Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Set gemiddeldes van Littler : 110 , 106 , 103,4. En 7x 180 in 11 legs.

Morgen mag hij opnieuw spelen tegen Andrew Gilding. Ik ben fan van Gilding maar geef hem geen enkele kans om te winnen. Daarna wacht Matt Campbell die gisteren Wade uitschakelde en in de 4de ronde is het dan mogelijks tegen Wright of van Barneveld. Het zou me niet verbazen dat hij de kwartfinale haalt.
Als ik zijn leeftijd moet schatten dan zou ik zeggen: 30 jaar oud? Hij ziet er voor mij echt geen 16 jaar uit. Of ben ik nu de enige die dat vindt? :support:
Maar ja ik ben dan ook slecht in het schatten van leeftijden lol.

Anyways, ik zie hem ver komen. Zelfs WK is mogelijk, al denk ik dat de ervaring van de wereldtop het uiteindelijk nog wél zal halen dit jaar.

Als ik zijn leeftijd moet schatten dan zou ik zeggen: 30 jaar oud? Hij ziet er voor mij echt geen 16 jaar uit. Of ben ik nu de enige die dat vindt?
Nee, ik dacht preces hetzelfde toen ik die voor het eerst op TV bezig zag enkele weken terug (als sporadisch darts kijker). Ik viel bijna van mijn stoel toen de commentator zei dat hij nog 17 moest worden. :laugh:

Tja wat maakt dat uit? Hij is 16 en een toptalent, het is geen schoonheidswedstrijd.

WK zie ik hem nu nog niet worden maar tja ik zou ook niet zeggen dat het onmogelijk is… hij zou dit niveau moeten doortrekken en voor een debutant van 16 lijkt mij dit zeer onwaarschijnlijk als hij daarin zou slagen…

Hoop er wel voor, zie hem graag spelen!

Hoop gewoon dat Humphries er snel uitligt, das nu een kerel daar ik echt niet op kan kijken. Hoe onsportief dit ook klinkt…

Wel vreemd van Wade, had die echt als minstens kwartfinalist in gedachten.

Tja wat maakt dat uit? Hij is 16 en een toptalent, het is geen schoonheidswedstrijd.
Hij is toch niet lelijk (vind ik)? Hij ziet er gewoon (veel) ouder uit dan hij is. Lelijk of mooi zijn <> Hoe oud je eruit ziet.
Maar inderdaad het maakt verder niet(s) uit. :tongue:

Heeft blijkbaar 2 jaar geleden als eens ergens een match gefinished met een 9-darter ook.
Straf.

En die ziet er inderdaad 2 keer zou oud uit dan hij is. Maar lelijk is hij niet nee.

De Decker vs Razma. Wat een zenuwen beide spelers.
Die dubbels. Vanaf set 3 ging er bijna geen enkele meer in. Zo win je dus niet.
Noch Mario noch Mike hebben hier hun beste niveau getoond. Below Par. :frown:

De Belgen vallen tot op heden toch tegen vind ik. De druk van Ally Pally? Het blijft een speciale omgeving he.
The stress killed them both. (Mario en Mike)

Littler op koers
Toch een sterke match van beiden. Ruim boven de 90 gemiddeld en beiden (voorlopig) goed op de dubbels.
Gilding die dan op het moment supreme de mist in gaat in set 1 & 2 waardoor Littler beide sets pakt.
Maar nu is het Littler die wat begint te knoeien en Gilding breakt Littler meteen in set 3. Toch wel erg spannend :)

Set 4 was niet meer om aan te zien. Daar merk je toch op dat Littler vermoedelijk nog niet klaar is voor de titel.
Tegen Gilding die zelf enorm hard begon te knoeien lukte het nog net, maar laat dit tegen Mvg zijn en Littler had vandaag gewoon 'verloren'.
(wat géén schande is hé)

Maar chapeau. Een gast van 16 (!) die in R3 staat. Daar doe ik mijn hoed voor af. Een diepe buiging.

Laatst bewerkt:
Scott w liet ook wel mooie dingen zien.
Net niet die 9 darter

Littler speelt op een wolk momenteel.

De oude rotten wade-wright? Raar
De oude rot die het verst gaat komen, garry anderson
@makila
Ik volg je met a baetens en mvg 😊
Mvg is wel te pakken nu,is niet zo top de laatste weken

Allez veel show voorop maar weer choken op de dubbels. Belooft weer.

Edit: Hempel gelukkig nog erger

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan