VTM2 Married at first sight: Australia

Het gaat weer een top seizoen worden. Je voelt het gewoon :love: . Alleen kan ik niet wennen aan dat "schoonheidsideaal" van opgespoten lippen.
 
Deze keer kijk ik niet mee, mijn vrouw wel. Ik vind de dinner parties altijd wel de moeite waard voor het drama, maar ik vind de reeks énorm langdradig. Eindeloze herhalingen, een hoop gescript drama en je merkt ook duidelijk dat een groot deel van de deelnemers niet oprecht zijn en gecast zijn om drama te maken. Ook al kijk je daarvoor naar MAFS Australia, het is het niet waard om daar urenlang aan te spenderen. Ik denk dat ze gemakkelijk de helft van de reeks kunnen inkorten. Of meer.
 
Deze keer kijk ik niet mee, mijn vrouw wel. Ik vind de dinner parties altijd wel de moeite waard voor het drama, maar ik vind de reeks énorm langdradig. Eindeloze herhalingen, een hoop gescript drama en je merkt ook duidelijk dat een groot deel van de deelnemers niet oprecht zijn en gecast zijn om drama te maken. Ook al kijk je daarvoor naar MAFS Australia, het is het niet waard om daar urenlang aan te spenderen. Ik denk dat ze gemakkelijk de helft van de reeks kunnen inkorten. Of meer.
Ik spoel ook geregeld door moet ik eerlijk bekennen, maar de dinner parties en gesprekken met de "experts" blijven wel geweldig om te volgen :unsure: .
 
Voor mij is de commitment en het diner ook de kers op de taart.

Wat denkt het mannenvolk hier over Melissa? Een paar keuzemogelijkheden aangezien ik geen Poll kan starten (denk ik).

  • Ik was al lang weg geweest!
  • Melissa moet zich eens laten nakijken.
  • Josh heeft een libido probleem.
  • Healthy sexual relationship ?
  • Yes, my kind of woman
  • Veel is niet genoeg (voor Melissa).
  • ......
 
Voor mij is de commitment en het diner ook de kers op de taart.

Wat denkt het mannenvolk hier over Melissa? Een paar keuzemogelijkheden aangezien ik geen Poll kan starten (denk ik).

  • Ik was al lang weg geweest!
  • Melissa moet zich eens laten nakijken.
  • Josh heeft een libido probleem.
  • Healthy sexual relationship ?
  • Yes, my kind of woman
  • Veel is niet genoeg (voor Melissa).
  • ......

Ik loop nog een beetje achter, heb nog maar net de eerdte commitment ceremonie gezien.

Maar het is in elk geval wel al goed begonnen.

Die melisa, daar is toch iets mis mee ze, precies een nymfomane zonder veel inhoud.
Ofwel hebben ze haar zwaar geframed, maar stelt zich weinig begrip vol op voor hare man.


Den adam, toch twijfelachtig of hem te vertrouwen is.
Den Jesse is ook iets speciaal, maar heb er toch eerder medelijden.

ECht veel speciale gevallen te samen dit jaar
 
Voor mij is de commitment en het diner ook de kers op de taart.

Wat denkt het mannenvolk hier over Melissa? Een paar keuzemogelijkheden aangezien ik geen Poll kan starten (denk ik).

  • Ik was al lang weg geweest!
  • Melissa moet zich eens laten nakijken.
  • Josh heeft een libido probleem.
  • Healthy sexual relationship ?
  • Yes, my kind of woman
  • Veel is niet genoeg (voor Melissa).
  • ......

Dat een vrouw ook mag uitkomen voor het feit dat ze sexueel actief wil zijn maar dan natuurlijk niet zo platvloers als deze Melissa.
Hier kan je bij de meerderheid van de dames juist de andere framing toepassen van de kuisheidsgordel.
 
Dat een vrouw ook mag uitkomen voor het feit dat ze sexueel actief wil zijn maar dan natuurlijk niet zo platvloers als deze Melissa.
Hier kan je bij de meerderheid van de dames juist de andere framing toepassen van de kuisheidsgordel.

Ik loop nog steeds wat achter, net de commitment ceremonie gezien met josh & Melissa.
Damn, toch iets serieus mis mee da mens, efkes iemand nodeloos zo vernederen, al kon ik het niet goed uitmaken of ze te dom is om te beseffen, ofdat ze gewoon een gemeen mens is.

Ondanks dat da eigenlijk wel een zeer emotioneel moment was, toen josh zijn gal spuwde, kreeg ik toch de slappe lach, met da triestig viooltje dat ze erop gemonteerd hadden.
Maar denk dat de productie de ernst wel inzagen als ze hun eigen regels aanpassen
 

Da is echt, natural beauty. Krijg wel beetje stress van de rupert bezig te zien.

