VTM2 Married at first sight: Australia

Suphafly

Well-known member

Persoonlijk vind ik niets aan blind getrouwd.

De eerste keren dat ik mijn vrouw zag kijken naar mafs dacht ik: “naar welke zever ben je nu weer aan het kijken”
Nu, 3 seizoenen later ben ik zelf stiekem fan geworden.
ik vind mafs eerder iets zoals blind getrouwd gemengd met temptations island, helaas moet je de herhalingen er dan ook wel bijnemen.

Ondertussen zijn de uitzendingen op tv al bij het 3de huwelijk halverwege het seizoen.

Weet niet of er nog mensen dit volgen?
Gelieve nog niet teveel te spoilen moest dit toch zo zijn.
 

Persoonlijk vind ik niets aan blind getrouwd.

De eerste keren dat ik mijn vrouw zag kijken naar mafs dacht ik: “naar welke zever ben je nu weer aan het kijken”
Nu, 3 seizoenen later ben ik zelf stiekem fan geworden.
ik vind mafs eerder iets zoals blind getrouwd gemengd met temptations island, helaas moet je de herhalingen er dan ook wel bijnemen.

Ondertussen zijn de uitzendingen op tv al bij het 3de huwelijk halverwege het seizoen.

Weet niet of er nog mensen dit volgen?
Gelieve nog niet teveel te spoilen moest dit toch zo zijn.
My guilty pleasure as well! 😍😍😍
 
Toch ook een guilty pleasure hier. Ik vind het alleen jammer dat de afleveringen onnodig lang uitgetrokken zijn met enorm veel herhalingen. In feite is het een opbouw van spanning, nadien de ontlading op de dinner parties en nadien de ontnuchtering op de commitment ceremony. Rinse, repeat. Een aantal koppels zijn relatief normaal en vormen vaak een werkbare match. Er wordt op zijn minst een deel gescript en een aantal deelnemers worden erin gezet puur om de boel op te stoken, vaak op aansturen van de productie. Maar we blijven kijken. :unsure:
 
ik geniet wel van alle drama.
Die nieuwe vrouwen 🤣, de een behandelt iemand net waar ze bang voor was om zelf zo behandelt te worden.

Al doet hij mij wa aan alec baldwin denken in Friends, over enthousiast


En dan hebben we die carolina, haha.
Wa een kalf, alleen lijken die afspraakjes met daniel teveel op opgezet spel.

den al, is precies toch ook ni het scherpste mes in de lade, af en toe is het alsof niemand thuis is daarboven, wel sympathiel tho’

Die dom is ook wel gieren, beste expert vant program
 
Laatst bewerkt:
Ik loop wat achter qua afleveringen, maar die Carolina is toch een irritant mens. Niks is goed genoeg voor haar en hare man maar moeite doen. Die trouwens sympathieker is dan ik dacht.
 
En dan nog zo snotterend: "Ik snap niet waarom hij daar zo zwaar aan blijft tillen..." Fucking hell, hij dacht een engeltje te hebben en gij blijkt een grofgebekte (dat white trash gedoe vind ik echt gemeen), haatdragende bitch te zijn... Raar dat hij dat niet zomaar laat passeren ja! :unsure:
 
En dan nog zo snotterend: "Ik snap niet waarom hij daar zo zwaar aan blijft tillen..." Fucking hell, hij dacht een engeltje te hebben en gij blijkt een grofgebekte (dat white trash gedoe vind ik echt gemeen), haatdragende bitch te zijn... Raar dat hij dat niet zomaar laat passeren ja! :unsure:
Ook heel fier op haar verhaal van de bruine jurk als bruidsmeisje. Niet echt een verhaal om mee te pronken.

Wat een rancuneuze vrouw !!!
 
Begonnen kijken naar eerste afleveringen.
Ieder jaar denk ik dat de bodem bereikt is maar dit seizoen lijkt me toch weer heel "speciaal" te worden.
Love it.
 
Geweldige TV toch :D

Olivia, nog nooit zo een haatdragend, manipulatief en gebroken mens gezien. Die heeft zodanig weinig kwaliteiten dat ze 'petty bitch', 'geen empathie hebben' iets positief vind. Damaged goods zenne
 
Geweldige TV toch :D

Olivia, nog nooit zo een haatdragend, manipulatief en gebroken mens gezien. Die heeft zodanig weinig kwaliteiten dat ze 'petty bitch', 'geen empathie hebben' iets positief vind. Damaged goods zenne
Zal vast goed lukken om haar opleiding als leerkracht af te ronden en dan probleemloos een job te vinden daarin! 🙈
 
Geen idee hoe die Liv zolang voor haar vader kon zorgen om dan te eindigen als een emotie-/empathieloos mens dat zo haatdragend en gemeen is
 
Terug
Bovenaan