VTM Latem Leven

Net toen de pandemie begon, was één van de eerste gedachte hier, als de chaos de goederenstroom bereikt en het word erg lelijk, welke rijke gemeente met grote voorraadkelders zou ik eerst gaan rippen? Het volk uit Brasschaat, of Sint Martens Latem?

Allebei natuurlijk maar Latem eerst want daar kom'k tenminste nog zonder kleerscheuren vanaf.
 
Ik heb vorig seizoen gezien waar toen de ex van Koen Wauters, Valerie De Booser, aan mee deed. Waar ze toen nog probeerden Latem voor te stellen als een soort Monaco hebben ze nu beseft dat dat dorp niet echt veel te bieden had voor een vervolg.

Dit seizoen gaat het meer over mensen uit Latem die ver weg op vakantie zijn of een ballonvaart doen. Het heeft inderdaad een sfeer van dikkenekken en je zou ze zo kunnen spotten in Knokke.

Wat ook bijzonder is: het zijn amper 4 afleveringen voor seizoen 2. Misschien voelden ze zich verplicht om nog een 2e seizoen te doen maar dan toch het absolute minimum om er vanaf te zijn.
 
Net toen de pandemie begon, was één van de eerste gedachte hier, als de chaos de goederenstroom bereikt en het word erg lelijk, welke rijke gemeente met grote voorraadkelders zou ik eerst gaan rippen? Het volk uit Brasschaat, of Sint Martens Latem?

Allebei natuurlijk maar Latem eerst want daar kom'k tenminste nog zonder kleerscheuren vanaf.

En waarom zou je in Brasschaat er niet zonder kleerscheuren vanaf komen :wtf:
 
Bij dit nieuwe seizoen doet blijkbaar ook het powerkoppel uit Personal Trainers mee, dat ondertussen al maanden uit elkaar is.
 
Bij dit nieuwe seizoen doet blijkbaar ook het powerkoppel uit Personal Trainers mee, dat ondertussen al maanden uit elkaar is.
Die hier vertellen hoe verliefd ze zijn en samen een andere woonst zoeken en over hun kinderwens vertellen.
 
Laatst bewerkt:
Bij dit nieuwe seizoen doet blijkbaar ook het powerkoppel uit Personal Trainers mee, dat ondertussen al maanden uit elkaar is.
Ah juist, die zaten in een ander programma! Dacht dat het in seizoen 1 van Latem Leven was.
Ook weer diezelfde klant in beeld 😆
 
Vrij irritant hoe zij stelde dat ze niet tevreden zijn met een 'gewoon' huis of een 'gewone' auto, want zij heeft ambitie.

Benieuwd hoe Tibby die ambitie gaat waarmaken zonder de centjes van (de familie van) Arnaud.
 
Vrij irritant hoe zij stelde dat ze niet tevreden zijn met een 'gewoon' huis of een 'gewone' auto, want zij heeft ambitie.

Benieuwd hoe Tibby die ambitie gaat waarmaken zonder de centjes van (de familie van) Arnaud.
Iedereen hier weet exact hoe, maar tot het gebeurt is het oneerbiedig om dat te zeggen.

Laten we stellen dat ze haar aantal fans gaat overschatten.
 
  • Haha
Waarderingen: daca
In de preview van de 3e aflevering zegt Arnaud (op zijn eentje) dat er iets niet goed zat in de relatie, dus denk dat de breuk met Tibby daar aan bod zal komen.
 
In de preview van de 3e aflevering zegt Arnaud (op zijn eentje) dat er iets niet goed zat in de relatie, dus denk dat de breuk met Tibby daar aan bod zal komen.
En in de 2e zeggen ze net nog hoe goed ze bij elkaar passen en waarom (en dat de kinderwens nog niet in vervulling gegaan was lag aan hem, volgens haar reacties (terwijl er nog niets onderzocht was)).
 
Die vierde aflevering was er één te veel, ik snap dat ze het seizoen kort hielden. Het enige wat ze toonden waren panden die heringericht werden en een diner samen, weinig boeiend. Ik denk dat er geen 3e seizoen in zit.
 
En overal zie je diezelfde figuren opduiken, zoals die Jill Cnudde
Als ik de reclames bekeek voor de sponsors waren dat clips van de deelnemers zelf, Insentials, Just Russel en een galerie in Latem. Dus eigenlijk waren ze hun eigen programma aan het maken met premium exposure. Anderen mochten er wss weinig aan te pas komen.
 
Toch wel een beetje geld in de vuilbak neen? Betalen voor reclame terwijl je al (gratis) reclame aan het maken bent
 
Terug
Bovenaan