Vragenvuur Vragenvuur: Dr. Sheldon Cooper

Op aanvraag, mijn lijstje met vragenvuur vragen, numbered for your convenience (graag de lijst mee te copy-pasten in je antwoord voor leesbaarheid):
  1. Er zijn 2 soorten mensen in deze wereld, welke ben jij?
    1. WC-rolleke afrollen naar muur of van de muur af?
    2. Was je specifiek uw benen in de douche of niet?
    3. Lang op de wc of kort?
    4. 1 alarm of 37 verschillende op je telefoon?
    5. Saus op de frieten of erlangs?
    6. Gat afvegen langs voor of achter? (speciaal voor @Tha_nOn behouden we deze)
    7. Choco met een mes of lepel?
    8. Pizza met een mes of schaar?
    9. (deze speciaal toegevoegd voor @Googke en @Tha_nOn.. ik begin een trend te zien Nonneke) Een paar cm in het holleke vegen of enkel errond?
    10. (credits aan @Lt. ZweedVoet) Hoe vouwt u uw boterham?
  2. Favo vragen (en neen niet een top afratelen, NU beslissen wat je op #1 zet, KILL YOUR DARLINGS
    :evil:
    ):
    1. Band / muziekartiest?
    2. Album?
    3. Song?
    4. Film?
    5. Regisseur?
    6. Acteur / actrice?
    7. Boek?
    8. Comic / Manga?
    9. Game?
    10. Game designer of company?
    11. Comedian?
    12. ... anything to add?
  3. Wat zou je (al dan niet uw eigen) kinderen willen meegeven?
  4. Hoe voel je je tijdens Covid?
  5. Wat staat op nr 1 op je bucket list?
  6. Welke subfora van BG bezoek je zoal?

En als laatste natuurlijk: Welke vraag hoop je dat niemand stelt?
 
Op aanvraag, mijn lijstje met vragenvuur vragen, numbered for your convenience (graag de lijst mee te copy-pasten in je antwoord voor leesbaarheid):
  1. Er zijn 2 soorten mensen in deze wereld, welke ben jij?
1. WC-rolleke afrollen naar muur of van de muur af?
Van de muur, duh :p

2. Was je specifiek uw benen in de douche of niet?
Ik ga letterlijk elke dag in bad maar de zeldzame keren dat ik een douche neem was ik die niet specifiek

3. Lang op de wc of kort?
Kort

4. 1 alarm of 37 verschillende op je telefoon?
Ik heb er drie. Eentje om wakker te worden, eentje om op te staan en eentje wanneer ik moet vertrekken 's morgens.

5. Saus op de frieten of erlangs?
Ik doe de saus erop maar ik vraag in de frituur wel altijd mijn saus apart zodat ik het zelf kan doen :p

6. Gat afvegen langs voor of achter? (speciaal voor @Tha_nOn behouden we deze)
Hoe werkt langs voor zelfs? :help:

7. Choco met een mes of lepel?
Ik eet nooit brood en dus ook geen choco maar sowieso niet met een lepel.

8. Pizza met een mes of schaar?
Welke psycho snijdt zijn/haar/hun pizza met een schaar?

9. (deze speciaal toegevoegd voor @Googke en @Tha_nOn.. ik begin een trend te zien Nonneke) Een paar cm in het holleke vegen of enkel errond?
:unsure: what?

10. (credits aan @Lt. ZweedVoet) Hoe vouwt u uw boterham?
Niet, want ik eet geen boterhammen :p

2. Favo vragen (en neen niet een top afratelen, NU beslissen wat je op #1 zet, KILL YOUR DARLINGS
:evil:
1. Band / muziekartiest?
Mijn Last.fm zegt Franz Ferdinand maar mijn hart zegt Foals momenteel

Foals - What Went Down

Pffff, belachelijk moeilijk. Led Zeppelin - Stairway To Heaven dan maar.

