VTM De Pfaffs

Die intro alleen al is goud waard.
Een hoger cringe level kan niet
 
Ik vraag mij af wa shiana daar nu van denkt , dat is bijna 20 jaar geleden 😅

En dan zo casual roken en sigaren enal van gracieus toen naar not done nu 😅
 
Was nog de tijd van, denk ik, 2.80 Euro voor een medium pak L&M saffen en idd nog binnen paffen op fuiven en cafe.
Wel grappig om nog eens te bekijken maar veel dingen uit de early 2000's zijn toch wel ''slecht oud geworden'' ( oa kapsels, kleding, etc )

Maarja dat weet ge op voorhand als ge een programma kijkt van 20 jaar terug.
 
En op dat "caraïbisch" feestje waren ook Joyce De Troch en partner Peter Hoogland te zien. Hoe zou het daar mee zijn? :laugh:
 
Die eerste aflevering was onwennig en iedereen deed moeite om tijdens de interviews netjes en beschaafd te praten. Zou Kelly ondertussen gitaar kunnen spelen?
 
Aangezien ik zelf in Brasschaat woon was het een "must-see" vroeger om naar dat programma te kijken, lekker nostalgisch eigenlijk.

Jean-Marie al paar keer tegengekomen in café's waar hij dan binnenkomt en iedereen spontaan een hand komt geven.

Vroeger gezaalvoetbald tegen Sammeke, Jean-Marie kwam kijken en na de match komt die gewoon de kleedkamer binnen om jawel een hand te geven en babbeltje te doen, aangename maar vreemde man wel.

Een goei 8 jaar geleden Sam tegengekomen in de GB, stond voor mij aan te schuiven aan de kassa met 2 bakken bier en 4 pizza's. Dus ik zeg, amai grote dorst precies: "Ja maat, ons Kelly is een weekend weg met ons Shania en onze Kenji dus moet zelf veur men ete zorge e".
 
Een goei 8 jaar geleden Sam tegengekomen in de GB, stond voor mij aan te schuiven aan de kassa met 2 bakken bier en 4 pizza's. Dus ik zeg, amai grote dorst precies: "Ja maat, ons Kelly is een weekend weg met ons Shania en onze Kenji dus moet zelf veur men ete zorge e".
Ik hoor het hem zo zeggen :biglaugh:
 
Wij zijn de zomer voor het programma van start ging, bij hen in de hof geweest. We waren op kamp met de chiro, vlakbij hen. Mijn medeleider wist waar en we zijn gewoon bij hen gaan aanbellen.

JM doet open:"Ha de mannen, kom binnen, kom" euh. Oke, goe. Wij in hun tuin, in de cocktailbar/hut pinten drinken.
"Onze Sam komt ook sebiet, ge blijft maar hier tot hij hier is he". Ze waren toen al bezig met de opnames maar we zijn er nooit opgeweest.
Gesigneerde poster van de JM en ene van de Sam meegekregen.

Een fijne herinnering!
 
Was eigenlijk vergeten dat Lindsay vroeger wel een redelijk foxje was. In dat eerste seizoen is ze ook nog vrijgezel.
 
Terug
Bovenaan