De Rode Duivels | UEFA Nations League 2021-2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
a49EMz63_700w_0.jpg

:unsure: nu ga ik slapen

hmmmmm veel reacties op internet (Ja FB en IG) dat de Var tegen ons was :thinking:

The margins were small… mijn gat, verschil was gigantisch in de 2e helft, volledig weggespeeld

Oh man, ik weet het, het is maar de Nations League… maar in ben zoooo teleurgesteld… dit was echt schandalig slecht

En dan die commentaar op VTM... Zo overtuigd dat het op de bal was van Tielemans, terwijl eerste beste beeld geen twijfel laat bestaan. En dan die 'nabespreking' met datzelfse wollige taalgebruik dat ik al 90 minuten mocht horen. Harde kritiek, speculatie over gevestigde waarden die stilaan mogen vertrekken, Martinez die zijn biezen best pakt naar Barcelona, dat is het enige dat ik wil horen na vanavond. En daartussen misschien ook dat een 5 mansdefensie niets uithaalt als ze allemaal op 1 lijn blijven, al zeker als je flubber Witsel en flabber Tielemans als middenveld hebt. Dacht dat dat na de 5-2 in Zwitserland en het EK wel overduidelijk was, fout gedacht, zo blijkt.

Laatst bewerkt:
Typische Belgen match met typische loser praat van Martinez. Hoe kan een ploeg nu een killer mentaliteit kweken met zo'n "gentleman" als Martinez.

Straks weer de good news show met hoe blij we wel niet mogen zijn met zo'n coach die zelfs matchen zie van hipperdepup in 3de provinciale en alles bij de voetbal bond zo professioneel draait door onze Martinez.

Hopelijk komt Barca nu voor hem aankloppen

Geen idee, geen spellijn, geen samenhang de zoveelste herhaling. Tegen Wit- Rusland winnen dat kan iedereen daarvoor hoef je nog geen diploma te hebben. Als het nu niet duidelijk is dat het met Martinez niet werkt, zal het nooit duidelijk worden. Er moet dringend een frisse wind komen voor het WK want anders gaan we weer daar rond een kwartfinale stranden... dat staat in de sterren geschreven.

Hopelijk vliegt Martinez nu eindelijk ..
Moest al weg zijn na die drama-match tegen Italië , hoe die hier zo wordt beschermd door de bond en media , onbegrijpelijk .

Toch ook wel opvallend dat we vaak sterke eerste helften spelen (QF Brazilië, 1/8 Portugal, Frankrijk vandaag, ...) en dan vaak als een pudding in elkaar zakken in de tweede helft en gewoon nix meer klaar krijgen.

Gebeurt dat één keer tot daar aan toe maar dit is geen toeval meer.

Toch ook wel opvallend dat we vaak sterke eerste helften spelen (QF Brazilië, 1/8 Portugal, Frankrijk vandaag, ...) en dan vaak als een pudding in elkaar zakken in de tweede helft.
Gewoon geen plan B, al zeker niet tegen ploegen die ineens een stuk hoger beginnen te voetballen en pressen. Vandaag ook, het enige wat Frankrijk anders deed was vijftien meter opschuiven. En wij maar blijven pingelen achterin, waardoor we gigantisch in de problemen kwamen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan