Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Wat een pak slaag voor Wright. Set 2 en 3 zelfs geen 80 average
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verblind door de kerstlampjesWat een pak slaag voor Wright. Set 2 en 3 zelfs geen 80 average
Als ik zijn leeftijd moet schatten dan zou ik zeggen: 30 jaar oud? Hij ziet er voor mij echt geen 16 jaar uit. Of ben ik nu de enige die dat vindt?Set gemiddeldes van Littler : 110 , 106 , 103,4. En 7x 180 in 11 legs.
Morgen mag hij opnieuw spelen tegen Andrew Gilding. Ik ben fan van Gilding maar geef hem geen enkele kans om te winnen. Daarna wacht Matt Campbell die gisteren Wade uitschakelde en in de 4de ronde is het dan mogelijks tegen Wright of van Barneveld. Het zou me niet verbazen dat hij de kwartfinale haalt.

Het was wel een beetje 'much' iddHeer-lijk dat Wright eruit ligt die zijn walk on was er zo ver over, mensenlief.
Nee, ik dacht preces hetzelfde toen ik die voor het eerst op TV bezig zag enkele weken terug (als sporadisch darts kijker). Ik viel bijna van mijn stoel toen de commentator zei dat hij nog 17 moest worden.Als ik zijn leeftijd moet schatten dan zou ik zeggen: 30 jaar oud? Hij ziet er voor mij echt geen 16 jaar uit. Of ben ik nu de enige die dat vindt?

Hij is toch niet lelijk (vind ik)? Hij ziet er gewoon (veel) ouder uit dan hij is. Lelijk of mooi zijn <> Hoe oud je eruit ziet.Tja wat maakt dat uit? Hij is 16 en een toptalent, het is geen schoonheidswedstrijd.

Die dubbels. Vanaf set 3 ging er bijna geen enkele meer in. Zo win je dus niet.De Decker vs Razma. Wat een zenuwen beide spelers.

Toch een sterke match van beiden. Ruim boven de 90 gemiddeld en beiden (voorlopig) goed op de dubbels.Littler op koers