VTM2 Battle Cat: De 9 levens van Cindy Dandois

Chill Panda

Well-known member
Crowdfunder FE
E82D7764-2D47-46DF-B680-C493C64D74F8.jpeg


Programmamaker Luk Wyns duikt in het excentrieke en turbulente leven van de Belgische kooivechtster Cindy 'Battlecat' Dandois.

Te bekijken via VTM 2 en VTM GO.
 
6 kinderen en geen geluk in de liefde (verschillende partners en steeds mislukt). Ergens wel jammer want mijn indruk is dat ondanks al haar tatoeages, haar stoer uiterlijk, haar gevechtssport en modellenwerk, ze innerlijk best wel een lieve vrouw is, denk ik.

Al moet het natuurlijk als man ook wel niet gemakkelijk zijn om met zo iemand samen te leven omdat alles in het teken staat van haar sport en haar modellenwerk. Ze zal natuurlijk amper tot nooit thuis zijn en t'is een lief katje met klauwen lol.

Ik ga de documentaire eens bekijken, dit lijkt me wel interessant. :)
 
Toevallig deze week zien voorbijkomen tijdens het zappen.
Haar dochter doet blijkbaar ook dergelijke fights. Is nog geen 16j oud of zo maar ze maakte er daar al eentje in alsof het niets was. damn 😅

 
Denk dat ze ondertussen met haar broer Ben Dandois gebroken heeft..
Hij heeft eind 2020, getuigd tegen haar toen haar ex-vriendje voor de rechtbank stond voor slagen en verwondingen. Dat werd hem waarschijnlijk niet in dank afgenomen. Maar goed, dat is een privézaak tussen die twee.
 
Amusant om te volgen, maar Luk Wyns komt soms over als een vieze oude man terwijl die absoluut niets verkeerd zegt. Hij gebruikt het Paul Jambers praatritme ongeveer, maar het loopt ergens mis. Vooral als hij daar recht in de camera staat te praten. :unsure:
 
Ik volg Cindy al wat langer op Instagram, volgens mij van toen dat Ben bij WTTA zat. Programma staat hier dan ook wekelijks op.

Blijft eigenlijk zot om te zien bij welke organisaties ze gevochten heeft.
en gezien de laatste aflevering, eens zo schrijnend om te zien waar ze nu staat…
 
Dat haar dochter haar foto's trekt voor Onlyfans? :unsure:
Was mij opviel, is dat haar dochter toch ook al ferm dikke borsten heeft (toen ze close up voor de camera stond viel dit echt op), voor maar 15 jaar te zijn. Zo moeder, zo dochter.
 
  • Haha
Waarderingen: 515
Was mij opviel, is dat haar dochter toch ook al ferm dikke borsten heeft (toen ze close up voor de camera stond viel dit echt op), voor maar 15 jaar te zijn. Zo moeder, zo dochter.
De dochter die de foto's nam was wel niet de 15 jarige dochter. 😉
 
Ik volg Cindy al wat langer op Instagram, volgens mij van toen dat Ben bij WTTA zat. Programma staat hier dan ook wekelijks op.

Blijft eigenlijk zot om te zien bij welke organisaties ze gevochten heeft.
en gezien de laatste aflevering, eens zo schrijnend om te zien waar ze nu staat…
Had ze een betere stand-up game gehad tegen Alexis Davis, had ze een vervolg bij de UFC gehad. Sindsdien alleen maar verloren bij grotere promoties als Bellator en PFL. Denk dat Onlyfans soms bij haar de grootste prioriteit heeft al is zij niet de enigste, kijk naar Paige van Zant enz..

De vriendschap en het vele trainen met Miesha Tate lijkt me ook al verleden tijd, was nochtans iemand goed voor van te leren.
 
Terug
Bovenaan