Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beetje overroepen generatie. De beste die we gehad hebben maar er zijn veel landen met zoveel kwaliteit.
Debruyne en Lukaku zijn nog altijd top maar de rest is maar middenmoot premier league niveau.
je stond weer ferm uit positieAlvast mijn excuses aan voetbal liefhebbend België. Volgende keer blijf ik op mijn werk. Deze fout zal zich niet meer herhalen tijdens mijn carrière.
Kortrijk says noKortrijk heeft nu wel een nieuwe trainer nodig zeker, kunnen we hem niet daaraan schenken? En dan Deschacht promoveren van T2 van de beloften naar T1 van de Duivels.
Spanje, Italië, Duitsland. Enkel die keer tegen Wales moesten we heel dat tornooi gewonnen hebben, want dan hadden we de grootste kans ooit.Individueel zijn er weinig landenploegen die zoveel kwaliteit hadden als wij in 2016-2018. Dit is geen clubvoetbal waar er maar wat transfers kunnen gedaan worden om bepaalde positie’s op te vullen.
Met die ploeg moet je altijd een finale spelen, zeker als je kijkt wat een lotingen we gehad hadden.
Zeker als je weet dat Hans in CL vorm en euforie zit… zet die gewoon hoog en KDB op het middenveld, gaat je veel meer controle geven. Tiele is gewoon te nonchalant bij de Duivels, sinds het EK al iedere match tegenvallendTja, Tielemans was weinig verrassend alweer de zwakste schakel. Je begrijpt toch gewoon niet dat hij -in zijn huidige vorm- aan de aftrap staat.
Tegen Italië zal hij wel op de bank beginnen, maar het kalf is ondertussen al verdronken.
Als coach niet komen opdagen voor de persbabbel, omdat we verloren hebben?Dat is niet waar e, hij kan ook gewoon niet komen opdagen naar de persbabbel.

Spanje, Italië, Duitsland. Enkel die keer tegen Wales moesten we heel dat tornooi gewonnen hebben, want dan hadden we de grootste kans ooit.
Individueel talent hebben we ja. Maar de wil om voor de nationale ploeg te spelen ontbreekt bij veel spelers en dat kun je als coach ook niet oplossen. Wij hebben totaal geen vaderlandsliefde en dat is het grootste probleem.
Als je dan een Ronaldo zijn ploeg naar de overwinning ziet schreeuwen geblesseerd aan de zijlijn. Dat is iets om jaloers op te zijn. Italiaanders, Spanjaarden, Fransen, Brazilianen,.. zijn totaal anders op dat vlak en speelt een grote rol.
Eerste helft niet gezien?De Belgen zijn nog altijd geen mannen die vechten voor een bal of de tegenstand kan/wil versmachten. Wat club tegen psg van overgave had heb ik nog nooit gezien bij de RD.