Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De lichten branden nog, vertrekt ma terugOp 2-0 ben ik op het werk vertrokken. Ik kom thuis en het is 2-2![]()
Akkoord, maar Tielemans was deze goal wel 100% schuld.
Dat ontken ik ook nergens? Maar heel de ploeg stond te zwalpen, die goals zaten er gewoon aan te komen. Wie er dan in de fout gaat is imo gewoon niet relevant.Tiele wel persoonlijk in de fout bij beide goals he…!
Welke excuses gaat Bertn nu verzinnen als we dit gaan verkloten?
Zijn het verlengingen of ineens penalty's?

Moet je eens naar volleybal op hoog niveau gaan kijken, da's pas 'momentum'Toch het mooie aan voetbal, hoe een match zo kan kantelen en ge 2 totaal verschillende helften kunt hebben![]()

Triest ja, zo een veld waarop je maar aan 1 kant kan aanvallen en dus 45min moet wachten als je aan de andere kant begintToch het mooie aan voetbal, hoe een match zo kan kantelen en ge 2 totaal verschillende helften kunt hebben![]()

Als die goal er komt na uitgekapt te worden of door een man in de rug te laten ontsnappen ok, maar hier dwaas balverlies en dan een overbodige penaltyfout maken maakt het toch een beetje relevant.Dat ontken ik ook nergens? Maar heel de ploeg stond te zwalpen, die goals zaten er gewoon aan te komen. Wie er dan in de fout gaat is imo gewoon niet relevant.