij minder kan bijbrengen dan zo'n Rashford die nu meestal in de spits staat. Tegen City laat hij hem op de bank zitten met als reden 'uit respect voor zijn carrière' :unsure: En gisteren dan?

Soit, ik begrijp de beslissing van Ten Hag wel om hem uit de selectie te zetten, want je moet ergens een duidelijke lijn trekken, maar 't is imo wel een situatie die hij mee in de hand heeft gewerkt.
 
Het is toch al van in het begin duidelijk dat Ten Hag hem niet moet? Hij mag enkel opdraven in de basis tijdens de Europa League potjes, dit terwijl ETH van de zomer meerdere malen heeft gezegd dat hij niet mag vertrekken, sja daar snap ik persoonlijk vrij weinig van. Je gaat mij ook niet wijsmaken dat hij minder kan bijbrengen dan zo'n Rashford die nu meestal in de spits staat. Tegen City laat hij hem op de bank zitten met als reden 'uit respect voor zijn carrière' :unsure: En gisteren dan?

Soit, ik begrijp de beslissing van Ten Hag wel om hem uit de selectie te zetten, want je moet ergens een duidelijke lijn trekken, maar 't is imo wel een situatie die hij mee in de hand heeft gewerkt.
Ronaldo is toch ook vroeg begonnen met dwars te doen? Met alle respect voor zijn carrière, maar waarom zou hij in de basis moeten staan, als de trainer dat anders ziet? Hij moet zich schikken naar zijn rol, net zoals de andere spelers dat ook doen.
 
Idd wel belachelijk om CR7 niet te laten gaan om hem dan op de bank te laten en te laten invallen om tijd te rekken enzovoort terwijl Rashford echt afschuwelijk speelt.

Maar hij heeft zich al verontschuldigd inmiddels. Terecht ook, want je moet je wel altijd professioneel gedragen.
 
Te laten gaan… En welke club, die Ronaldo zijn ego genoeg zou kunnen strelen en zijn loon zou kunnen betalen, zou hem dan komen halen? Het was redelijk duidelijk dat niemand hem wou…
 
Te laten gaan… En welke club, die Ronaldo zijn ego genoeg zou kunnen strelen en zijn loon zou kunnen betalen, zou hem dan komen halen? Het was redelijk duidelijk dat niemand hem wou…
Het lijkt me ook dat het hele "hij mag niet weg" een show was om zowel club als speler niet te veel gezichtsverlies te laten lijden.
 
Als er toch geen bewijs is waarom dan zo'n statement maken? Statement van Klopp eerder ook op die dag "nobody want to be our friends", wat een calimero gedoe. Jullie posten hier ook altijd precies negatief over City.

Trouwens als eens de Engelsen gehoord als ze tegen Duitse ploegen spelen??

PS ik ben geen city fan, verre van. Maar gewoon gekleurde berichtgeving van het o zo perfecte liverpool beu. En 1 van jullie is dan nog een moderator..
Zo'n statement maak je om te laten zien dat je zaken serieus neemt EN er gepast mee omgaat als je wel bewijs vindt.

Ik heb het hier trouwens niet over Engelse ploegen maar over Liverpool, een aanhang die er om bekend staat over hun eigen ploeg te zingen. Al was het gezang tegen West Ham "that's how your cat feels" wel een beetje grappig.

En ik bericht hier helemaal niet gekleurd of perfect over Liverpool, ik bericht gewoon over Liverpool als Liverpool supporter, ook over de mindere zaken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan