De Rode Duivels | UEFA Nations League 2021-2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je deftig wilt springen dan gebruik je uw armen nu eenmaal. Al ooit een hoogspringer gezien die zijn armen niet de lucht ingooit?
Het gaat niet om dat springen, hij zet zijn elleboog echt in de nek van Busquets. Is niet in de beweging om zich af te zetten. Gewoon oerdom en een terechte gele kaart.
 
Het gaat niet om dat springen, hij zet zijn elleboog echt in de nek van Busquets. Is niet in de beweging om zich af te zetten. Gewoon oerdom en een terechte gele kaart.
Voor mij spring Busquets gewoon later en zit die dus onder die arm dus ja dan komt die wel eens in je nek. Gewoon belachelijk om daar kaarten voor te geven, tenzij je verwacht dat iedereen springt met zijn armen stijf naar onder gehouden
 
Voor mij spring Busquets gewoon later en zit die dus onder die arm dus ja dan komt die wel eens in je nek. Gewoon belachelijk om daar kaarten voor te geven, tenzij je verwacht dat iedereen springt met zijn armen stijf naar onder gehouden
Of Busquets vroeger of later springt maakt niet uit. Hij gebruikt die arm niet in de beweging om te springen, maar wel om zich te zetten in het duel. Terecht geel (en iets wat ze veel vaker mogen bestraffen want tig keer gevaarlijker dan bepaalde tackles waar je gemakkelijk rood voor krijgt).
 
Of Busquets vroeger of later springt maakt niet uit. Hij gebruikt die arm niet in de beweging om te springen, maar wel om zich te zetten in het duel. Terecht geel (en iets wat ze veel vaker mogen bestraffen want tig keer gevaarlijker dan bepaalde tackles waar je gemakkelijk rood voor krijgt).
Niet mee eens. Als je springt dan breng je armen omhoog, als je als tegenstander later springt dan is de kans dat je tegen die arm komt nu eenmaal bestaande

v4-460px-High-Jump-%28Track-and-Field%29-Step-6-Version-4.jpg


Nu goed even herhaling gezien en idd die arm is wel al in de lucht voor de sprong (andere komt er dan bij tijdens sprong). Eigenlijk slechte sprong dus :p
Maar de arm was er wel al voor Busquets überhaupt de lucht in gaat

Maar ja armen/handen en voetbal ze maken de regels alsmaar zotter. Binnenkort mss gewoon vastbinden achter de rug om zeker te zijn
 
Laatst bewerkt:
Voila, die van Laporte is iets waar hij niets aan kan doen (en waar hij ook hoger gaat dan de tegenstander).
 
Mja, ik zie het niet al te vrolijk in.
KDB en Hazard zijn nog niet op hun 100%.
Lukaku gaat het volgens mij sowieso moeilijk hebben tegen een georganiseerde ploeg...
Voor mij zijn dat toch de boys die België beter maken dan "geen slechte ploeg".
Ik denk dat we moeten hopen op een snelle goal... Zodat Frankrijk moet komen.
Langs de andere kant, Frankrijk presteert ook wel onder hun mogelijkheden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan