VTM2 Married at first sight: Australia

Tamara en Sam zijn toch ook uiteindelijk maar bitches.

Ik vind dat veel mannen er echt ongemeen hard van langskrijgen dit seizoen, ondanks al hun goede inzet en bedoelingen.
Behalve die fitness-freak die na zijn exit aanpapte met die Brazilliaanse lijken de meeste mannen nog mee te vallen.

Nog niet alles bekeken, maar je zal maar met zo'n Olivia of Carolina opgescheept zitten als man.
Wat zo'n Dion allemaal moet verdragen en dan nog ietwat "hoop" koesteren en willen blijven....
Hoeveel rode vlaggen kun je feitelijk negeren ???
 
Sam is toch ook serieus door de mand gevallen in de reünie. Met hun 3 wat de tienermeisjes uithangen.
 
Om Daniel en Carolina overal bij te zetten is ook wel sensatiezoekerij he. Wat ik uiteraard wil aanmoedigen :unsure:
 
Om Daniel en Carolina overal bij te zetten is ook wel sensatiezoekerij he. Wat ik uiteraard wil aanmoedigen :unsure:

Moest ik in hun plaats zijn, zou ik mij doodschamen denk ik, elke x die iets zeiden, werden die door heel de groep uitgelachen.
Die Carolina is ook wel blijve plakken in de pubertijd.

Vond het wel een van de betere afleveringen die reünie dinner party
 
Moest ik in hun plaats zijn, zou ik mij doodschamen denk ik, elke x die iets zeiden, werden die door heel de groep uitgelachen.
Die Carolina is ook wel blijve plakken in de pubertijd.

Vond het wel een van de betere afleveringen die reünie dinner party
Daar scheelt inderdaad iets mee. Met die Daniel ook trouwens. Niet persé omdat ze vreemd zijn gegaan, maar vooral de manier hoe ze reageren.

Als je ook ziet hoe sommigen zich kleden. Die Daniel heeft zijn hemd tot zijn navel open. Maar ja, dan denk ik, dit is het volk dat voor de Britten zelfs te erg was :unsure: .
 
Daar scheelt inderdaad iets mee. Met die Daniel ook trouwens. Niet persé omdat ze vreemd zijn gegaan, maar vooral de manier hoe ze reageren.

Als je ook ziet hoe sommigen zich kleden. Die Daniel heeft zijn hemd tot zijn navel open. Maar ja, dan denk ik, dit is het volk dat voor de Britten zelfs te erg was :unsure: .
Mja, die casting ook altijd in die Australische programma's. Hoe meer drama, hoe beter. Die vrouwen doen vooral mee om daarna internet sterren te worden. Je moet maar eens opzoeken hoeveel (ook van vorige seizoenen uiteraard) er 'influencers' zijn en ook een onlyfans account hebben.

Tamara en Brent, allebei voor uiteenlopende redenen, was wel mijn favoriet koppel van het seizoen :oi22:
 
Tamara en Brent, allebei voor uiteenlopende redenen, was wel mijn favoriet koppel van het seizoen :oi22:
Ik vind die Tamara fysiek dus geen knappe. (Haar lijf wel, niet haar gezicht)
Ik blijf me hier wel afvragen wat geënsceneerd is en wat niet.
Laatste aflevering vond ik wel wat een anticlimax. Maar volgend seizoen hang ik natuurlijk terug enthousiaste voor de buis! 😁
 
Ik vind die Tamara fysiek dus geen knappe. (Haar lijf wel, niet haar gezicht)
Ik blijf me hier wel afvragen wat geënsceneerd is en wat niet.
Laatste aflevering vond ik wel wat een anticlimax. Maar volgend seizoen hang ik natuurlijk terug enthousiaste voor de buis! 😁
Nee, zeker geen knappe. Ze waren mijn favoriet koppel omdat zij enerzijds een achterbakse, oppervlakkige, domme geit is en Brent een slimme, berekende kerel was die echt geprobeerd heeft de relatie een kans te geven en daarna mooi zijn tijd heeft afgewacht om ze op haar plaats te zetten. Zelfs in de laatste aflevering moest ze nog even vermelden dat ze zijn job te min vond.

Volgens mij is hier redelijk veel echt, maar het gaat hier puur over de casting en de scenaristen zelf die drama willen blijven uitmelken. Ik had ook gelezen dat die soms al bezopen waren voor bv. die dinner parties begonnen. Natuurlijk krijg je dan goede tv. Alleen het verhaal Carolina/Daniel lijkt mij wel opgezet spel en geacteerd.

Zo'n knappe vrouwen vond ik het dit jaar niet, Ella draagde mijn voorkeur omdat ze het meest naturel overkwam. Ik heb het echt niet voor zo'n overschminkte en aan geprutste vrouwen.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind Jess (die na een paar dagen al foert zei tegen Daniel) een oogverblindende schoonheid!
Van de mannen mag Anthony hier gerust eens passeren. 😇
 
Ella en Liv waren voor mij de knapste ... geschminkt wel te verstaan want ongeschminkt zie je maar wat een verschil het was ...
 
Ik vind die Tamara fysiek dus geen knappe. (Haar lijf wel, niet haar gezicht)
Ik blijf me hier wel afvragen wat geënsceneerd is en wat niet.
Laatste aflevering vond ik wel wat een anticlimax. Maar volgend seizoen hang ik natuurlijk terug enthousiaste voor de buis! 😁
Die Tamara had enorm mooie ogen, maar dat was het ook.

Ella was zo eentje die knapper werd door haar karakter. Ik vond Sam wel redelijk knap en aangenaam, maar veel te veel make-up en hoe verder het programma, hoe minder aangenaam.
 
Comments over seizoen 2023? Volgende commitment ceremony met Josh en Melissa gaat me een knaller te worden.

Melissa moet eens onderzocht worden ;) Haar slagzin : healthy sexual relation , Josh wist niet goed wat hem overkwam denk ik.

Waar voor het geld dit seizoen :)
 
Terug
Bovenaan