Darts: 2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een dik jaar geleden Wesley nog persoonlijk een berichtje gestuurd via zijn facebook account, hem gefeliciteerd met zijn goeie prestaties (Hij had toen 2x verrassend de finale gehaald van een PC) gezegd dat hij PDC waardig is en er wel zal geraken.

Het heeft wel een week of twee geduurd maar hij heeft mij toen een bedankje teruggestuurd dus hij heeft dat toen effectief gelezen. :tongue:

Jammer voor Price maar Wesley had een goeie dag en het is echt een goeie darter :)

Dat wordt nog een concurrent voor Mario voor plaats-64. Al is Wesley sowieso nog zeker van zijn tourkaart volgend jaar.
Dus aub kan je straks eventjes verliezen OK? Hollanders mogen ne Belg toch ook af en toe eens een handje helpen hé :unsure:
Moet nu tegen Ratajski. Lijkt mij ook een haalbare kaart als hij datzelfde niveau aan de dag brengt.

Als je Littler zijn leeftijd zou schatten als je het niet zou weten, dan schat je hem toch ook minstens 30 jaar?
Ik vind het heel moeilijk of eigenlijk onmogelijk in te schatten hoe oud iemand is.
Nee, zeker niet < 20. Dat vind ik net wel het leuke aan darts op hoogste niveau eigenlijk. In principe kan iedereen de beste worden. Qua fysiek wat "afgetraind" zal het veruit Price zijn? De meesten hebben wel een buikje 😅

Nee, zeker niet < 20. Dat vind ik net wel het leuke aan darts op hoogste niveau eigenlijk. In principe kan iedereen de beste worden. Qua fysiek wat "afgetraind" zal het veruit Price zijn? De meesten hebben wel een buikje 😅
En Humphries? Vroeger was dat ook ne papzak maar hij is nu mager en afgetraind.
Finaal is wat echt van tel is = U goed in uw vel voelen hé!

Papzak en afgetraind is nu wel extreem in beide richtingen he :p
Hij verloor naar het schijnt toch een aardige 25 kg. :p

Maar goed deze beste man is nog een beetje extremer
WWE (fake) worstelaar Gunther

wwe-superstar-gunther-fka-walter-in-nxt-uk.png

GVV toont ff zen capaciteiten om WK te worden 😅

108 avg en 50% finishing
Mss wel de enige die op een goeie dag momenteel de Lukes hier kan kloppen.

GVV toont ff zen capaciteiten om WK te worden 😅
En Soutar was goed hé. Hij stond zelfs bijna 0-2 voor. Van Veen moest echt alle zeilen bijzetten.
Maar dat lukte, hij had nog die extra versnelling in huis. 122 gemiddeld in set 4. :eek: Aub.

Damned hoe slecht is Wright geworden? Hij is echt een schim van zijn vroegere zelf.
Geen 80 gemiddeld en 2/15 op de dubbels. Echt WK onwaardig. 0-3 kurkdroog op z'n kloten gekregen.

By far de slechtste prestatie van een top-64 speler op dit WK. Terecht geen enkele set gewonnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan