Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Allez Anderson, trek het over de streep please
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Samen met Littler toch het puurste talent imo.Anderson is toch ne keirel ze.
Imo is hij zelfs niet 100% voor de laatste 9 dart gegaan. Hij zet ze gewoon waar ie wilt
Mooie naturelle worp, en tonnen ervaringSamen met Littler toch het puurste talent imo.
Live geen. Op youtube een twintigtal. Dat zijn natuurlijk momentopnames en natuurlijk zijn beste matchen hé en ja zijn beste matchen waren allemaal rond 110 (of meer)Hoeveel matchen heb je gezien van Taylor als ik vragen mag? (Ik nul voor alle duidelijkheid)
Veel komt aan op longevity vind ik in die discussie. Ergens hoop ik persoonlijk dat hij die niet heeft want imo is het wel een stuk saaier geworden sinds Littler zo domineert.

Was wel boeiend om te zien dat het bij de seniors het er dan toch niet helemaal meer uit kwam. Maar eigenlijk had hij daar niks te winnen tbhLive geen. Op youtube een twintigtal. Dat zijn natuurlijk momentopnames en natuurlijk zijn beste matchen hé en ja zijn beste matchen waren allemaal rond 110 (of meer)
Record gemiddelde finale WK staat nog steeds op naam van Taylor: 110,94 (2009)
Hoogste gemiddeldes ooit (PS. Littler zijn 122,96 staat hier precies nog niet bij)
Three-dart_average
Maar ja eigenlijk kan je die periode wel niet vergelijken met nu. De sport is nu veel groter. Maar gegarandeerd he: Een jongere Taylor zou nog steeds wereldtop zijn.
Heeft nooit echt in de bovenste schuif van het publiek gelegen lijkt mij.Lekkere match. Blij voor Humphries, moet toch pijnlijk zijn voor een Engelsman dat de zaal voor de Duitser supportert.
Mmm ben je daar nog steeds zeker van? Hij is virtueel zijn tourkaart nu effectief kwijt. Hij moet nu al hopen dat Harryson en/of Manby de kwartfinale niet halen (tegen Clayton en Van Veen) én tevens Dom Taylor zijn tourkaart geschrapt gaat worden. In elke andere sport was dat laatste zeker echter de PDC is in het verleden erg / TE soepel geweest.Denk dat Mario sowieso niet echt meer moet vrezen
En begrijp mij niet verkeerd: Het is een groot talent MAAR ..) typeert het niveau op dit WK: De toppers zijn goed tot heel goed maar het middenveld (inclusief Mario zelf) heeft echt niet goed gespeeld hé. Zoals je al eerder zei: De stress bij veel darters moet enorm groot zijn.Ja, inderdaad. Niet gedacht dat die mannen het zo ver gingen schoppen. Zo één matchke winnen, ja. Maar nu naar de 1/8ste finales is wel opmerkelijk.Mmm ben je daar nog steeds zeker van? Hij is virtueel zijn tourkaart nu effectief kwijt. Hij moet nu al hopen dat Harryson en/of Manby de kwartfinale niet halen (tegen Clayton en Van Veen) én tevens Dom Taylor zijn tourkaart geschrapt gaat worden. In elke andere sport was dat laatste zeker echter de PDC is in het verleden erg / TE soepel geweest.
Nu ik zeg dit niet omdat ik Belg ben maar het is Taylor zijn 2de vergrijp dus naar mijn mening moeten ze hem zijn prijzengeld en daarmee ook zijn tourkaart afnemen. Hij mag gerust van mij na zijn schorsing deelnemen aan de Q-school maar dat zou alvast het eerlijkste zijn.
Opmerking: Harryson speelt echt goed en staat terecht bij de laatste 8, maar dat Manby de kwartfinale haalt (KUDOS voor die jonge gast, maar met amper 3x 90 gemiddeld de laatste 8 halen ???En begrijp mij niet verkeerd: Het is een groot talent MAAR ..) typeert het niveau op dit WK: De toppers zijn goed tot heel goed maar het middenveld (inclusief Mario zelf) heeft echt niet goed gespeeld hé. Zoals je al eerder zei: De stress bij veel darters moet enorm groot zijn.
Ja kijk .. mijn visie ..Ja, inderdaad. Niet gedacht dat die mannen het zo ver gingen schoppen. Zo één matchke winnen, ja. Maar nu naar de 1/8ste finales is wel opmerkelijk.
Geen idee waarom het bij veel spelers zo stroef loopt. Een lang seizoen geweest met (te?) veel matchen? De grote prijzenpot die teveel stress met zich meebrengt?