Darts: 2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Valt wel op hoeveel spelers in tranen daar staan dit jaar. De druk om te presteren is wel enorm voor die mannen.
Op 20 jaar tijd is het prijzengeld vertienvoudigd
Prijzengeld per jaar

Ik ben niet zeker maar het aantal echt goeie spelers zal dan ook wel vertienvoudigd zijn zeker? (WDF + PDC + talenten + .. all inclusive)
Maar je moet na twee jaar in de top-64 staan en ze hebben het aantal WK spelers uitgebreid van 96 naar 128 (!).

De druk is erg groot geworden en het niveau is enorm gestegen. Er hangt veel vanaf hé.

Damned hoe slecht is Wright geworden? Hij is echt een schim van zijn vroegere zelf.
Geen 80 gemiddeld en 2/15 op de dubbels. Echt WK onwaardig. 0-3 kurkdroog op z'n kloten gekregen.

By far de slechtste prestatie van een top-64 speler op dit WK. Terecht geen enkele set gewonnen.
En dan nog ook eens verschrikkelijk veel wisselen van pijlen. Op het einde van de eerste set wisselde hij al eerste keer van pijlen om dan in begin van set 2 terug te keren naar zijn eerste setje. Het was dan nog niet genoeg want in set 3 begon hij met een 3de set pijlen om in de laatste leg terug te keren naar degene waar hij mee begonnen was. Wright moest gewoon toen hij nog toernooien won bij 1 setje gebleven zijn.

En het publiek zat bij Callan Rydz constant het volgende te zingen : Callan Callan Rydz he's got shit hair but we don't care :ROFLMAO:

Damned hoe slecht is Wright geworden? Hij is echt een schim van zijn vroegere zelf.
Geen 80 gemiddeld en 2/15 op de dubbels. Echt WK onwaardig. 0-3 kurkdroog op z'n kloten gekregen.

By far de slechtste prestatie van een top-64 speler op dit WK. Terecht geen enkele set gewonnen.
Hoezo by far? Dan even vergeten dat Dimi amper 1 leg wist te winnen. Eveneens 0-3 op zijn kloten kreeg. 79,20 vs 80,6 en 5,88% vs 13,33%. Peter Wright heeft tenminste zijn eerste wedstrijd nog weten winnen.

Up down, out of space and back again, deze heeft alle twists and turns... Met goed spel, mogen beginnen is een must in deze wedstrijd

Hood, chapeau :oi22:

Alle credits ook aan Danny, hoeveel teruggekomen??????
Diegene die de leg mocht beginnen wint, simple, high standard darts

Hood, chapeau :oi22:

Alle credits ook aan Danny, hoeveel teruggekomen??????
Diegene die de leg mocht beginnen wint, simple, high standard darts
Verdiend. Nog een rondje overleven voor Hood en Mario is straks 65ste. Ouch! Al kan ik me wel niet voorstellen dat Taylor hier mee weg gaat komen? :unsure:

Maar je hebt ook nog een Plaisier en een Harrysson als concurrenten voor dat plekje. (ze moeten wel allebei nog 2x winnen).

Het ziet er nog altijd goed uit voor Mario moest Taylor id zijn tourkaart moeten inleveren (wat momenteel niet zo is) maar het moet eerst allemaal nog gespeeld worden hé. ;) 6 man kan in theorie Mario nog voorbij. (Realistisch gezien gaat dat aantal echter 0,1 of 2 zijn)

Laatst bewerkt:
Als Anderson zijn dagje heeft kan hij toch ook een stevig stukje gooien hé. :tongue:
Jammer genoeg is hij veel te wisselvallig geworden.
Maar als hij dit WK een constante reeks neer weet te zetten, dan blijft hij een gevaarlijke outsider voor de titel.

En ik zou zeggen: Eindelijk beginnen de betere in vorm zijnde darters toch de 100+ aan te dikken. Het niveau gaat naar omhoog.

Ook Scutt was zeker niet slecht. Hij had een kans om er 2-2 van te maken, mist, en een 2de kans kreeg ie niet.

Ook 2de match was leuk om volgen, maar je voelde aan veel dat Gary het over de streep ging trekken. Hij is idd goed, zeer smoothe throw, zoals hier al gezegd

Ongelofelijke partij tussen Noppert en Hood.
Hood verdiende het eigenlijk, was constanter, terwijl Noppert vooral geniaal was op de momenten dat hij met de rug tegen de muur stond.
Tot 5x toe zo'n checkout op tafel leggen...ongezien. Ik zie het onze Belgen mentaal niet voor mekaar krijgen.

Edit: autocorrect :)

Laatst bewerkt:
Ongelofelijke partij tussen Noppert en Wood.
Wood verdiende het eigenlijk, was constanter, terwijl Noppert vooral geniaal was op de momenten dat hij met de rug tegen de muur stond.
Tot 5x toe zo'n checkout op tafel leggen...ongezien. Ik zie het onze Belgen mentaal niet voor mekaar krijgen.
uh-but.gif

:woohoo:

Amai Hood wtf. was net op tijd terug thuis om de match te zien. Die had ik dus echt niet willen missen. Op't laatste die Hood telkens een 180 als eerste worp in de leg, dat zet echt zo immens veel druk. En Noppert bleef maar mirakel finishes uit zijn hoed (lol) toveren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan