VTM De Pfaffs

Sam en Kelly die gaan winkelen in de Colruyt en voor €100 met een volle kar daar buitenrijden. Het is leven is precies toch wel een beetje duurder geworden ondertussen :sop:
 
Kelly gespot met een t-shirt van Cuisine X, legendarisch stubru-programma met Ronny Mosuse en de jonge Steven Van Herreweghe. (Mijn meter is zestig.)
 
Sam en Kelly die gaan winkelen in de Colruyt en voor €100 met een volle kar daar buitenrijden. Het is leven is precies toch wel een beetje duurder geworden ondertussen :sop:
Maar dat is dan ook al 20 jaar geleden dus vrij normaal dat alles duurder is. Zo is het leven nu eenmaal. Dat was het begin van de euro.
 
Die keeperschool, bij dat een manneke waarvan hij zegt dat het een talent is. Zat Jean Marie er wel niet naast want gaat als ik het zo ziet over Kenny Steppe.
Sammeke blijft toch echt een fenomeen maakt de reeks sympathiek tegenover die Nicolas. Die vriend van Kelly is wel een speciaal geval.
 
Sammeke blijft toch echt een fenomeen maakt de reeks sympathiek tegenover die Nicolas.
Awel ik vind Nicolas in die eerste afleveringen eigenlijk veel sympathieker overkomen dan ik in mijn herinnering had. Het was toch hij die die uitspraak "voor minder dan €10.000 kom ik mijn bed niet uit" deed?
 
JM gewoon op een matras in de koffer van een break terug naar Belgie, na zijn moto accident. Terwijl zijn ze thuis wat planken aan het in elkaar slaan om hem een bed te maken.
Tis al even geleden, maar dat lijkt zelfs voor die tijd toch heel primitief, niet?
 
JM gewoon op een matras in de koffer van een break terug naar Belgie, na zijn moto accident. Terwijl zijn ze thuis wat planken aan het in elkaar slaan om hem een bed te maken.
Tis al even geleden, maar dat lijkt zelfs voor die tijd toch heel primitief, niet?
Tja, tegenwoordig moet je voor elk kakske en piske dat je wil doen eerst een masterdiploma halen. Is dat dan beter?
 
Een mens die net een zwaar accident gehad heeft in de koffer zwieren leek mij nu gewoon niet echt de beste optie 😀
En dan dat bed, hetgeen eigenlijk een houten plank met een matras op was. Als je daar als gezonde mens een nacht moet op liggen, ben je al perte total :laugh:
 
Hoe die Jean Marie de camera altijd te woord staat 😂
Sam met de pampers en hondenkakjes 🤮😂
 
En op dat "caraïbisch" feestje waren ook Joyce De Troch en partner Peter Hoogland te zien. Hoe zou het daar mee zijn? :laugh:

Schermafbeelding-2020-11-27-om-07.00.04-891x500.png
 
En dan dat bed, hetgeen eigenlijk een houten plank met een matras op was. Als je daar als gezonde mens een nacht moet op liggen, ben je al perte total :laugh:
Hoe de mens ooit overleefd heeft voor de uitvinding van een matras met interne vering + lattenbodem is mij een volledig raadsel.

Daarom dat we vroeger zo voorover liepen zeker?

Haha heeft niemand hier ooit eens op een matras op de grond gelegen? (of ne slaapzak op de grond) als ik bij een vriendje ging slapen was dat zowat de norm. Nu dit was vast nog in het krijttijdperk ofzo

Vanaf je een matras hebt kan je toch perfect slapen zeker? Denk eerder dat de mens nu een beetje te verwend is.

Een beetje te veel lawaai, een beetje te warm, te zacht, te hard,...
Gwn even denken dat sommigen in de 2 de wereldoorlog hebben moeten leven en hier vallen ze achterover omdat iemand op een matras moest slapen die wel op een plank lag zeker!
 
Hoe de mens ooit overleefd heeft voor de uitvinding van een matras met interne vering + lattenbodem is mij een volledig raadsel.

Daarom dat we vroeger zo voorover liepen zeker?

Haha heeft niemand hier ooit eens op een matras op de grond gelegen? (of ne slaapzak op de grond) als ik bij een vriendje ging slapen was dat zowat de norm. Nu dit was vast nog in het krijttijdperk ofzo

Vanaf je een matras hebt kan je toch perfect slapen zeker? Denk eerder dat de mens nu een beetje te verwend is.

Een beetje te veel lawaai, een beetje te warm, te zacht, te hard,...
Gwn even denken dat sommigen in de 2 de wereldoorlog hebben moeten leven en hier vallen ze achterover omdat iemand op een matras moest slapen die wel op een plank lag zeker!
Heb wel de indruk dat dat met de leeftijd (althans mijn leeftijd toch) erger wordt. Vroeger kon ik idd ook zonder problemen overal op slapen en nergens last van hebben. Nu hadden wij onlangs een nieuw bed gekocht (dat in principe veel hogere kwaliteit is dan het voorgaande) en ik ben toch gedurende een aantal weken met een stijve nek opgestaan, heb echt moeten experimenteren met de juiste hardheid instelling van de lattenbodem. Nu is mijn nek er eindelijk aan gewoon :unsure:
 
Sam en Kelly die samen in bed liggen. Hij is met haar "trees" aan het spelen en zij met zijne "tap". En dan staat zo'n cameraploeg daarop te filmen. Dit soort TV wordt toch echt niet meer gemaakt :eek:
 
Laatst bewerkt:
Was ook een ander tijdperk. Ik denk uiteindelijk dat Het Geslacht De Pauw niet zó ver van de werkelijkheid zat soms. :unsure:
Ook die pure uitlach-tv à la Schildestrand, Superfans, Beauty and the Nerd, Zeetongen en Bakvissen, FC Nerds Exotische Liefde,... zou nu niet meer kunnen. Ergens is dat jammer aangezien zulke figuren tegen zichzelf beschermd moeten worden, anderzijds was dat altijd wel lachen. :laugh:
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Terug
Bovenaan