VTM2 Married at first sight: Australia

Becoming "white trash without morality" herself... Echt, wat een hypocriete heks!
(Maar wel een schoon vrouw puur fysiek!)
Ik vind hare neus een beetje vreemd qua vorm, haar lippen zijn een beetje opgespoten en ze heeft of te wel van nature erg dikke borsten of daar steken siliconen in. Ze zijn op het eerste zicht, toch een beetje meer dikker geworden op die laatste foto tov vorige foto's. Of misschien zie ik spoken?

T'is een schone dame, maar ze heeft toch wel een paar schoonheidsoperaties ondergaan. Hopelijk gaat ze daar niet in overdrijven. Je kan jezelf mooier maken daarmee, maar veel vrouwen gaan daar te ver in, en dan wordt het lelijk he.
 
Zoals gezegd moet ik wat inhalen, maar hoe kan die Olivia van grijze muis naar dit evolueren? Ik ben benieuwd!
 
Ik zit nu dus aan de aflevering waar Dom haar excuses heeft aangeboden de rest van de groep. Die Olivia is toch echt een manipulatief mens he. Vreselijk 🤢.

En ik weet dat er gestuurd, geplakt, geknipt en dingen uitvergroot worden, maar hoe snel veranderen die van gedachten bij het kleinste dat er gebeurt. "Oh neen, een kaartje met Mrs (achternaam van de man)". Volledig in paniek :unsure: .
 
Dom is ook wel een flapuit die actief op zoektocht is naar drama, maar zo'n types heb je in elk seizoen wel. Geeft ook interessantere televisie dan een bende grijze muizen.
 
Dom is ook wel een flapuit die actief op zoektocht is naar drama, maar zo'n types heb je in elk seizoen wel. Geeft ook interessantere televisie dan een bende grijze muizen.

Ze geeft idd wel snel (al dan niet onnodig) haar mening, al vond ik wel dat ze snel mensen goed kon oordelen.

Ze hebben het wel iets teveel uitgemolken die ruzie tussen dom & liv.

Die tamara, elke x als ik die zie moet ik aan een baviane gat denken, soms ziet die er goed uit, maar soms lijkt ze ook een beetje op een karikatuur.

Denk da al die deelnemers gratis tanden krijgen na elke seizoen van mafs, ben er vrij zeker van
 
Ze geeft idd wel snel (al dan niet onnodig) haar mening, al vond ik wel dat ze snel mensen goed kon oordelen.

Ze hebben het wel iets teveel uitgemolken die ruzie tussen dom & liv.

Die tamara, elke x als ik die zie moet ik aan een baviane gat denken, soms ziet die er goed uit, maar soms lijkt ze ook een beetje op een karikatuur.

Denk da al die deelnemers gratis tanden krijgen na elke seizoen van mafs, ben er vrij zeker van
En gratis opblaastieten. :unsure:
 
Ik denk dat Samantha nog wel redelijk naturel is, op haar kilo's make-up na, maar als je ze nu opzoekt, is dat ook verleden tijd.

Ik vraag me echt af waar het fout is gegaan, dat mensen denken dat onnodige plastische chirurgie een vooruitgang is geworden.
 
Net de ceremonie gezien. Leek behoorlijk in scène gezet, maar toch was het volop entertainment :unsure: . Alleen gaat Carolina nogal opkijken als Daniel uit de kast gaat komen :unsure:
 
Ben zeker ook geen fan van Olivia, maar geef ze nog wel gelijk over dat fitness. Zou ook niet vrolijk worden van zo'n fitnessfreak :unsure:
 
Die Olivia is toch echt vuiligheid he. Zoals mijn vrouw zou zeggen "een echte konijnenkop heeft die".

Bij Tamara zit er ook bitter weinig in. Telkens als ze die filmen komt die zo over:
focus-homer-simpson.gif
 
Die Olivia is toch echt vuiligheid he. Zoals mijn vrouw zou zeggen "een echte konijnenkop heeft die".

Bij Tamara zit er ook bitter weinig in. Telkens als ze die filmen komt die zo over:
focus-homer-simpson.gif

Die olivia en tamara die hebben mij toch wel al enorm geirriteerd.

Die moeten hun toch doodschamen als die da achteraf zien op tv :p

Hopelijl gaat den brent haar eens goed op haar plaats zetten
 
Tamara en Sam zijn toch ook uiteindelijk maar bitches.

Ik vind dat veel mannen er echt ongemeen hard van langskrijgen dit seizoen, ondanks al hun goede inzet en bedoelingen.
 
Tamara en Sam zijn toch ook uiteindelijk maar bitches.

Ik vind dat veel mannen er echt ongemeen hard van langskrijgen dit seizoen, ondanks al hun goede inzet en bedoelingen.
Van Sam schrok ik ook wel. Eigenlijk ging alles goed, tot het cinemagesprek met de ouders. Of ja, zo kwam het toch over. Al is Al ook wel een beetje puberaal. Ergens ga je je toch was volwassener moeten opstellen. Iedereen gedraagt zich wel eens als een puber, maar je moet dat wel niet de hele tijd doen natuurlijk.

Cody vind ik ook wel een speciale. Geeft me soms wat serial killer vibes :unsure:
 
Terug
Bovenaan