Terminator 2 en The Matrix. Ik kan niet kiezen, sorry :p

5. Regisseur?
Bleh, ook weer zo moeilijk. Doe maar Christopher Nolan.

6. Acteur / actrice?
Hm. Als acteur kies ik Tom Cruise. Ik denk moest ik een top 100 van favoriete films maken dat den Tom er het vaakst tussen zou zitten.
Actrice ga ik voor Jennifer Lawrence, al heb ik niet echt een actrice die mij kan "sellen" om een bepaalde film te zien.
Maar J.Law is altijd heel normaal en grappig in haar interviews, wel een mooi meisje ook. Vond haar ook wel goed in The Hunger Games, X-Men, SLP, American Hustle en Passengers so... :)

Als groot Harry Potter-fan ga ik voor Harry Potter and the Goblet of Fire.

8. Comic / Manga?
Pass, geen lezer van comics/manga.

Ook zo moeilijk. Skyrim dan maar.

10. Game designer of company?
Ik ga Microsoft kiezen aangezien die nu de meeste van mijn favoriete gamebouwers in huis hebben. Ik ben een gigantische Sea of Thieves- en Viva Pinata-fan dus Rare. Maar Fallout, Elder Scrolls, Doom, Prey, Dishonored, Wolfenstein van Bethesda. Dan nog in-house Halo en Forza :love:

11. Comedian?
Ook niet de grootste comedy fan. Maar laat ons Ricky Gervais zeggen.

12. Wat zou je (al dan niet uw eigen) kinderen willen meegeven?
Dat het oké is voor mensen om te zijn wie ze willen zijn. Who cares of je ros haar of blond haar hebt? Dat je dik bent of graatmager? Wat maakt het uit welke soort kleren je aan hebt? Val je op mannen, vrouwen, beide of helemaal niks? Who cares? Het leven is al kort genoeg. You do you.

13. Hoe voel je je tijdens Covid?
Op zich wel oké. Ik moet elke dag fysiek gaan werken dus op dat vlak is er voor mij geen verschil. Mijn familie zie ik sowieso dus ook daar weinig verandering. Waar ik wel moe van word is dat social media en nieuws hele dagen enkel maar over COVID gaan en dat er zoveel domme mensen niet inzien dat ze het probleem zijn. Heel dat anti-vaxx gedoe, ik word er echt moe en slechtgezind van.

14. Wat staat op nr 1 op je bucket list?
Ik vind dat echt moeilijk aangezien ik voor de meeste dingen te lui ben en ik droom ook niet echt van "doenbare" dingen. Als ik echt iets wil doen, doe ik dat gewoon. Eens met mijn broer een Champions League-finale bijwonen lijkt mij wel iets cool ^^

15. Welke subfora van BG bezoek je zoal?
Algemeen, Voetbal, Crypto, Games

En als laatste natuurlijk: Welke vraag hoop je dat niemand stelt?
Vind ik eigenlijk een heel enge vraag omdat het een vraag is die ik zelf ook liever niet aan mezelf stel.
Is meestal een vraag waar je het antwoord niet op wil weten dus ik ga passen voor deze.
 
Welke psycho snijdt zijn/haar/hun pizza met een schaar?
Ik persoonlijk ook niet, maar best wel veel volk?

Hoe werkt langs voor zelfs? :help:
Gewoon ... meat&veggies opzij duwen en uw arm langs voor de pot in gaan zeker? 🤷‍♂️

:laugh:

Pffff, belachelijk moeilijk. Led Zeppelin - Stairway To Heaven dan maar.
:love:

Terminator 2 en The Matrix. Ik kan niet kiezen, sorry :p
:love: :love:

Dat het oké is voor mensen om te zijn wie ze willen zijn. Who cares of je ros haar of blond haar hebt? Dat je dik bent of graatmager? Wat maakt het uit welke soort kleren je aan hebt? Val je op mannen, vrouwen, beide of helemaal niks? Who cares? Het leven is al kort genoeg. You do you.
You do vooral who you want to do dus :unsure:.

Vind ik eigenlijk een heel enge vraag omdat het een vraag is die ik zelf ook liever niet aan mezelf stel.
Is meestal een vraag waar je het antwoord niet op wil weten dus ik ga passen voor deze.
Uiteraard ok hé :thumb:


Bedankt voor het inzicht in de geest van @Dr. Sheldon Cooper.
 
Terug
Bovenaan