Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zal er volgende keer een smiley bij zetten Willy, dan weet ge dat het maar om te lachen was.Belachelijke comment

Oké, dat had ik niet door. My bad.Ik zal er volgende keer een smiley bij zetten Willy, dan weet ge dat het maar om te lachen was.
Hoewel het wel aansluit bij mijn punt dat individuele fouten gemakkelijk zijn om op te schieten maar dit gewoon het falen van de volledige ploeg in de 2e helft is.
Beetje overroepen generatie. De beste die we gehad hebben maar er zijn veel landen met zoveel kwaliteit.Doet toch 1 toernooi met een Lukaku en de Bruyne nog top met een andere trainer. Heel die generatie verkloot aan diene prutser. (En zijn vervanger was exact dezelfde, gewoon wel een Belg)
Falen van de coach mag je gerust zeggen. Er was geen gameplan voor die 2e helft, zelfs Wilmots wist dat de Fransen furieus zouden starten na die non-prestatie in de 1e helftIk zal er volgende keer een smiley bij zetten Willy, dan weet ge dat het maar om te lachen was.
Hoewel het wel aansluit bij mijn punt dat individuele fouten gemakkelijk zijn om op te schieten maar dit gewoon het falen van de volledige ploeg in de 2e helft is.
Tuurlijk komt de hele ploeg tekort maar wat Tielemans bij de 2de goal doet is wel een gradatie erger dan een fout, maar dat wil je niet inzien.Ik zal er volgende keer een smiley bij zetten Willy, dan weet ge dat het maar om te lachen was.
Zoals nu: nog eens een kans op revancheHoe kunt ge u nu nog oppeppen voor die match tegen Italië eigenlijk.

Mja die mens moet iets zeggen heIk kijk echt uit naar zijn “We played a mature first half with some excellent football, unfortunately due to some loss of concentration we weren’t as efficient on the defensive side during the second half. However we can build on the first half towards the future.” Dan kan hij na de volgende match tegen een of andere dwergstaat zeggen “I clearly saw some improvements compared to the match against France and we’ve kept the positive aspects from that game.”
Ge vergeet nog Football is a game of details.Ik kijk echt uit naar zijn “We played a mature first half with some excellent football, unfortunately due to some loss of concentration we weren’t as efficient on the defensive side during the second half. However we can build on the first half towards the future.” Dan kan hij na de volgende match tegen een of andere dwergstaat zeggen “I clearly saw some improvements compared to the match against France and we’ve kept the positive aspects from that game.”
Mja die mens moet iets zeggen he