Vragenvuur Vragenvuur: Dr. Sheldon Cooper

Hmm, moeilijk omdat ik wel op veel subfora post. Ik ga voor @Deckard @straight_six @exCite. Al zou ik met een paar BG'ers van het voetbalforum wel eens een match willen kijken.
Wat is uw favoriet drankske?
En ook al ben je Brugge supporter, naar welke ploeg/match zou je met mede-BG'ers willen gaan kijken? Liefst een Belgische match of eerder ergens anders wegens hoger niveau?
TL;DR: It sucked but I'm fine
Holy shit. This really sucks, ik vind het oprecht erg voor u dat uw moeder er zo is mee omgegaan.
 
Wat is uw favoriet drankske?
Als iemand die (heel) veel drinkt kan ik wel genieten van meerdere dingen.
Ik wissel graag af tussen een goeie GT, een bruine rum met Cola Zero en een Wodka Cranberry.
Maar met cocktails kan je bij mij weinig verkeerd doen.
En ook al ben je Brugge supporter, naar welke ploeg/match zou je met mede-BG'ers willen gaan kijken? Liefst een Belgische match of eerder ergens anders wegens hoger niveau?
Hmm, maakt mij niet zo heel veel uit. Ben de laatste jaren al meer naar Anderlecht en Gent gaan kijken dan naar Club Brugge, gewoon omdat niemand van vrienden/familie voor Club is :p

Maar, ik zou heel graag eens een echte Europese topmatch gaan kijken. Ik had in 2019 tickets gekocht voor Manchester City - Arsenal te gaan kijken. Dan een paar maand voor de match kreeg ik een mail dat de match een week verzet was. Mijn hotel en vliegtickets mogen omboeken, serieus wat geld gekost. Een week voor ik dan ging vertrekken is die match nog eens uitgesteld omdat toen COVID net uitbrak. Dus maar gewoon naar de twee stadions in Manchester gaan kijken en een refund op mijn tickets gekregen. :unsure:

Ik ben al enkele stadions gaan bezoeken zoals Camp Nou, Bernabeu, Amsterdam Arena maar een match is er nog nooit van gekomen :p
 
Je bent van het Gentse en supporter van Club Brugge. Heb je daar nooit ambras mee gehad in je omgeving? :unsure:
Goh ambras, nee :p
Vroeger op school was het natuurlijk wel altijd over-en-weer lachen als er verloren werd natuurlijk.
Maar heel mijn familie is voor Anderlecht, op onze pa na die overgelopen is naar Gent een paar jaar geleden :unsure:
 
Heftig verhaal van je coming out.
Heb je al contact gehad met organisaties (bv casa rosa) in het Gentse om die negatieve cultuur op straat te bespreken? Is echt iets waar de stad niet voor wil staan.
 
Heftig verhaal van je coming out.
Heb je al contact gehad met organisaties (bv casa rosa) in het Gentse om die negatieve cultuur op straat te bespreken? Is echt iets waar de stad niet voor wil staan.
Een vriend van mij werkt bij Cavaria maar eens het gesprek richting andere culturen gaat draait dat gesprek uit op "racist" en stopt het een beetje.
Maar hoe ga je dat in Gent nog omkeren? Gent is echt een vuilbak.

Ik ben absoluut geen racist maar soms moet je problematiek gewoon durven benoemen. Hetzelfde met die lage vaccinatiegraad in Brussel.
 
Two-handed archer warrior meestal. Zou graag eens full mage gaan maar komt er nooit van :p
Ken dat, ik eindig dan altijd bij sneaky Archer.

Enige favourite verhaallijnen?

Heb je bepaalde verwachtingen naar de opvolger? Dingen wat je graag wilt terugzien of veranderen?

Heb je eerdere TES games ook gespeeld?
 
Ken dat, ik eindig dan altijd bij sneaky Archer.

Enige favourite verhaallijnen?

Heb je bepaalde verwachtingen naar de opvolger? Dingen wat je graag wilt terugzien of veranderen?

Heb je eerdere TES games ook gespeeld?
Goh, ik heb Skyrim echt al 1000'en uren gespeeld op elk mogelijk platform.
Thieves Guild en Dark Brotherhood als ik moet kiezen :D

Mijn verwachtingen zijn wel hoog voor de volgende Elder Scrolls. Voor mij hoeft er weinig te veranderen, Skrim was voor mij persoonlijk vrij perfect. Misschien wat meer keuzemogelijkheden qua conversatie en consequenties van keuzes die je maakt?

Ik heb Oblivion en Morrowind ook wel gespeeld maar niet zoveel als Skyrim.
 
Terug
Bovenaan