VTM2 Expeditie Gooris Japan

Sam en de USB poort die er geen bleek ter zijn : hilarisch, Kelly maakt wat mee met die kerel ;)
Shania knappe vrouw ... aan die haar deur staan ze toch aan te schuiven?
Reisprogramma met een andere insteek , kijk er met plezier naar, hopelijk komen er nog een paar seizoenen.
 
Shania knappe vrouw ... aan die haar deur staan ze toch aan te schuiven?
Die is al jaren vrijgezel en zal nog jaren vrijgezel blijven, die zit in haar bubble met mama & papa & broer
Ik vind ze wel veel streken hebben, en hoeveel keer die haar moeder nadoet :wtf:
 
Ik vind dit toch een zwakker programma dan het vorige. Misschien komt dat door Japan. Ik heb alleszins nog niets gezien waarvoor ik naar daar zou willen, integendeel, vaak cringe "cultuur" brrrr.
 
Die streken vallen heel goed mee, kom die af en toe tegen bij ons in’t dorp en café’s en niks aan te zien,

Soms wel wat te veel gedronken.
Allemaal super vriendelijke mensen, heel dat gezin en hun grootouders. Woon al jaren in de buurt en nog nooit iets verkeerd van gezien of gehoord. Integendeel zelfs, iedereen die hen al is tegengekomen kan enkel maar goese dingen zeggen.
 
Allemaal super vriendelijke mensen, heel dat gezin en hun grootouders. Woon al jaren in de buurt en nog nooit iets verkeerd van gezien of gehoord. Integendeel zelfs, iedereen die hen al is tegengekomen kan enkel maar goese dingen zeggen.
Kan ik bevestigen.
Den bompa lag ooit de kamer naast mijn grootmoeder in het ziekenhuis en allemaal een paar keer tegen het lijf gelopen.
 
Sam speelt toch meer en meer een karikatuur van zichzelf? Die lijkt me dommer en dommer te worden en vroeger viel dat toch mee?
 
Sam speelt toch meer en meer een karikatuur van zichzelf? Die lijkt me dommer en dommer te worden en vroeger viel dat toch mee?
Vind ik ook dat die grellig mager is geworden, zeker ook met zijn kaalgeschoren koppeke lijkt die precies ziek te zijn? Ale niet slecht bedoeld he mannekes.
 
Zie dit fantastisch graag door hun leuke sfeer onderling, hetzelfde als met de Verhulstjes eigenlijk.
Japan zelf heeft me wel nog niet echt de indruk gegeven van "wow, daar moet ik naartoe" terwijl ik ook in m'n geeky periode heb gezeten.
 
Vind ik ook dat die grellig mager is geworden, zeker ook met zijn kaalgeschoren koppeke lijkt die precies ziek te zijn? Ale niet slecht bedoeld he mannekes.
Op een paar jaar tijd heeft zijn leeftijd hem ook gewoon ingehaald. 5 jaar geleden zag die er nog piepjong uit, nu ziet hij er effectief 50+ uit.
 
Is ne roker ook dacht ik. Slaapt of sliep op zijn minst ook op bijzondere uren. Super gezonde levensstijl heeft hem iig niet.

In ieder geval wel een zalige familie, Verhulstjes, Vermeires en weet ik veel wat allemaal interesseren me niet maar voor dit programma maak ik met veel plezier een uitzondering :D .
 
Sam speelt toch meer en meer een karikatuur van zichzelf? Die lijkt me dommer en dommer te worden en vroeger viel dat toch mee?
Komt net zeer authentiek over vind ik. Wat dit programma nu al 3 seizoenen des te amusant maakt, itt andere bekende families die per se in de spotlight willen staan.
 
Terug
Bovenaan