Dan zijn we met 2. Ik zie newcastle en Spurs dit eigenlijk wel volhouden ten nadele van CFC en LiverpoolTriestig weeral op Anfield. No way dat we top 4 halen dit seizoen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan zijn we met 2. Ik zie newcastle en Spurs dit eigenlijk wel volhouden ten nadele van CFC en LiverpoolTriestig weeral op Anfield. No way dat we top 4 halen dit seizoen.
Zondag al serieuze test, op Stamford Bridge.Benieuwd of Arsenal dat gans seizoen gaat kunnen rekken.
Benieuwd of Arsenal dat gans seizoen gaat kunnen rekken.
Zondag al serieuze test, op Stamford Bridge.
Bij CFC nog eentje erbij met een hamstringblessure... Chilwell. Das al de 4de met een (potentieel) zware blessure, en dan komen er duels aan tegen Arsenal, City & Newcastle... Gaat nog leuke 2 weken worden...
0/9 sowiesoZondag al serieuze test, op Stamford Bridge.
Bij CFC nog eentje erbij met een hamstringblessure... Chilwell. Das al de 4de met een (potentieel) zware blessure, en dan komen er duels aan tegen Arsenal, City & Newcastle... Gaat nog leuke 2 weken worden...

Waaronder mijne kapitein.Godmiljaar, mijn halve opstelling op de bank of in de tribune.Waaronder mijne kapitein.

Wereldgoal nummer 153 alweer ongeveerDe Youri heeft zijn vorm ook wel terug gevonden. Wat een goal weer.![]()
Ik dacht ook dat dat een schwalbe was. Leek mij toch een raar moment om te vallen eigenlijk als je het op de videobeelden bekeek.De Bruyne duikertje
De Bruyne duikertje
Is te laat en duwt de speler gewoon in de rug omver. Lijkt mij toch fout.. ik vond eerlijk gezegd die penalty voor Fulham + rode kaart Cancelo ook wel heel streng.