Die serie is toch echt wel goud waard, zoveel Drama, ik vind da echt geniaal gemonteerd.
Soms zijn er stukken daje iemand echt ziet wenen.
Dan kan zie ik echt die camera ploeg voor mij: “yes this is gold people.” En als ze dan 5 min zo da top notch drama filmen: “it’s a wrap people” dan lekker voldaan naar huis want ze hebben puik werk geleverd. Terwijl er een paar mensen hun hart gebroken is. 🤣

Zalig, al krijg ik toch de indruk dat sommig drama toch teveel scripted is dit jaar.

Dan steken ze daar ook weer een kreng met mega tieten samen mee nen iets ofwa duts, die ni eens opkomt voorzichzelf en bijna op de grond moet slapen.

Zou bij mij gene waar zijn ze, ze kon zelf op de grond slapen moet ze geen bed willen delen.
Mee zo een slecht karakter wilde daar toch nog ni mee ne stok aan komen.
 
Da is echt, natural beauty. Krijg wel beetje stress van de rupert bezig te zien.

Die serie is toch echt wel goud waard, zoveel Drama, ik vind da echt geniaal gemonteerd.
Soms zijn er stukken daje iemand echt ziet wenen.
Dan kan zie ik echt die camera ploeg voor mij: “yes this is gold people.” En als ze dan 5 min zo da top notch drama filmen: “it’s a wrap people” dan lekker voldaan naar huis want ze hebben puik werk geleverd. Terwijl er een paar mensen hun hart gebroken is. 🤣

Zalig, al krijg ik toch de indruk dat sommig drama toch teveel scripted is dit jaar.

Dan steken ze daar ook weer een kreng met mega tieten samen mee nen iets ofwa duts, die ni eens opkomt voorzichzelf en bijna op de grond moet slapen.

Zou bij mij gene waar zijn ze, ze kon zelf op de grond slapen moet ze geen bed willen delen.
Mee zo een slecht karakter wilde daar toch nog ni mee ne stok aan komen.
Die Rupert is behoorlijk ongemakkelijk. Die Evelyn vraagt nog net niet, op hun huwelijksreis, om haar te verscheuren en hij zit er wat ongemakkelijk lachend bij. Allè, zal natuurlijk wel mooi geknipt en geplakt zijn, maar toch.

Mega spoiler btw:

Ik zag, toen ik die Evelyn eens gegoogled had, dat ze mogelijks samen was/is geweest met Duncan.
 
Die Alyssa is duidelijk niet klaar voor een relatie. Echt absurd hoe zij haar relatie naar de afgrond duwt, terwijl Duncan toch echt wel tonnen begrip heeft en duidelijk communiceert.
 
Die Alyssa is duidelijk niet klaar voor een relatie. Echt absurd hoe zij haar relatie naar de afgrond duwt, terwijl Duncan toch echt wel tonnen begrip heeft en duidelijk communiceert.
Ik zat daar ook met open mond naar te kijken toen ze "haar versie van zijn reactie" vertelde... Wtf, dat is gewoon prince charming himself!!!
 
Dienen Harrison, das toch ook ne kerel haha.

ik denk dat die mee een gigantische kale plek op zijn hoofd rondloopt en da probeert te verstoppen.

Maar ze moeten die kerel toch gewoon betalen om te stoken.
Langs ne kant ist een dikke kwal, maar langs den andere kant is em ook wel best geniaal.
Dan da geniepig lachske derbij :rofl:

Ik loop nog 2 afleveringen achter dan op tv.

Goed seizoen weeral
 
Wisten jullie al dat Alyssa een kind heeft en dat dat kind haar nummer 1 prioriteit is? Zo niet, ze zal het zeker nog eens herhalen in één van de komende afleveringen :unsure: .
 
Wisten jullie al dat Alyssa een kind heeft en dat dat kind haar nummer 1 prioriteit is? Zo niet, ze zal het zeker nog eens herhalen in één van de komende afleveringen :unsure: .
Als ik haar soms bezig hoor, is ze zelf het kind dat ten allen tijden nummer 1 wil staan. :unsure:
 
Als ik haar soms bezig hoor, is ze zelf het kind dat ten allen tijden nummer 1 wil staan. :unsure:
Niet normaal hoe ze zich gedraagt. Als hij zegt dat hij het begrijpt, komt zij weer met iets om toch maar aan te tonen dat hij het niet begrijpt.
 
Terug
Bovenaan