Darts: 2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kudos aan Wattimena. Hij was duidelijk de mindere maar sloeg wel steeds toe op de juiste momenten.
Maar eerlijk is eerlijk: De beste heeft 'nipt' gewonnen.

Hoeveel matchen heb je gezien van Taylor als ik vragen mag? (Ik nul voor alle duidelijkheid)

Veel komt aan op longevity vind ik in die discussie. Ergens hoop ik persoonlijk dat hij die niet heeft want imo is het wel een stuk saaier geworden sinds Littler zo domineert.
Live geen. Op youtube een twintigtal. Dat zijn natuurlijk momentopnames en natuurlijk zijn beste matchen hé en ja zijn beste matchen waren allemaal rond 110 (of meer) :tongue:

Record gemiddelde finale WK staat nog steeds op naam van Taylor: 110,94 (2009)
Hoogste gemiddeldes ooit (PS. Littler zijn 122,96 staat hier precies nog niet bij of was dat niet live te zien op TV?)
Three-dart_average

Maar ja eigenlijk kan je die periode wel niet vergelijken met nu. De sport is nu veel groter. Maar gegarandeerd he: Een jongere Taylor zou nog steeds wereldtop zijn.

Laatst bewerkt:
Live geen. Op youtube een twintigtal. Dat zijn natuurlijk momentopnames en natuurlijk zijn beste matchen hé en ja zijn beste matchen waren allemaal rond 110 (of meer) :tongue:

Record gemiddelde finale WK staat nog steeds op naam van Taylor: 110,94 (2009)
Hoogste gemiddeldes ooit (PS. Littler zijn 122,96 staat hier precies nog niet bij)
Three-dart_average

Maar ja eigenlijk kan je die periode wel niet vergelijken met nu. De sport is nu veel groter. Maar gegarandeerd he: Een jongere Taylor zou nog steeds wereldtop zijn.
Was wel boeiend om te zien dat het bij de seniors het er dan toch niet helemaal meer uit kwam. Maar eigenlijk had hij daar niks te winnen tbh

Laatste dagen ff ni meer hier geweest maar Noppert - Hood en daarstraks Anderson - Wattimena waren toch wel de matchen van’t toernooi op dit moment.

Lekkere match. Blij voor Humphries, moet toch pijnlijk zijn voor een Engelsman dat de zaal voor de Duitser supportert.

Denk dat Mario sowieso niet echt meer moet vrezen
Mmm ben je daar nog steeds zeker van? Hij is virtueel zijn tourkaart nu effectief kwijt. Hij moet nu al hopen dat Harryson en/of Manby de kwartfinale niet halen (tegen Clayton en Van Veen) én tevens Dom Taylor zijn tourkaart geschrapt gaat worden. In elke andere sport was dat laatste zeker echter de PDC is in het verleden erg / TE soepel geweest.

Nu ik zeg dit niet omdat ik Belg ben maar het is Taylor zijn 2de vergrijp dus naar mijn mening moeten ze hem zijn prijzengeld en daarmee ook zijn tourkaart afnemen. Hij mag gerust van mij na zijn schorsing deelnemen aan de Q-school maar dat zou alvast het eerlijkste zijn.

Opmerking: Harryson speelt echt goed en staat terecht bij de laatste 8, maar dat Manby de kwartfinale haalt (KUDOS voor die jonge gast, maar met amper 3x 90 gemiddeld de laatste 8 halen ??? :LOL: En begrijp mij niet verkeerd: Het is een groot talent MAAR ..) typeert het niveau op dit WK: De toppers zijn goed tot heel goed maar het middenveld (inclusief Mario zelf) heeft echt niet goed gespeeld hé. Zoals je al eerder zei: De stress bij veel darters moet enorm groot zijn.

Laatst bewerkt:
Mmm ben je daar nog steeds zeker van? Hij is virtueel zijn tourkaart nu effectief kwijt. Hij moet nu al hopen dat Harryson en/of Manby de kwartfinale niet halen (tegen Clayton en Van Veen) én tevens Dom Taylor zijn tourkaart geschrapt gaat worden. In elke andere sport was dat laatste zeker echter de PDC is in het verleden erg / TE soepel geweest.

Nu ik zeg dit niet omdat ik Belg ben maar het is Taylor zijn 2de vergrijp dus naar mijn mening moeten ze hem zijn prijzengeld en daarmee ook zijn tourkaart afnemen. Hij mag gerust van mij na zijn schorsing deelnemen aan de Q-school maar dat zou alvast het eerlijkste zijn.

Opmerking: Harryson speelt echt goed en staat terecht bij de laatste 8, maar dat Manby de kwartfinale haalt (KUDOS voor die jonge gast, maar met amper 3x 90 gemiddeld de laatste 8 halen ??? :LOL: En begrijp mij niet verkeerd: Het is een groot talent MAAR ..) typeert het niveau op dit WK: De toppers zijn goed tot heel goed maar het middenveld (inclusief Mario zelf) heeft echt niet goed gespeeld hé. Zoals je al eerder zei: De stress bij veel darters moet enorm groot zijn.
Ja, inderdaad. Niet gedacht dat die mannen het zo ver gingen schoppen. Zo één matchke winnen, ja. Maar nu naar de 1/8ste finales is wel opmerkelijk.

Geen idee waarom het bij veel spelers zo stroef loopt. Een lang seizoen geweest met (te?) veel matchen? De grote prijzenpot die teveel stress met zich meebrengt?

Ja, inderdaad. Niet gedacht dat die mannen het zo ver gingen schoppen. Zo één matchke winnen, ja. Maar nu naar de 1/8ste finales is wel opmerkelijk.

Geen idee waarom het bij veel spelers zo stroef loopt. Een lang seizoen geweest met (te?) veel matchen? De grote prijzenpot die teveel stress met zich meebrengt?
Ja kijk .. mijn visie ..

* 0 punten verdiend maar om één of andere reden een ticketje verkregen voor het WK én de kwartfinale halen? --> ASAP een tourkaart.
* Héél een seizoen degelijk presteren maar 2x op rij kak presteren op het WK? --> Tourkaart mogelijks kwijt tenzij en NU komt het: Je letterlijk enorm veel toernooien speelt zonder voldoende rustpauze zodat je het alsnog redt door overal wat kruimels te sprokkelen. Genoeg kruimels = toch nog voldoende voor uw tourkaart (!).

De vorige seizoenen waren nog OK maar de PDC heeft dit jaar de ET's aangepast en ook het aantal deelnemers op het WK + het aantal te verdienen pond --> Dat doen maar wel vasthouden aan ne top-64 ipv ne top-96 (voor een tourkaart) ?? --> Sorry maar (en ik val in herhaling) Dit is gewoon b*llsh*t en 'asking for trouble".

Dan krijg je dit: Uitgebluste darters onder enorme stress die veel te veel matchen gespeeld hebben om toch maar hun tourkaart te redden.

Laatst bewerkt:
Doets 104, 119 en 107 avg in die laatste drie sets. Impressive.

Aspinall eens niet in de PL vind ik persoonlijk niet erg. Er mogen eens wat andere namen meedoen imo.

Littler, Humphries, MVG, Clayton lijken mij zekerheden. Ik vermoed ook nog Josh Rock en GVV. Zelf zou ik ook nog graag Wade en Anderson zien maar die eerste zijn zwak WK zal niet geholpen hebben en Gary heeft al gezegd dat hij er geen zin in heeft.

Benieuwd of Bunting en Price een plaatsje gaan krijgen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan